KHAD POV.
Eram in camera cu Sara...cand ma roaga sa merg pana jos sa ii iua un pahar cu apa. Asta am facut . Am mers jos si i am luat un pahar cu apa.. dar cand sa merg la mine in camera am vazut o pe Alexia ca ...asculta la usa..usa lui Edward. Asta e momentul meu.. nu pot sa cred..
Am intrebat o ce face.. si m a mintit. Am inceput sa il stig pe Edward care nu intarzie sa apara. Alexia ma roaga din priviri. Off.. bine ...uite ce o sa fac.
Edward ma ignora cand vede ca Alexia e la usa.
-Ce ai? Tipa Noah din camera.
-Chef de un joc. Spun eu.
-Ce joc la ora asta?? Spune Edward.
-Vreau sa jucam Love and pace. Am spus.
Era un joc usor . Trebuia doar sa pui intrebari. Dar cine mintea ajungea in paradis .. adica statea singur cu un membru intr o camera 10-15 minute. Ce se intampla acolo ramane intre ei.
-Nu vreau sa joc. A spus Alexia.
-Ba da sau.. am spus.
-Ok ok. A spus.
-Altfel ce? Spune Edward.
-Bine atunci ma duc dupa Rose si Sara. Am spus. M am dus dupa ele si am tras o din pat pe Rose. Era asa de obosita dar asta e.
Am mers in living si ne am pus in cerc.
-Bine cine incepe? Spun
-Eu. Spune Edward.
-Asta e sansa ta. Spune Noah.
-Taci! Intrebare pentru Alexia
Ce ai face daca cineva ti ar spune maine ca te iubeste.? A spus acesta.
Alexia era pe ganduri..da..a auzit asa ca imi iau telefonul din buzunar si tastez repede un mesaz pentru Edward.
"Ce e cu intrebarea asta..vrei sa ii spui adevarul?" Il intreb. El se pare ca vede mesajul si imi tasteaza repede. "Mda. Ce pot sa zic nu mai rezist ma inebuneste....Dar daca nu ii place de mine ?? Nici nu imi raspunde la intrebare..." imi trimite el.
-Alexia ce faci? De ce nu raspunzi? Ii spun.
Ii tastez inapoi lui Edward."Omule si daca ea stie ?" Ii trimit mesajul si il vad cum face ochii mari. Cred ca nu ii place ideea.. imi tasteaza inapoi "Ce ai facut idiotule?? Tu esti singurul ..bine si Noah..dar nu avea cum...iti bati joc de mine??" Off nu imi place ma incrunt la el.
"Idiot esti tu.! Ea v a ascultat la usa . Cand am venit eu am gasit o acolo. Nu stii de la mine.! " ii scriu. Acum deschide si gura si tipa si un NUU la care toti ne speriem..
-Pai depinde cine mi ar zice. Dar cred ca l as lau in brate in primul rand. Spune Alexia ..insfarsit.
"ESTI TAMPIT???!! NU.MA LUA LA MISTO CU ASTA. CUM ADICA A ASCULTAT LA USA???". Imi scrie el..iar eu rad.
-Bun.. Noah randul tau. Spun eu.
-Ok. Intrebare pentru Edward. Cui ii spui maine 'te iubesc'?? Il intreaba acesta.
-Unei persoane dragi. Spune el dandu i un pumn in umar. "Esti culmea Edward oricum se vedea ca iti placea de ea. Plus ca si ea te place..nu mai fii copil..usa a fost de vina..sa stii"!! Ii tastez inapoi.
-Rose randul tau. Spun.
-Intrebare pentru Noah.. de ce traiesti..? Spune ea artagoasa. Nu ma prind care e problema lor..dar ma rog.
-Ca sa testez oamnenii. Spune acesta si rade.
"Da o dracului de usa. Dar eu ce ma fac.?? Am nevoie de timp cu ea.. dar nu pot sa o prind singura.. plus ca imi e frica sa ii spun.:'( daca nu ii place de mine??" Imi tasteaza el.
-Sara randul tau. Spun
-Intrebare pentru..tine. cu cine vorbesti prin mesaje.
-Cu un prieten care are nevoie de mine . Ii spun
"Ai nevoie de timp.
Bine iti dau eu timp. Dar sa nu il irosesti. Ca te omor!! Si ma vei ajuta cu Sara. " i am tastat inapoi.
-EU. Intrbare pentru Sara. Esti indragostita de cineva..? O intreb .. Mda si eu aveam problemele mele in dragoste..
-Mda.. spune ea si se inroseste.
-Ok. Il cunosc.? Ii spun si zambesc
-Mda. Mai bine ca oricine! Spune si zambeste si ea.
-Ok. Spun si o iau de mana. Da era langa mine. Nimeni nu ma vdea . Doar o iau de mana pe sub masa.
-Aaa?? Spune ea cand imi simte mana pe mana.
-Aha. Ii spun . Si zambim amandoi.
-Bun acum .. in paradis.. sa vedem cine merge.. Spune Edward.
-Pai in paradis merg...
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..