Uyandığımda yanımda Chris vardı.Ben ne yapmıştım böyle ? Jey'e evet dedikten sonra başka bir erkekle hatta eski sevgilimle nasıl birlikte olmuştum ? Aşağılık kadının tekiydim işte ama benim elimde olan bir şey değildi.Chris beni bu ilişkiye zorlamıştı ben her ne yaparsam yapayım bırakmamıştı.
Gözlerimi kapatıp bunun bir rüya olmasını diledim.Artık Jey'e geri dönemezdim.Beni onu aldatmışken asla kabul etmezdi ve herşeyden önemlisi Chris olmadan bu evden çıkamıyordum.
Tek çarenin Jey'i unutmak olduğuna karar verdim...
-Jamie-
Günlerdir meraktan ölmüştüm.Love nerdeydi ?Keşke o gün kavga etmeseydik ve ona o çirkin sözleri söylemeseydim.
Ona o kadar sinirliydim ki onu aldatacak kadar...
Dün Gece...
Love'ın evinde kalıyordum ve birden kapı çaldı.Gelen Jeremy'di.
"Lanet olsun Jeremy ablan nerde ?"
"Bilmiyorum Jey sakin ol onu bulacağız.."
Beni sakinleştirmek içinmiş gibi elimi tuttu.Birden onu kendime çekip öpmeye başladım...
Şimdiki Zaman...
Love'a deliler gibi aşıktım ama hiç bir şey onu Jeremy ile aldattığım gerçeğini değiştiremezdi.Kafam karmakarışıktı.Ama herşeyden önce artık eskisi gibi olamazdım.
Sevdiğim kadını unutmak zorundaydım.Onu aldatmıştım hemde bunu kendim istemiştim.Nasıl olacaktı bilmiyordum ama onu unutup Jeremy ile bir hayata başlayacaktım..
-Love-
Chris ile kahvaltımızı ettikten sonra bana hiç beklemediğim bir şey söyledi.
"İstersen bugün biraz dışarı çık hava al aşkım.."
Gözlerimin içi güldü.Bugün Jey ile konuşup korkmadan herşeyi anlatmaya karar vermiştim.Ve ona buralardan kaçıp yeni bir hayat kurmayı teklif edecektim.
"Teşekkür ederim Chris !"
Kahvesini bitirip bana yaklaştı.Dün gece olanlardan sonra çok korktum fakat o sadece alnımdan öptü.
"Seni seviyorum,Kadınım.."Hizmetçi kızın adı Alice'miş.Alice bana giysi odasını gösterdi.İçeri girdiğimde ne kadar büyük olduğunu düşündüm ve çok sevindim.Odada benim için kocaman bir bölüm vardı ayakkabılar,çantalar,elbiseler,takılar her şeyim tamamdı.Orada bir not buldum "Senin için.."gülümsedim.
Üzerimi değiştirip hazır olduktan sonra şoföre Graceley'e sürmesini söyledim ve evime geldim.
Jey kapıyı açtı.Ona sarıldım fakat o hiçbir tepki vermedi.
"Anlatacağım çok şey var sevgilim.."
"Tamam geliyorum."
İçeri gitti bir kaç dakika sonra geri geldi ve kapıyı kapattı.
Sanki olanları biliyormuş gibi bana soğuk davranıyordu.Onu öptüm elini tuttum fakat o ruh gibiydi,anlamadığım bir şey olmuştu.
Eski çalıştığım cafeye geldik.Rüyamda gördüğüm yere yani..
Bana döndü
"Gözlerin çok şey anlatıyor.."dedi.
Gülümsedim.Tıpkı rüyamda olduğu gibiydi
"Bu kader mi tesadüf mü sevgilim ?"
dedim.Anlamamış gibi bana baktı.Sonra derin bir iç çekip olanları anlatmaya başladım.
"Seninle kavga ettikten sonra bir arabaya bindim.İçinde o dedektif adam vardı.Birden bayıldım gözlerimi açtığımda bir yataktaydım.."
Bana sinirle baktı.Anlatırken yeniden yaşıyormuş gibi ağlamaya başladım.
"Biri beni içeri çağırdı ve gittiğimde gördüğüm kişi..Chris'ti..O ölmemişti."
Şaşkınlıkla ve merakla bana bakıyordu.Ben hala ağlıyordum.
"Jey ben seni aldattım.."
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Ağzı açık kalmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Ama yemin ederim isteyerek değildi Jey o adam beni zorladı.."
Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.
"Love.Biz birlikte olamayız.."
Onun da gözlerinden bir damla yaş düştü.
Bayılıyordum sanırım.Gözlerim karardı ve kulaklarım uğuldadı.Son hatırladığım şey karnımı tutuyordum.