Neah!

9 5 0
                                    

NOAH POV'S.
     Mi am dat seama ca imi lipseste telefonu asa ca am coborat jos. Idioata aia de Rose se afla cu el la ureche. Am tipat ca dracu..dar o merira. A intervenit si Khad..ca sa discute cu mine.. asa ca ..uite ma aici cu Khad in camera..
-Imi pare rau. Spune el.
-Pentru ce? Il intreb eu dar deja stiu raspunsul.
-Pentru..parintii tai.. imi spune...iar asta ma loveste ca un ciocan in cap.
-Taci! Ii spun eu. Mda stiu nu ma comport prea frumos.. deloc .. dar.. nu le e asa greu sa  priceapa ca nu vreau sa vorbesc despre asta..??
-Nu te mai comporta asa.. imi spune el.
-Dar cum ai vrea sa ma comport..? Cand vii la mine cu pareri idioate de rau.. ce ..voi credeti ca parerile de rau ma ajuta cu ceva? Gresit..!! Nu ma ajuta cu nimic. Ba chiar mai mult rau imi provocati.. tip eu
-Dar poti fii mai calm.. nu fii asa de rau.. nu e vina mea.. nu e a ta.. si nici a lui Rose.. iarta ma ...dar nu ai dreptul sa te comporti asa. Imi spune el mie..
-Mda..ma rog..murmur eu.
-Nu ca " mda..ma rog.." cu atitudinea asta o sa ne pierzi pe toti.. pentru ca nu ne e usor sa te vedem asa de negativist.. plus .. ai grija de noi. Pastreaza ne langa tine.
-Si ce vrei sa fac?? Sa dansez de bucurie?? Ii tip eu..si cred ca vom ramane surzi.
-Nu am zis asta. Mergi si cerei scuse lui Rose.. nu merita sa urli asa la ea.. aia e ...nu a fost frumos ca ti a umblat in telefon dar.. nici tu nu i ai vorbit frumos. Spune el. Acum deja ma calca si pe ultimul meu nerv. Nu mai pot.. simt ca cedez si sunt gata  sa i l dau si dracu si sa ii fut si una in gura.
-Iesi.. nu fac eu asta. Nu ai dreptate. !!!  Ii tip eu.
-Mda..clar..doar tu ai dreptate nu??
-Nu am zis asta..spun eu.
-Dar ai insinuat o. Nu te pune cu mine ... sunt nervos si suparat iar in astfel de situatii am o logica data dracului. Asa ca e imposibil sa ma convingi ca e ca tine.. ii raspund eu.. cu mine nici mama nu se intelege.. e complicat....eu sunt complicat.
-Oky. Cum vrei tu.! Imi spune si pleaca.. cred ca e nervos  ...dar nu dau doi bani pe asta..
Mi am bagat castile in telefon apoi am ascultat muzica.. singura care ma m ai tine in viata in acest moment.
Am primit un mesaj era de la....

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum