Emrivakiler Kralı

17 2 0
                                    

Uyandığımda Jamie yanımdaydı.
"Sakın sesini çıkarma !"
Neden bana böyle dediğini ve fısıldayarak konuştuğunu anlamamıştım."Neden ?" anlamında kafamı salladım.
Az sonra kapıyı kırdılar.5 silahlı ve takım elbiseli adam.İçlerinden birinin babam olduğunu fark ettim.Yanındaki adamlar Jamie'yi ele geçirmişlerdi.Kollarından zorla tutup götürüyorlardı.
"Bırakın onu !"dedim.
Dinlemediler tabii.Sonra tekrarladım.Mutlaka beni dinlemelilerdi.Patronlarının kızıydım.
"Bırakın onu.Bu bir emirdir !"
Jamie'yi bıraktılar.Babamın yüzüne neler oluyor der gibi baktım
"Baba ?"
"Jeremy her şeyi anlattı.Bu pislik herif Jeremy'nin eski erkek arkadaşıymış."
Jamie'ye döndüm.Hayır anlamında kaşlarını kaldırdı.Babama döndüm.Konuşmaya devam ediyordu.
"Şimdi de senin erkek arkadaşınmış öyle mi ?"
Jamie sinirlendi
"Ya yalancıya bak ben Jeremy'i sevmedim bile o benden hoşlanıyor !"
Adamlar Jamie'ye sert bir yumruk attılar.
Bir şeyler yapmak zorundaydım.Böyle olmayacaktı.Jey'e zarar vermelerine izin veremezdim.
"Yalan söylüyor.O Jeremy'nin eski sevgilisi benim sevgilim değil."
Babam şarırır gibi Jey'e baktı
"Kızım doğru mu söylüyor delikanlı ?"
Jamie telaşla kafasını salladı."Napıyorsun böyle ?"der gibi gözlerime baktı.Gözümü kırptım.Babam ikimize bakıyordu.
"Öyleyse ikinizin aynı odada ne işi var ?"
Dudaklarımı ısırdım
"Şey babacığım,biz konuşuyorduk hani arkadaşım ya.."
Babam çatık kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi
"Tamam çocuklar tamam.Hadi hazırlanın benimle geliyorsunuz !"
Şaşkınlık için Jey'le birbirimize baktık.
"Nereye ?"
"Nereye olacak tabiki Leppo şehrine,benim evime !"
Hala çok şaşkındık.Sonunda bir kaç kelime çıkarabilmiştim ağzımdan.
"Baba,hayatta olmaz."
Sinirlenmeye başladı
"Neden olmazmış ?"
Jamie'ye döndü
"Hem kızkardeşin ve erkek arkadaşı da barışma fırsatı bulabilirler öyle değil mi ?"
Ne yaparsam yapayım babamı ikna edemedim.2.5 saat sonra oradaydık.Jeremy dün babamın evine gitmiş zaten.Orada karşılaşınca babamın gözü önünde Jamie'ye sarıldı.
"Hoşgeldin hayatım !"
Sonra sıra bana geldi.Yanaklarımdan sıkıca öptü.
"Hoşgeldin canım ablam !"
Kulağıma doğru eğildi.
"Sesini çıkarma !"
Yalandan bir sırıtmayla geri çekildi.Babam bizi izliyordu.
"Ne hoş sevgili büyük kızım ve benim birtanecik çok sevdiğim prensesim küçük kızım da burada !"
"Oo canım babacığım !"
Söyledikleri beynimde yankılanıyordu.Bu çok aşağılayıcıydı.Cümleyi ben mi yanlış duymuştum ; "Sevgili büyük kızım"ve "Bir tanecik çok sevdiğim prensesim küçük kızım".Fark görülemeyecek gibi değildi.Jamie'de durumu fark etmiş,bir babanın evlatlarına böyle ayırmasına şaşırır vaziyette bize bakıyordu.Benim için üzülmüş olmalıydı.
Babam Jamie ile tokalaştı
"Damat !"
Bir an benim için söylediğini düşünüp sevinmiştim ama gerçek ortadaydı.Onu o biricik küçük prensesinin sevgilisi sanıyordu.
Ah baba,keşke gerçekleri bilseydin !
"Haydi gelin yemek yiyelim.."

37Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin