Repauz.:O

35 7 0
                                    

ALEXIA POV.
  Am ajuns la cabana mea. Am primit o cadou de la mama. Nu stiu de unde avea atatia bani pentru o asa cabana.
  -Ma simt rau... am tipat . Ma simteam ca naiba. Ma durea burta imi venea sa vomit si capul imi bubuia. Mor...!
- Rezista te rog. Imi spune Edward care ma tinea de talie.
-Uite aici e camera mea. Am spus cand am ajuns in fata unei usi albe.
-Ok. Dar noi ? Ma intreaba Khad care o tinea pe Sara de talie .. si ea se simtea rau.
- Alegeti o camera. Am spus.
-Hai inauntru. Imi spune Edward. Ma durea capul si doar asta m ai aveam nevoie acum.
-Hai.. am murmurat. A deschis usa si a facut ochi mari . Adica de ce are?!  Era curata si era o combinatie intre culori.alb si negru. Ce nu ii convenea?
-E ..Woow.. a spus iar eu am deschis gura intr un O mare de surprindere.
-Multumesc. Acum ma pot pune in pat. In sfarsit. Am mormait.
Am cautat in dulap niste haine ..pijamale ceva ca sa ma schimb..  Ce aveam eu pe mine nu era tocmai o tinuta lejera pentru somn.
-Am gasit!am tipat cand eu am gasit in sfarsit o pereche de pijamale roz cu flori albe.
-Dragute! Spune Edward
-Mmm..multumesc! Am murmurat. Nu imi placea sa ma vada cineva intr o situatie de genul.
-Haide sa iti cautam si tie niste pijamale! Am zis.. mda eram rusinoasa la modul grav cu baietii astia. NU II INTELEG SI PUNCT.
-Pai multumesc. A zis.
-Uite. Am spus dupa  ce am gasit o pereche de pijamale de ale fratelui meu Josh. Mda cred ca si lui ii place sa vina aici.
-Unde voi dormi? A zis. Oo Doamne e doar un pat. Iar mie nu imi place sa impart. Dar cred ca trebuie  sa accept.
-Poti dormi cu mine imi pat.  Am spus usor. Doamne da sa vrea pe canapea.
-Ok. De acord. Promit ca o sa dorm pe partea mea de pat. Spune si radem amandoi.
-Accept. Am spus.
-Nu sforai.. si nu cred ca vorbesc in somn. Nu am mai dormit cu nimeni..deci nimeni nu s a plans de asta. Spune si eu chicotesc. Nu stiam ca asta era prima data cand dormea cu cineva intr un pat.
-Dragut. Am mormait pentru mine.
-Ce? Crezi ca sunt dragut? Pai multumesc dar nu sunt mai dragut ca tine! Ne ar  sta bine impreuna..nu crezi? A spus apropiindu se de mine cu pasi mici. Am inghetat si l am putut auzi cum inghite in sec. Ce as putea sa spun acum. Adica nu stiam ca Edward simte ceva pentru mine. Banuiam intradevar ca tot se uita la mine si ma ajuta la teme .. mai statea si cu mine in banca uneori.. cand nu stateam cu Rose ea o prietena extraordinara. Am putut mereu sa vorbesc cu ea despre tot si toate . Doamne cat mi as dori sa fie aici sa imi spuna ce trebuie sa  fac.
-Pai..uff.. am incercat sa raspund la intrebarea lui Edward dar el e din ce in ce mai aproape..jur ca nu imi place senzatia asta.
-Pai ce? Poti sa imi  spui.. incearca.  Daca vrei pot sa incep eu. Spune el si se uita atent la mine..prea atent ..incerca sa ma citeasca. Off...la naiba Rose unde esti?? Am nevoie de tine.
Ma gandeam ce sa spun cand vad ca Edward se apropie mai mult de mine..ma priveste atent..foarte atent.. si...

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum