25

352 15 2
                                    

Ik open langzaam mijn ogen en kijk recht in Luke's gezicht. Zijn ogen zijn gesloten en hij ademt rustig. Waarschijnlijk slaapt hij. Ik draai me voorzichtig om."hoelang vliegen we al?" Vraag ik aan Michael die op zijn gsm speelt. Hij kijkt op."ongeveer 3 uur" ik zucht. Ik sluit mijn ogen weer en probeer in slaap te vallen, wat niet goed lukt. Ik zucht weer. Uiteindelijk pak ik mijn laptop, doe ik mijn oortjes in en zet ik netflix op. Ik zoek uit wat films en kies uiteindelijk 'paper towns'. Ik heb het boek wel gelezen, maar de film nog niet gezien. Ik zet me goed en start dan de film.

<>

"Liv, wakker worden" hoor ik een mannenstem in mijn oor fluisteren. Ik open langzaam mijn ogen en kijk in Luke's blauwe ogen."we zijn er" zegt hij glimlachend. Ik zet me recht en kijk rond. Alleen wij 2 zijn nog in het vliegtuig. Snel pak ik al mijn spullen en volg Luke uit het vliegtuig.

Wanneer we bij de bagageband aankomen wacht ik tot ik mijn vallies zie en pak hem van de band. Nadien ga ik naar Freya en wachten we op de rest.

<>

"Eindelijk" zucht ik en stap in de taxi. Ik zit aan het raam, links van mij zit Luke en daarnaast zit de mama van Luke. En op de bijrijdersstoel zit de papa van Luke. Wanneer de taxi stopt stap ik uit, pak mijn vallies uit de koffer en kijk naar het huis dat voor me staat. Het is een groot, wit huis met een grote voortuin die naar achteren leidt. Om de tuin heen is een hek. Vannaf de poort leidt er een stenen pad naar de voordeur."vind je het mooi?" Vraagt Luke."echt heel mooi" zeg ik glimlachend tegen hem. Ik volg hem langs het pad naar de voordeur. Hij belt aan en Jack doet open, zijn broer."Luke!" Zegt hij blij en knuffelt hem."wie heb je meegebracht?" Vraagt hij dan wijzend naar mij."ken je haar niet meer? Olivia" "owhja! Olivia, leuk om jou weer te zien." Hij geeft mij ook een knuffel en ik zet mijn vallies onderaan de trap."Olivia, meid. Luke zal je je kamer laten zien en dan kan je uitpakken." Ik knik met een glimlach en volg Luke naar boven. Hij opent de eerste deur rechts en er komt een grote kamer tevoorschijn. De muren zijn blauw geschilderd waarvan er 1 wit is. Er staat een hemelbed, en bureau, een nachtkastje en een klerenkast in de kamer. Ook zijn er nog 2 deuren."waarvoor dienen die 2 deuren?" Vraag ik nieuwsgierig."die leidt naar de badkamer en die deur naar je balkon." "Heb ik een balkon?!" Hij grinnikt en knikt."als je me nodig hebt, ik slaap op de kamer naast je." Ik knik en hij verdwijnt. Ik laat me op m'n bed vallen en sluit voor even mijn ogen.

<>

Wanneer ik alles heb uitgepakt ga ik naar Luke's kamer."zal ik je rondleiden?" Vraagt hij als hij me ziet. ik knik."lijkt me leuk!" Hij staat op en hij doet een teken dat ik hem moet volgen."dit is Jack's kamer" zegt hij terwijl we langs een deur lopen waar een bord aanhangt waarop in het groot 'JACK' geschreven staat."deze is van Ben en de laatste is van mijn ouders" "jullie hebben zo'n groot huis" "dan heb je de gelijksvloers nog niet gezien" zegt hij lachend. Ik volg hem naar beneden en hij opent een wilkeurige deur. We komen uit in een grote woonkamer waar een tv, tafel, stoelen onder de tafel, een openhaard, een zetel en een salontafel in staat. Nadien lopen we langs een andere deur naar de keuken. Daar staat ook een tafel met stoelen en de keuken is ook best groot. Hij opent een deur, en we komen weer in de hal uit."deze kamer ga je leuk vinden, hoop ik" hij opent de deur die naast de deur van de keuken staat en we komen in een opneem-studio uit. Je kan hier gewoon dingen opnemen. Er staat ook een gitaar, een piano en een drum."kan je ook piano spelen?" Vraag ik verbaast. Hij knikt glimlachend."Luke?" Hij kijkt me aan."zou je iets willen zingen voor me?" Smeek ik. Hij grinnikt, pakt zijn gitaar en begint met spelen.

<amnesia>

"Dat was geweldig! Je hebt zo'n mooie stem!" Complimenteer ik hem."dankje" zegt hij en bloost. Aawh!!"kan je ook zingen?" Vraagt hij aan mij. Ik schud mijn hoofd."totaal niet, ik zing zo vals als een kat!" Hij grinnikt waardoor zijn kuiltjes zichtbaar worden. Hij is zo schattig!"ik wed dat je helemaal niet zo erg zingt als je denkt!" "Echt wel!" Verdedig ik mezelf. Hij schudt grinikkend zijn hoofd en zet de gitaar weg.

A/n
Ik zeg het maar zodat jullie het weten maar ik kan deze zondag niet updaten tot volgende week zaterdag avond dus update ik nu al :) ik ga in de krokusvakantie 1 week skiën in Oostenrijk😋 dus update ik nu al en misschien update ik zaterdag nog een extra deel :)
Byeeeee xxxxx Florence

It's All Just A Dream (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu