Cunoasterea

111 10 5
                                    

Eram eu...doar eu.. mereu v a fii asa.. Buna ...eu sunt Alexia iar acum ascult putina muzica ... ador melodia Cascada-Everytime..e preferata mea. Aveam nevoi de energie.. Eu am 16 ani..si sunt o tipa normala..de ce nu?! Stau doar cu mama .. tatal meu nu m a iubit niciodata.. ma batea mereu cand interveneam in certurile lor.. dar nu vreau sa va intristez.. :))
Mai am si doi frati si o sora . Pe Lucas fratele care ne ajuta pe toti...si are 17 ani.. pe Ali care are 18 ani si se pregateate sa dea la facultate..si pe Josh.. care are aceeasi varsta cu mine...mdap suntem gemeni..
Cam asta e familia mea. Mama mea e profesoara chiar directoare la scoala unde invat.. Si nuuu nu e placut..am chiar ore la clasa cu ea.. pune multa presiune pe mine...
Eu sunt bruneta cu parul putin ondulat... doar putin... cu ochii maro-ciocolatii...si cu un fizic oky.
Lucas...hmm pai are parul blond cu ochii albastrii exact ca un cer instelat noaptea cu mici tuse de verde...are un corp de invidiat..
Ali..blonda cu ochii verzi exact ca un smarald...cu un corp de model iar ea e cea mai desteapta ..nu xa eu as fii proasta sau ceva.
Josh.. imm e un tip inalt ...brunet bineinteles.. cu ochii de culoarea turcoazului... are un gust la haine... surprinzator de bun..

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum