Bölüm On Dört
Karşımdaki kadın, endişeli bakışlarını yüzümde gezdirirken derin bir nefes aldım. İçimde oluşturduğu tuhaf karmaşa beni ona iterken, karşısına dikilerek gözlerinin içine baktım.
"Konuş!"
Dudaklarımdan dökülen saf nefret ona ulaştığında, büyük bir kırgınlıkla başını önüne eğdi.
"Borç aldığın adam, benim babamdı."
Sinirle yumruk yaptığım elimi, yanımdaki masaya vurduğumda korkuyla bana döndü. İçimdeki öfke katlanırken, kendimi sakinleştirmek adına başucumdan aldığım sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirdim.
"Yaptığı işleri hiçbir zaman onaylamazdım. O gün, babamla çok büyük bir kavga ettik. Söylediği hiçbir şeye saygı göstermediğimden yakınıp durdu. O sırada bir adamı, senin borcunu ödeyemediğini bildirmek için yanımıza geldi-"
Sözleri derin hıçkırıklarla bölündüğünde, gözlerimi ondan ayırmadan duygusuzca bekledim. Sakinleşip, başucundaki içki şişesini yarıladığında, elimdeki sigaradan büyük bir nefes aldım.
"Adamın söylediklerini duyduğumda, babamın üstüne gittim. Hiç kimsenin asla ona saygı duymayacağını ve onu ciddiye almadıklarını söyledim."
Elimdeki sigaradan çektiğim derin nefes, onun gözlerinde gördüğüm pişmanlıkla ciğerlerime dolarken gülümsedim. Sonunu tahmin ettiğim bir kitabı okuyor gibiydim. En başında, onun da hiç kimse gibi mükemmel olmadığının farkında olmam gerekiyordu. Onu hatalarıyla, yalanlarıyla kabullenmeden önce, sevdiğim kadını tanımam gerekiyordu.
"Babam benim söylediklerime çok sinirlenmişti... Onu kışkırtmak istememiştim... Ben böyle olacağını-"
"Ailem senin yüzünden ölmedi." dedim sakinliğimi korumaya çalışarak.
Yatakta şaşkınlıkla bana bakan, gözü yaşlı kadını umursamadan yere eğildim ve düşen paketten bir sigara daha alarak kapıya yürüdüm.
"Ailem benim hatalarım yüzünden öldü. Ama sen, onları ipe götürdün!"
Ardımdaki kapıyı sertçe kapatarak, soğuk sokağa adım attığımda kalbim, daha önce onlarca kez olduğu gibi parçalara ayrılmıştı. İçimde yaşadığım derin hüzün, beni gözyaşlarına karşı pes etmeye iterken gözlerimi kapattım.
Hepinize merhabalar.
Bugün benim doğum günüm ve boş zamanımı kullanarak sizin için birkaç bölüm hazırladım. Tek ricam düşüncelerinizi yorumlarla paylaşmanız, teşekkürler! :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Ruh
Cerita Pendek"Sonra bir şarkı mırıldanmaya başladı. Duyduğum en güzel melodiydi sesi. Dünya durdu o an... Rüzgâr yüzünü yalayıp saçlarını savururken, kusursuz güzelliğini izledim. Dudaklarından dökülen kelimeler okyanusu beni sararken sevdim onu... Haberi yokken...