O sırada hiç beklemediğim biri geldi.Jeremy !
Elindeki tabancayla Chris'i ve şoförünü vurdu.Silahı denize atıp beni sudan çıkardı.
Boynuna atladım.Ona defalarca teşekkür ettim ama o pis pis sırıtıyordu.
"Elime böyle büyük bir koz verdiğin için ben teşekkür ederim ablacığım !"
Ne dediği konusunda hiç bir fikrim yoktu.Sonunda iyi biri olmaya başladığını düşünürken ne kozundan bahsediyordu ?
"Bu adamın varlığını bile unutmuştum.Sonra bir kaç anımı hatırladım.."
Cebinden 7 yıl öncesinden kalma hamilelik belgemi çıkardı
"O zamanlar küçüktüm,anlamıyordum ama senin ne yaptığını şimdi iyi biliyorum ! Yeğenim yaşasaydı 7 yaşında olacaktı değil mi ?"
Kağıdı elinden almaya çalışırken biraz daha okudu
"Oo,bir kızmış !Ne tatlı.."
"Ne istiyorsun Jeremy ?"
Kağıdı cebine geri koydu.
"Bakalım canın sevgilin Jamie geçmişini öğrenince napıcak,seni nasıl biri olarak görecek ?!"
"Bunu yapamazsın !"
Gülümsemeye devam etti.Gözlerime nefretle baktı
"Jamie benim olacak !"
"Asla !"
Bana ağır bir tokat attı.
"Sen öyle san bakalım.Ha,bide baştan söyleyim ; cesaretlenipte geçmişini ona sen anlatmaya kalkarsan babama söylerim.Senden elini ayağını keser.Evini de elinden alır,Jamie'yi de !"
"Korkmuyorum !Git kime ne istersen söyle.Jamie benden vazgeçmez."
"Artık olacakların sorumlusu ben değilim sevgili ablacığım !.."
Jeremy sahilden uzaklaşırken arabasıyla Jamie geldi.
"Jeremy beni aradı Love..Bir şey mi oldu ?"
Denizdeki cesetlere korkarak baktı.Ağlamaya başladım.
"Jamie burdan gidebilirmiyiz lütfen !"Arabayı Zestvılle'ye sürdü.Orası artık bizim özel yerimiz olmuş gibiydi..
Jey'e herşeyi anlattım.Chris'i,bebeğimi,Jeremy'nin söylediklerini,bugün olanları...
"Şerefsiz !Keşke ölümü Jeremy'nin değilde benim elimden olsaymış o pisliğin."
Ağladığımı görünce sarıldı
"Çok ağır şeyler yaşamışsın bitanem seni anlıyorum."
Alnımdan öptü
"Jamie ben ne yapacağım ? Jeremy bir şey söylediyse onu mutlaka yapar.Babam peşimizi bırakmayacak."
"Umrumda değil,sen yanımdasın !"
"Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum.."
Güneşin batmaya başladığını gördük
"Hadi gidelim.Ne yapacağımızı evde düşünürüz.."Eve geldim.Üstümdeki gelinliği hızla çıkarıp çöpe attım.Parfümü apartmanımızdaki bir genç kıza verdim.Ayakkabıları da bir ayakkabıcıya bağışladım.
O adamdan hiç bir iz kalsın istemiyordum.Chris benim hayatımdan sonunda çıkmıştı.Zaten hiç olmamalıydı da.
Jamie'ye herşeyi anlattığım için çok rahatlamıştım.Sevdiğim adamdan bir şeyler gizlemek istemiyordum.Tabi ona anlatırken de geçmişimden çok utanmıştım.
Ne yapalım..Benim hatalarımda utanılmayacak gibi değildi işte.Böyle bir kadındım..
Jeremy için ayırdığım odaya gittiğimde eşyalarının orada olmadığını gördüm.Ne yapmaya çalışıyordu bu kız ?!
Kapının üstüne bir not yapıştırmıştı
"Göreceksin !"
Hiç sanmıyorum Jeremy,hemde hiç !