Sigura!

24 8 4
                                    

NICOLL POV'S.
Ma plictiseam teribil de tare asa ca i am dat mesaj lui Ash. El stie ca imi place de Edward dar si eu stiu ca lui ii place de Alexia.. ce sa mai zic.
Mi a dat mesaj si mi a spus tot..adica ca s a certat cu Alexia si Edward..ca acum e undeva langa o padure si ca acolo stau si Edward si Alexia.
M am pregatit cat de bine am putut ca doar merg la iubitul meu..
Sau ma rog..viitorul meu iubit.. ma intreb pe ce data vom face nunta..?
-Mama eu ies.. ii spun mamei care se afla in living.
-Bine scumpo ai grija de tine.
-Da mama ..mereu fac asta. Spun si ies din casa.. ma urc in masina si demarez .
Am ajuns repede . I am vazut pe Edward si pe Ash..chiar si pe idioata aia de Alexia. Nu imi vine sa cred.. statea prea aproape de el...prea aproape de ce am eu.
Daca vrea razboi...hai sa vada ea razboi.. am mers catre Edward si l am luat de gat in timp ce am zis : " Hei iubire.. ce faci?".
Alexia se uita stupefiata la fel si Edward..Ash in schimb chiar zambea. Si il cred eu il vreau pe Edward iar el pe Alexia.. hai sa o facem...
-Ce.. iubire..? Intreaba Alexia mirata..
-Ce draga mea.. nu stiai..? O intreb.. parca si eu socata. Vai de ea.. sa vezi acum show.
-Ce..ce sa stiu?se balbaie ea..
-Ce dracului ai Nicoll?? Tipa Edward si ma indeparteaza de el.
Off..Edward te va costa al dracului de scump acest lucru.
-Pai draga mea..esti in urma cu stirile se pare.. eu si cu Edward suntem impreuna.. spun si sunt chiar incantata ca fac asta.. Ash incepe sa rada..iar eu ma abtin cat de mult pot sa nu rad la fata lui Alexia.
-Cum... ? Tipa amandoi adica Edward si Alexia
-Ce minciuna.. cum dracu indraznesti sa spui asta?? Tipa Edward
-Scumpule nu e nici o minciuna. Stiu ca tu doar vruiai sa o bagi in pat pe Alexia..pentru pariul ala tampit..dar te rog.. nu te comporta chiar asa.. spun eu si il aud pe Ash cum chicoteste..asta e jocul...asta e planul si eu castig.
-Minti.. spune Alexia.. nu te cred. Edward ma iubeste . Nu a fost niciodata cu tine si nu a facut nici un pariu. Tu minti.. nu mai fa asta... de ce faci asta?? Tipa ea si a inceput sa planga... pentru o fractiune de secunda imi parea rau pentru ea.. am zis o fractiune...deci hai ..concentrare.!!!
-Off..scumpo dar te a amagit.. nu te iubeste..din contra te uraste. Nici nu poate sa te priveasca.. asa ca nu iti mai fa iluzii degeaba. Spun tare si raspicat
-Inceteaza ..striga Ash..cand vede ca Alexia ingenuncheaza la pamant in fata mea..
-Dar ce am facut? Ii spun..
-Ce dracu te a apucat..sa vii aici si sa spui asemenea minciuni..?? Imi urla Edward..
-Iubire am zis adevarul..
-Adevarul din capul tau?? Deci fii foarte atenta... daca Alexia pateste ceva..am sa iti fac anii de liceu atat de oribili de o sa iti blestemi si ziua in care te ai nascut.. asa ca roaga te sa nu pateasca nimic..pentru binele tau.. a tipat el si mi a dat drumul la par.
-Nu am sa....



Gata si acest capitol ... ce credeti.?? Din nou va pup si va multimesc..

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum