NOAH POV.
Eram acasa ,in Canada.,cand suna telefonul. Era un politist care mi a spus.: "Buna seara! Domnul Noah Calls.?" Intreaba el. " Buna seara! Da. Cu ce va pot ajuta?" Il intreb cat de politicos pot eu. "Va sun sa va informez despre parintii dumneavoastra" imi spune el mie ...iar eu deja ma sufoc. " Ce s a intamplat? Sunt bine?" Aproape am tipat in telefon. " Se afla la spitalul Moonth Crouse si sunt ... este greu sa va marturisesc asta dar parintii dumneavoastra sunt decedati de cateva ore. Au murit in drum spre spital. Medicii nu au mai putut face nimic. Ne pare foarte rau." Spune politistul. Am scapat telefonul din mana si am inceput sa plang. De ce? Ce au facut? Accident de masina? Ce s a putut intampla.. Doamne!!
Am stat mult timp pe podea incercand sa imi restabilesc respiratia si sa fac tot ce pot sa ma ridic. Ma simteam rau. Am auzit cum sunau telefoanele ..dar nu m am deranjat sa raspund. Pentru ce ? Sa aud ca le pare rau si condoleante ?! Sa o lase balta! Am aruncat pana la urma telefonul . Aveam un telefon ..gen fix..doar ca mult mai performant. Era al dracului de dureros. Imi iubeam parintii chiar daca nu ma intelegeam mereu cu ei. Am auzit telefonul meu personal ca suna si era matusa mea. Sora mamei mele.
-Alo. Am raspuns cu o voce stinsa care nu imi placea.
-Dragule am auzit ce s a intamplat si imi pare rau. Te rog sa iei primul zbor si sa vi la mine acasa. Te astept. M am interesat si zborul este peste 1 ora. Te rog sa vi. Imi pare rau. A spus iar eu am inchis. Imi placea de ea si de verisorul meu Edward . Erau mereu draguti cu mine.
Am facut bagajele si am pus si o poza a parintiilor mei. Ii iubesc mereu v a fi asa.
Si am plecat . Voi incepe o noua viata. Dar tot nu stiam de ce mi am pierdut parintii. Adcultam in casti o melodie care speram sa imi dea cat de cat putere. B.U.G. Mafia - Cat de tare poti lovii.
Am ajuns in fata matusii iar ea ca deobicei m a intampinat cu zambetul pe buze.
-Hai intra. Imi spune ea mie cu un zambet pe fata.
-Mda. Am murmurat cat de incet am putut.
-Ce faci? Ma intreaba ea. De parca nu ar stii. Cum poti sa fii cand ai aflat ca parintii tai au murit . Te simti ca dracu.
-Unde e Edward.? Am intrebat si eu. Nu vruiam sa ma intrebe ceva la care sa am un raspuns in care voi fii nevoit sa vorbesc obscen.
-La o cabana . Te poti duce si tu daca vrei. Cred ca iti va face bine. Spune ea.
-Ma rog am murmurat. Am lasat aici o masina de a mea . Avand in vedere ca veneam des pe aici. Aveam un Mustang megru. Imi placea mult. Da aveam 17 ani si eram inebunit dupa viteza. Matusa mi a dat adresa si eu am condus ca un fulger pana acolo.
Mi a raspuns o fata la usa si era Rose . Am cunoscut o mai demult. Nu imi pasa asa mult. Nu era mare chestie. Dar acum arata bine. Ceea ce era ciudat deoarece era intr un trening. Ma credea enervant dar asta e.
-Ce faci aici? Spune ea cu o usoara tenta de surprindere in vocea ei.
-Mda. Buna si tie politicoas o . Pe tine. Nu e evident. Mda aveam chef de glume. Ciudata chestie.
-Ha ha . Clar! Spune ea.
-Unde e Edward? O intreb plictisit deja de discutia cu ea.
-In spatiu. Spune ea.
-Auzi. Nu ma enerva ca nu am timp si nici chef de asa ceva. Spun artagos spre ea
-Nici eu de un dobitoc ca tine. Spune ea. Ha m a facut dobitoc.?! Am impins o in usa si i am soptit ...cat de dulce dar si dur puteam.
-Nu ma fa sa imi pun ambitia sa te indragostesti de mine. Chiar nu vrei asta. Dar ...o sa o fac daca m a mai superi. I am spus
Normal ca ea m a plesnit in secunda doi. La naiba are un croseu de dreapta bun..prea bun. Ma face gelos.
-O sa regreti asta.! Am tipat.
-Ce aveti? Sunteti nebuni? Asta era vocea scumpului meu var.
-Edward. Am spus.
-Ai un var idiot. A spus Rose.
-Nu tu esti! Am spus.
-Terminati!! A tipat Alexia.
-Ooo ea e vere?? Buna captura. Am spus catre varul meu. Mda stiam ca vrea sa fie cu Alexia.
-Ce vrea sa zica Edward? A intrebat Alexia.
-Nimic. Poti sa taci dracului din gura.! Imi spune Edward pe un ton calm.
-Ohh sigur. Am spus cu mainile in aer.
-Eu unde dorm? Am intrebat spre ei.
-Pai vei dormi cu...
Doamne sper ca ma pune cu un baiat. Nu cu Rose aia.. bleah. Nu am chef de asta acum.
Am deschis telefonul sa vad cat era ceasul ..era 4:45 off ce sa mai dorm. Plus ca aveam si un mesaj de la cineva.. Am recunoscut imediat numarul . ERA...
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..