Bölüm On Altı
Havaların soğumaya başladığı bir dönem, ucuz bir otelde onunla uyandım. Kucağımda derin soluklar alarak uyurken kederli görünüyordu. Her hafta olduğu gibi yine dönüp bana gelmişti. Bu sefer çok bir farkı yoktu. Saçları hâlâ mordu mesela... Yalnızca ensesine küçük bir dövme eklemişti.
Küçük harflerle, kalın bir şekilde 'mutluluk' yazıyordu... Ve beline kadar devam eden küçük harfler 'bende olmayan şey' olarak tamamlıyordu cümleyi. Hayranlıkla onu izlerken gözüm, bileğindeki derin kesiğe takıldı. O kadar uzun bir süredir oradaydı ki, ona 'iyileşmeyen' diye hitap ediyor. Onu umursamadığımı düşündüğü zamanlar, onunla konuşuyordu.
"Neden o kadar dikkatli bakıyorsun?" dedi sakince.
Beni her zamanki sevimli merakıyla süzen, iri gözlerine baktım bir süre. Cevap vermemi beklediği saniyeler uzarken, onu izlemenin keyfini sürdüm.
"İyileşmeyen'in bir doktora ihtiyacı var gibi..."
Gülümseyerek yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra yerden aldığı kıyafetleri acele etmeden giydi. Küçük banyodaki ecza dolabından aldığı beyaz sargıyı bana gösterdikten sonra uzun bir parça keserek bileğine doladı.
"İyileşmeyen dediğimiz acılarda, eninde sonunda dinmez mi?" dedim onu izlerken.
Ciddi bir doktor edasıyla sardığı bileğine bir süre sessizce baktı. En ufak bir kelime dudaklarından dökülemeden sinirledi sonra... Kaşlarını çatarak sargı bezini geri açtı. Komodindeki gereksiz her şeyi yere fırlattı. Dudaklarından hiçbir isyan sesi dökülmeden sakinleştiğinde gülümsedi. Sanki sürekli sinir krizi geçiren o değilmiş gibi geniş bir gülümseme gönderdi bana.
"Kendimden intikamımı, iyileştirmeyeceğim acılarla alıyorum."
Yavaşça yere fırlattığı eşyaları toplayarak yerine dizdi. İnce montunu üzerine giydi ve tek bir şey söylemeden kapıyı kapatmadan odadan çıktı. Her zamanki rahatlığıyla ardına bakmadan küçük adımlar atarken, kirli ruhunun buraya ait olmadığını biliyor gibiydi...
Merhaba, bu hikaye hakkında çok önemli olmadıkça açıklama yapmayı düşünmüyorum. Yorum ve oylarınız için teşekkürler. Hikaye için karakter görünüşü size kalmış, medyaları öylesine seçiyorum. İstediğiniz kişileri düşünebilirsiniz... Tekrardan teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Ruh
Short Story"Sonra bir şarkı mırıldanmaya başladı. Duyduğum en güzel melodiydi sesi. Dünya durdu o an... Rüzgâr yüzünü yalayıp saçlarını savururken, kusursuz güzelliğini izledim. Dudaklarından dökülen kelimeler okyanusu beni sararken sevdim onu... Haberi yokken...