Edward POV.
-In paradis merge... pai Edward si Alexia.. prima pereche... spune Khad cu un zambet idiot pe fata.
Nu pot sa cred ca Alexia a ascultata la usa. Nu imi vine sa cred.. cat a auzit . ?. Ce stie.? Cum s a intamplat asta??
-CEE? De ce? Eu nu am mintit ! Tipa ea. Si mai zic ei (Khad si Noah) ca ii place de mine.
Iau telefonul si ii tastez lui Khad." Vezi cum reactioneaza .! Nu ma place. Nu mai insista!".
-Hai mergeti acum . Ca daca nu Alexia... spune Khad si ea se ridica in secunda doi.
-Ok ok. Spune ea. Deschid telefonul..mesaj " Scuze dar ti am promis ca te ajut. Si asa am sa fac.! Nu irosii timpul Romeo. :)) !!!". Spune el iar eu ma stramb.
-Mergeti in.. dormitorul Alexiei.. si veti sta.. 30 de minute acolo. Spune Khad si rade ..iar eu mor deja.
-30 ??? Tipa Alexia..
-Ti se pare putin.. vrei mai mult??spune Khad razand.
-Nuu!! Tipa ea.
Am luat o pe Alexia de mana si am dus o in dormitor iar asta trebuia sa fie Iadul sau Paradisul.. hai sa vedem ce iese. Am mers iar ea s a asezat pe pat. A oftat puternic iar eu am inchis usa in spatele meu.. Doamne sa ma tii.!!
-Deci?? A inceput eu..chiar daca nu aveam idee cum sa continui.
-Deci ce?? Ma intreaba ea
-Cu ce te are Khad la mana..? Am intrebat o. Asa voi afla cat a auzit din discutia mea cu Noah.
-Cu ceva .. nu tocmai frumos.. cred. Spune ea si ofteaza.
-Mai stii cand ti am zis ca poti sa imi spui orice? Spun eu..
-Mda. Uite vreau sa nu te supar. Spune ea. Iar eu stiu deja ce incearca sa zica.
-Nu ai cum sa faci asta. Spun eu.
-Ba da. Am facut ceva rau. Spune ea.
-Ce? Tu ceva rau nu te cred!!? Am zis
- Se auzeau zgomote si am coborat sa vad... te am auzit vorbind cu Noah si ..cu asta ma are la mana Khad .. crede ca v am spionat dar nu am facut asta. Imi pare rau. Spune ea ..apoi ofteaza puternic.
-Nu i nimic. Ce ai auzit.. ??spun eu
Ma rugam sa imi zica "nimic".. dar cineva acolo sus.. nu imi asculta rugaciunile mele.
-Totul.. a spus ea facandu se rosie..iar eu maresc ochii de surprindere. Am dat de Dracu!!! Ce sa mai zic ...
-AA.. OK! e tot ce pot sa spun.
-Scuze. Spune ea. Iar eu marai si oftez puternic. Nu e vina ei ca tre sa faca pe detectivul ca sa afle ca imi place de ea.
-Deci ce zici? O intreb..
-Cu privire la ce? Ma intreba ea. Ok deci vrea sa auda asta din gura mea..ok asa sa fie.
-Cu privire la ce ai auzit.. ce crezi.. ?? O intreb si ma apropii de ea.. imi e tare frica sa nu imi auda inima .. INIMA TAMPITA. POTI BATEA MAI INCET,??
- Pai eu.. incepe ea ...
-Tu ce?..spun eu
-Eu cred ca...
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..