Güzel bir kulübe bulmuştuk Jey ile.Hemen oraya yerleştik.Babamın miras için bana ayırdığı %1'lik kısım yaklaşık 200.000 lira etti.Eve tadilat ve boya yaptırdık.Yeni mobilyalar,giysiler eşyalar aldık.
8 Ay Sonra..
Artık hamileliğimin son dönemlerindeydim ve Jey benden daha fazla heyecanlıydı.Bana hiç bir iş yaptırmıyordu.Aman dokunma şöyle olur aman elleme ben yaparım falan.Aslında bu durumdan pekte şikayetçi olduğum söylenemezdi..
Bebeğimiz erkekti ve şu anda ona isimler kitabından isim bakıyorduk.
"Ben,David,Johnny,Cord,William hiç karar veremiyorum Love.."
"Bence ikimizin ismine de benzeyen bir isim olsun.."
Burnunu benimkine sürttü
"Nasıl bi isimmiş bu?"
Dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı ve güldük.
"Bebeğimizin babası çok yakışıklı,annesi çok güzel.Kendisi de mükemmel bir çocuk olacak aslan olacak benim oğlum !"
Sarıldım.Düğünümüz çok güzel olmuştu.İlk aylar olduğu için hamile olduğum hiç belli olmuyordu.
Evlendiğimizi,bebeği hiç kimse bilmiyordu.Yakalanma korkusuyla Bayan Blood'u bile çağıramamıştım.
"Jack !"
"Ne ?"
"Bebeğimizin adı Jack olsun Jey.."
Alnımdan öptü ve gülümsedi
"Mükemmel bir isim.."
Karnım çok acımaya başladı.Kan ve biraz da su geldiğini hissettim.Jey bana korkan gözlerle bakıyordu.Acıyan karnımın acısını biraz da olsa unutup tebessüm ettim.
"Sanırım küçük Jack yola çıktı.."
Dudaklarımı öptü ve saçlarımı okşadı.
"Sakin ol bebeğim seni hastaneye götüreceğim."
Arabada beni ön tarafa bindirdi.Elimi tutarak arabayı sürüyordu.Bende acı içinde inleyip duruyordum.
Biraz sonra hastaneye vardık.Doğum sırasında beni bayıltmışlardı.
"Love hanım.Uyanın,bakın bebeğiniz burada.."
Gözlerimi açtım.Hemşire Jack'i kucağıma verdi.Gözlerim doldu.Minicik elleri ve ayakları vardı.Çok güzel kokuyordu,bu kokunun eşi benzeri yoktu..
"Yalnız mı geldiniz ?"
Etrafıma bakındım Jey burada yoktu.
"Eşimi gördünüz mü hemşire hanım ? Buradaydı.."
"Ben kimseyi görmedim efendim.Eğer az önceki beyfendiden bahsediyorsanız doğum biter bitmez telefonu çaldı ve dışarı çıktı."
Neler olduğunu anlayamıyordum.Ayağa kalkmaya çalışırken hemşire beni tuttu.
"Dikişleriniz patlar Love hanım lütfen kalkmayın."
"Ama benim eşimi bulmam lazım !"
Cebinden bir telefon çıkardı.
"İsterseniz bana numarayı söyleyin ;"
Jey'i aradık.Telefonu çalıyordu ama hiç açmıyordu.
12 cevapsız aramadan sonra hemşirenin sıkıldığını fark ettim.Yüzüme memnun olmuş gibi bir ifade yerleştirdim.
"Teşekkür ederim.."
Hemşire gittikten sonra bebeğimize baktım.Kucağımdaydı.
Yeni doğan bütün bebekler kırmızı olurdu ama o pudralar sürmüş gibi bembeyazdı.İri simsiyah gözleri vardı.Saçları uzundu.
Bebeğimi emzirmek geldi sonra aklıma.Acıkmış olabilirdi.Artık bir anneydim ve kendimden önce bebeğimi düşünmeliydim her konuda.
Göğsümün birini açtım ve bebeğimi yaklaştırdım.Emmeye başladı.Bu tuhaf bir histi.Ben anne olmuştum hemde sevdiğim adamın çocuğunun annesi olmuştum..
Bebeğimle konuşmaya başladım.
"Seni hiç bırakmayacağım canım.Hiç !"
Gözlerimi kapatıp bebeğime sarıldım.Sonra odaya Jey geldi.Yüzünde tuhaf bir ifade vardı.
"Jey ?"
Duymamış gibi yaptı.Yalandan tebessüm etti.Canı sıkkın görünüyordu.
"Emziriyormusun ?"
Bebeğin minik elinin birini tuttum.Gülümseyip Jey'e döndüm.
"Evet.Garip bir his.."
Birden Jack emmeyi bırakıp babasına döndü.Gülücükler atmaya başladı.Minnacık gamzeleri vardı ve hiç dişi yoktu.
Jey'de ona gülümsedi.Sonra yanıma gelip Jack'i kucağına aldı.
"Küçük adamım.."
Onu öpüp koklamaya başladı.Çok güzel bir görüntüydü.
Biz mutluyduk ama içimde bir huzursuzluk vardı.Jey az önce nereye gitmişti ? Kiminle konuşmuştu ?