Bölüm Altı

284 34 6
                                    

Bölüm Altı

Onu tekrar gördüğümde yalnızlığımın çevrelediği kalbim, uzun bir aradan sonra tekrar atıyormuşçasına hızlandı. Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatırken. Ara sokakta, kaşları çatık yürüyen kadına baktım. Eline aldığı ayakkabılarıyla, yalın ayak yürüyüşünü izledim sokakta. Bana bir adım kala durduğunda şaşkınlıkla bakakaldım bir an.

"Beni çirkinken de, sevebilir misin?" dedi büyük bir ciddiyetle.

Sustum. Vereceğim cevap dilimin ucunda duruyorken, şaşkınlıkla ona bakmaya devam ettim. Dudaklarım, büyük bir heyecanla mühürlendiğinde, göz hapsine aldım onu. Saçları kısacık olmuştu şimdi... Yüzünde makyaj yoktu, gözleri kısılmıştı ağlamaktan. Üzerine öylesine bir şeyler giymişti. Sessizce bakıyordu bana.

"Ruhun, cehennemi ne kadar hak ediyor olursa olsun, kendine çirkin diyecek kadar büyük bir günah işleyemezsin." dedim ellerini tutarken.

Şaşkın bakışları, parıldamaya başladığında bana tanıdık gülüşünü gösterdi. Söylediklerimin ödülüymüşçesine izledim gülüşünü. Mutluluğunu sevdim onun. Tüm gerçek duygularını içinde yoğun bir şekilde barındırışını sevdim.

"Gerçekten beni sevmeni istiyorum." dedi ve ekledi, "Adımı bilmeden, görünüşümü önemsemeden, affedilecek hatalarımla sev beni..."

Ve bilemeyeceğimi düşündüğüm günahlarıyla sevdim onu. Karşılık beklemeden...


Kirli RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin