SARA POV.
Ma gandeam ce sa fac..dar Khad mi a pus intrebarea aia. Iar eu i am raspuns .. sincer.
-Acum va mai trebuii sa mearga cineva in paradis. Spune Khad si se uita la mine...iar eu stiu la ce se referea si cred ca imi place.. am zis ca...na cred.
-Cine? Intreaba Noah
-Eu si cu Sara . Spiune el si imi strange mana mai tare pe sub masa. Mana aia mare dar totusi fina si foarte calda. Cum poate cineva sa te faca sa te simti si asa de incantat dar si asa de vulnerabil in acelas timp .. ei bine asta se intampla acum cu mine. Nu stiu cum sau de ce..
-Ok. Murmur eu. Cu toate ca imi placea de Khad.. nu pot sa cred ca el ma place pe mine. Dar ... am mers in dormitorul unde am dormit noi...dormit nu e tocmai un cuvant potrivit..dar ma rog.
-Si ...acum? Il intreb eu
-Acum vreau sa.. spune el...dar il vad cum tasteaza pe telefon un mesaj.
-Cine era? Il.intreb parea destul de concentrat.
-Scuze.cum? Ma intreaba el si se apropie de mine cu pasi mici..dar totusi vizibili.
-Cine iti da mesaj.? Il intreb.
-Edward. A plecat cu Alexia la Ash. Imi spune el mie iar eu raman muta. E clar ca va iesii un scandal mare.
- Aa.. ce cauta la Ash?
-Nu stiu. Dar nu asta conteaa acum. Hai sa vorbim despre..
-Despre ce? Il.intreb eu.. cu toate ca am o vaga idee la ce se refera .. as vrea sa aflu de la el.
-Pai cum ar fii.. nu stiu..despre "tu si eu".. dar cam impreuna. Imi spune el si se apropie de mine.. iar in clipa urmatoare...Cea din poza e Sara. Va pup..si sncer va multumesc celor care cititi :* :*
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..