Felaket Geri Döndü

15 2 0
                                    

O karşımdaydı.7 yıl önce hayatımın en mutlu ve en acı gününü aynı anda bana yaşatan adam beni terk eden adam aldatan adam ve herşeyden önce geliyordu bir tek şey ; O Benim Bebeğimin Babasıydı...
Nasıl hala ölmemişti.Benim gözümün önünde Jeremy onu vurmuştu hemde.Ve hala nasıl yüzüme bakıyordu ki.
Hala eskisi gibiydi işte.Huyları,vücudu,davranışları.Saçlarını kestirmişti.Gözlerinin bana bakan ıssız kahverengisi soğumuş gibiydi biraz.Yine gülümsediğinde kafasını sağ tarafa eğiyordu.Hala aynı parfümü kullanıyordu ilk aşkım.Ne çok istemiştim onunla olmayı ve hiç bırakmamayı..
"Notumu almışsındır herhalde aşkım.."
"Ne aşkı ne notu ?!"
"Dün gece.."
"Ne!!"
Ben Jey'i aldatmış olamazdım.Sevdiğim adama beni herşeyimle kabul eden seven adama bunu yapmış olamazdım.
Yanıma yaklaştı ve saçlarımı okşamaya başladı.Korkuyordum ve bu yüzden ona engel de olamıyordum.
Gülümsedi.Eli dudağıma kaydığında alt dudağımı baş parmağıyla okşamaya başladı.Bakışları sürekli bi gözlerime bi dudaklarıma kayıyordu.
İstemsizce gözlerimi kapadım.Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama onu öpmeye başladım.
Bıraktığımda onun gözlerine yorgunlukla baktım
"Benden ne istiyorsun ?"
Yanıma bu sefer iyice yaklaştı.Ellerini belime sardı.Boynuma doğru sokuldu
"Seni.Seni istiyorum !"
Onu yeniden öpmeye başladım ve bir süre sonra bıraktım.
"Bunu neden yapıyorsun ?"
"Sana hala aşığım.Tahmin edebileceğinden daha fazla aşığım sana.Başka kadınlarla birlikte olduğumda bile aklımdan çıkmıyorsun Love.Sen benim Kadınımsın.Yerine kimseyi koyamam.Seni hiç bir kadınla unutamam.."
"Bende seni hala seviyorum Chris.."
İkimizde ağlamaya başladık.Elini karnıma koydu
"Bebeğimiz Love.."
"O öldü Chris,onu sen öldürdün !"
"Çok pişmanım.Bebeğimin ölümüne neden olduğum için çok pişmanım sevgilim.Seni yeniden geri istiyorum.Yaşayamadığımız hayatımızı.."
"Yapamam Chris!"
"Neden ?"
Derin bir nefes aldım.Bu saçma sapan şeyleri yaşamak istemiyordum.Bedenim sanki ben değilmişim gibi hareket ediyordu.
"Seni sevmiyorum.."
"Seviyorsun !! Hep sevdin !"
Birden dudaklarıma yapıştı ne yaparsam yapayım bir türlü durmuyor gibiydi.
Ve durmadı da...

37Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin