Bayan Blood'un yeğeni Damon Herino'dan yeni gelmişti.Ve bana geldiği günden beri ilgiliydi (!)
Jeremy bunu fırsat bilip Jamie ile yakınlaşmıştı.Bu durum delirmeme sebep oluyordu.Fakat Jamie için durum öyle değildi.O gayet halinden memnun görünüyordu.
Jeremy ona yaklaştıkça daha fazla kıskanıyordum.Jey'in ona karşılık vermeyeceğini bilsemde bir türlü içim rahat olmuyordu nedense.
Jamie bana artık dayanamadığını söyledi ve ayrıldık..
Günlerce ağladım,işe gitmedim ve sadece yaptığımın aptallık olduğunu düşündüm durdum.
O sırada kapı çaldı.Gelen Damon'dı.Ah Tanrım bu adama sinir oluyordum tam bir abazaydı..
"Selam bebeğim !"
"Sana da merhaba Damon.."
"Akşam geliyormusun ? Bana eşlik etmeni çok isterim."
Şükürler olsun,sonunda !!Bu akşamı tamamen unutmuşum.Ah Damon,sana bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama,teşekkür ederim !
Bir dakika,ne diyordum ben ?! Aşk acısı çekerken o partiye asla gidemezdim..
Ya da giderdim !!
Pekala,önümde iki seçenek vardı.Birinci seçenek ; Partiye Damon'la gidip Jamie'den intikam alacaktım.
İkinci seçenek ; Evde kalıp ağlayarak İnstagramdan onların fotoğraflarına bakmaya devam edecektim.
Birinci seçenek daha mantıklı gelmişti tabii..
"Ee tatlım,benimle olmaya varmısın ?"
Gülümseyip kafamı salladım
"Evet !.."
"Pekala,harika bir gece bizi bekliyor.Saat 8'de apartman kapısının önüne gel.Seni Ferrarim ile o partiye götüreceğim sonra da çılgınlar gibi eğleneceğiz huhuuu !!!"
Ağzımı büzüştürerek baktım
"Ta-mam Damon sakin.."
"Unutma 8'de.Huhuuu !!.."
Gülümseyerek kapıyı kapattım.Aynaya yönelip yaşlı gözlerime baktım.Tanrım napıyordum ben böyle ?! Resmen Damon ile çıkıyordum..
Bunu yapmam ne kadar doğruydu bilmiyordum ama aşkım için değerdi.Ve bunu yapacaktım.
Dolaptan en güzel elbisemi çıkardım.Saçlarıma dağınık bukleler yaptım.Gözyaşlarımı silip akan makyajımı temizledim ve kendime gösterişli bir makyaj yaptım.Takılarım,çantam ayakkabım ile beraber bunlarla artık tamamen hazırdım.Saatin yedi buçuk olduğunu fark ettim.
Kapıdan çıkacağım sırada "O" karşımda duruyordu.Benim tüm geçmişim,hatalarım,yalanlarım,yanlışlarım.Hepsi tek bir adamda birikmiş gözlerime bakıyordu işte...