BİR ŞARTIM VAR

74 9 12
                                    

Multi: Koray AKPINAR

Alper'in İzmir'e geleceğini Melisa'ya söyleyip söylememe konusunda epey kararsız kalmıştım ama söylemedim.

İzmir'e geleceğini öğrenirse Koray'dan tamamen uzaklaşabilirdi.

Şimdilik bilmemesi daha iyiydi.

Bir süre daha muhabbet ettikten sonra annem gelince Melisa fazla kalmayıp kalktı.

Melisa gittikten sonra kıyafetlerimi katlayıp bir kenara yerleştirdim.

Dolabıma yerleştirmedim çünkü biran önce İzmir'e gidip Levent'e kavuşmak istiyordum.

Aklımdan hiç çıkmıyordu.

Evdekilere ne desem de gitsem diye düşünüp duruyordum sürekli.

Kıyafetleri katlayıp yerleştirme faslı son bulduğunda muftakta yemeklerle uğraşan annemin yanına geçip yardım etmeye başladım.

"Ne yaptın bakalım bugün?" dedi annem ocağın altını açarken.

"Bizimkiler görüşme ayarlamış onlarla buluştuk." dedim bende dolaptan aldığım domatesleri doğramaya başlarken.

"Özlem giderdiniz desene. İyi yapmışsınız. " diyen anneme tam cevap vermek üzereydim ki telefonum çaldı.

Hızla ellerimi yıkayıp kuruladıktan sonra odama koştum.

Arayan Sinem'di.

-Sineeem sesin soluğun çıkmıyor kuzen ya nerdesin sen?

-Evdekilerle hasret giderdim anca dönebildim kuzen. Zaten gidiyorum yarın sabah haberin olsun. Malum gidip çalışmalara başlayacağım. Selim hoca arayıp duruyor.

-Aman o da nedense sana pek bir düşkün. Sen olmadan çalışamıyor
muymuş?

-Ne ima ediyorsun yine sen Lindacığım?

-Bence sen anladın beni. (İmalı tonlama)

-Bence sen beni anlamadın. Kuzen yapma şunu olmaz artık biri diyorum sana.

-Başlatma ama sende Umut'una ya. Ne takıldın kaldın şu çocuğa. Herkes aynı mı sanki?

-Geldik yine bu konuya. Kapanmak bilmiyor resmen. Neyse kuzen sen halama versene bir telefonu. Size uğrayamayacağım ayıp olmasın bir konuşup durumu anlatayım bari.

-Veririm ama bir şartım var.

-Saçma sapan birşey isteme lütfen Linda.

-Tamam tamam. Bak şimdi anneme diyorsun ki 'Halacığım ben yalnız kalmak istemiyorum ve son zamanlarda çok korkuyorum. Linda da yanıma gelse olur mu? Lütfen lütfen lütfen' falan tamam mı?

-Hayırdır? Sen neden gelmek istiyorsun ki?

-Sinemciğim biricik kuzenim çok soru soruyorsun. Dediğimi yapar mısın lütfen?

-Anlatmadan yapmam. Neden gelmek istiyorsun söyle hemen.

-Pis pazarlıkçı.

-Dinliyorum

-Levent vardı ya hani.

-Hödüğün arkadaşı.

-Evet Berkant abinin arkadaşı.

-Eee?

-Ondan çok hoşlanıyorum ve sanırım o da benden hoşlanıyor. Döndüğümde aramızda birşeyler olabilir.

AYNALAR MİSALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin