ALEXIA POV'S.
Nu imi vine sa cred. Imi vine sa vomit ca naiba.. iar Asthon se tine dupa mine. L am palmuit odata ca ...na cica mi a pus mana pe fund. La naiba..chiar o merita. Nu il mai suport. Adica nu e de ajuns ca tre sa il am pe Ash pe cap..acum a mai aparut si el. La dracu!!
-Lasa ma. Ii zic fara sa ridic privirea.
-Pai vreau doar sa te..dar nu apuca sa termine fraza ca un Edward mai nervos ca deobicei intra pe usa baii fetelor. De ce intra toti baietii in baia fetelor mai nou??!
-Iati dracu labele alea scarboase de pe ea..pana inca le mai ai. Tipa Edward la el si vine sa ma ia in brate.
-Dar nici nu am atins o. Tipa si Asthon
-Mda. Edward nu mai tipa o sa deranjezi vre o ora. Ii spun eu
-Nu imi pasa de orele astea tampite. Dale dracu! Dar tu iubito esti oky..? Ma intreaba si are privirea aia draguta pe fata.
-Da draga sunt bine. Doar ca ma simt cam rau. Ii spun.
-Off..pentru numele Sfantului Iisus..nu am facur nimic. Bombane Asthon asta.
-Pentru ca am aparut eu fraierr. Dar daca nu apaream eu..vrei sa imi spui ce se intampla..? Spune Edward printre dinti..chiar daca nu e deloc calm
-Probabil ca o linisteam si dupa o luam in brate si o sarutam..asta faceam . Dar nu ...a trebuit sa apari tu ca na..asa esti tu. Ii tipa Asthon. Urasc deaja asta.
-Ce dracu tocmai ai spus...spune Edward si asta e clar de rau. E foarte nervos..nu pot sa cred.. clar va iesii un scandal..
-I ati mainile de pe el.. tampita naiba. Si tu esti asa de tampit sa o lasi sa te atinga.. aud o voce de pe hol si cred ca e Rose...cu cine se cearta. Iar daca Rose pleaca de la ore si mai si tipa clar s a intamplat ceva. Dar ce?
-O sa te omor. Cum dracu indraznesti sa te gandesti la asta..macar? Ea e iubita mea.. clar A MEA. Spune Edward nervos si il apuca pe Asthon de camasa.. nu imi vine sa cred.
-Edward te rog. Lasa l. Nu merita. Ii spun si il iau in brate.
-Dar uite te la el.. e asa de ... off.. spune Edward si ii da drumu.
-Draga linisteste te. Ii spun.
-Mda.. doar pentru ca esti tu.
Am plecat de acolo cu Edward iar pe hol era.. Rose care se certa cu...
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..