Üç Gün Önce..
-Dedektif Heidipille-
Az önce kızkardeşinin sevgilisi ile kapıdan çıkmıştı.Bu kadın beni gerçekten delirtiyordu..İnanılmaz bir çekiciliği vardı.Eğer patronum olmasa onunla gerçekten zorla da olsa birlikte olurdum.
Jeremy hanım içeri girdi.
"Bayan Arlen?"
Birden dudaklarıma yapıştı.Sonra dizimin üzerine oturup benimle konuşmaya başladı.
"Bir anlaşmaya yapmaya ne dersin,tatlım?"
Onu yine öpmeye çalışırken beni itti ve yüzüne yalandan bir sırıtış yerleştirdi.Gözlerinin içine baktım
"Nasıl bir anlaşma bu bebeğim?"
Eline çekmeceden bir dosya aldı.Masanın üzerine bıraktı.Dikkatle onu seyrediyordum.Bana döndü
"Sen benim sırrımı saklayacaksın bende seninkini.."
"Neymiş benim sırrım?"
Boynumu biraz koklayıp geri çekildi.Dizimden kalkıp karşımdaki koltuğa yavaşça oturdu.
"Chris için çalıştığını biliyorum,eğer istediklerimi yapmazsan ve sırrımı saklamazsan sevgili ablacığıma gidip herşeyi anlatırım!"
Patronum Chris'i nerden tanıyordu ve olanları nerden biliyordu?Oh,kadınlar gerçekten çok tehlikelilerdi..
"Küçük Jeremy,o senin ablan..Neden ona bunları yapıyorsun?!"
Sinirle burnundan soludu.Bu sözlerin onu sinirlendireceğini biliyordum.Sırıttım.
"Senin beynin daha küçük heralde kas yığını olmana rağmen !Neyse,sen şu dosyayı aç.."
Bu sefer o sırıttı.Şaşkınlıkla ve merakla yüzüne baktım.
Masanın üzerindeki zarfı açtım ve içindekine tuhaf bi şekilde baktım.Jeremy'e döndüm
"Love hamile mi?!"
"7 yıl önce öyleydi.."
"Peki babası kim??"
Bilmiş bilmiş yüzüme baktı.Gözlerini devirdi
"Patronunun onu neden takip ettirdiğini sanıyorsun aptal !"
"Yani Love ve Patronum Chris.."
"Evet.Ama çocukları öldü.Adam başka bir kadınla evliymiş.."
Yalandan bir tebessüm edip gözlerini kıstı
"Yani benim saf aşık ablacığımı kandırmış anlayacağın !"
Duyduklarıma inanamıyordum patronum ve o..
Zarfın içindeki ultrason resmine ve doğum belgesine baktım 02.05.2008 ve bir kız bebek.
Yaşadıkları için ona üzüldüm.Sonra kendimi toparladım..Onu düşünmemeliydim.
"Anlaşmayı kabul ediyormusun?"
Kafamı evet anlamında salladım
"O halde yapman gerekenleri sana anlatıyorum..."
Şimdiki Zaman..
-Love-
Gözlerimi yavaşça açtım.Bir süre kendime gelemedim çünkü beynim zonkluyor ve başım ağrıyordu.
Birden üstümdeki kıyafetlerin değiştirildiğini fark ettim.Bir odadaydım.Gayet şık güzel ve rahat bir yatak odası.
Beyaz nevresimin üzerine kıvrılmıştım.Komidinin üzerinde bir çiçek ve bir not vardı.
"Dün gece çok güzeldi.."
Notu parçalara ayırdım.Sinirlerim çok fena bozulmuştu.Beni buraya Heidipille mi getirmişti?O neredeydi?Dün gece ne olmuştu?
Gece olduğunu fark etmem uzun sürmedi.Topuklularla uyuduğum için ayaklarımı hissetmiyordum.
Benim 37 numara ve gayet narin ayaklarım vardı ama şimdi şişip davul gibi olmuşlardı.İçeri bir hizmetçi kız girdi.
"Uyandınızmı?"
"O nerede?"
"Şuanda telefonda konuşuyor efendim.."
Biraz sonra Heidipille'nin sesinin yaklaştığını fark ettim.Uyuma numarası yaptım.Telefonda biriyle konuşuyordu ;
'Tamamdır patron hala uyuyor.Elbette çiçeğe notunu koydurdum..Ayakkabıları 37 numaraydı değil mi? Hah onu da hallettim.Tamam sen gel ben çıkıyorum patron'
Buraya biri geliyordu.Belki de Jamie'dir..Barışmak için böyle bir oyun hazırlamış olabilir.Canım yaa.Biraz önceki hizmetçi bir kaç dakika sonra odaya girdi
"İçeride sizi bekliyor.."
Heyecanla sevdiğim adama doğru ilerlerken aynaya baktım.Jey beni güzel görsün diye iyice süslendim.Biraz makyaj yapıp Jey'in olduğu odaya girdim.
"Sevgil..."
"Sana da merhaba,'sevgilim'.."
Hayır gerçek olamazdı.Bu 'o' olamazdı...