EDWARD POV.
L am batut pe tampitul ala de Ash avand in vedere ca era beat ca dracu nu a fost cam greu.
Am hotarat sa l ajut pe Khad cu Sara. Era o tipa ok. Nu am ce sa zic. Alexia era foarte ok imi placea de ea. Ma intelegeam cu ea.
-Unde mergem? Il intreb pe Khad.
-Pai la cabana. A zis el. Stiam unde e asta . Era un loc frumos. Am mai fost acolo de multe ori.
-Ok. Dar nu stiu unde e. Slune Alexia.
-Nu i nimic. Stiu eu. Nu e departe o sa stau langa tine in fata iar Khad si Sara pot sta in spate. Am zis si am zambit la Khad. Of imi pare rau de el. O iubeste pe Sara..dar e prea timid ca sa ii spuna ceva. Ma enerveaza ca de cateva zile doarme doar la mine .. dar doarme .. nu e bine spus. Ma tine treaz ca nu stie ce sa faca cu Sara..etc. Ma omoara. Acum la cabana tre sa faca ceva ...sa vorbeasca cu ea. Eu nu mai rezist asa.
-Ok. L am auzit pe Khad.
-Nu! Striga Sara.. ma uitam la ea cam speriat.. ce avea impotriva?? Dar m am uitat mai atent si am observat ca se uita in jos. Ce am facut? Ce are cu Khad? E un tip ..Bun. pe bune acum ..chiar era.
-Ce ai patit? O intreaba Alexa uitandu se la ea. A luat o in brate dar ea plange. Offf.. v a fii o noapte lunga.
- Ma simt rau. Spune ea printre suspine.
-Vrei acasa ? O intreaba Khad.. mda l a prins rau boala asta. Jur!
-Nu ..nu stiu..hai undeva.. spune ea.
-Pai hai la cabana atunci. Sara treci in spate cu Khad si incearca sa dormi. Hai acum! Spune Alexia.. o iubesc cand e asa autoritara.!
-N...
-NU imi comenta .. in spate ACUM!! ii spune Alexia autoritara.
-Bine gata .. DOAMNE.! tipa ea.
-Hai Khad imi multumesti mai tarziu. Ii spun lui Khad cand ele urca in masina.
-Asa voi face omule. Sa fii sigur. Spune si isi da ochii peste cap. Macar voi dormi in noaptea asta.
Am urcat langa Alexia. Pe scaunul pasagerului. Ii statea bine la volan.
-Deci pe unde? Intreaba ea.
-E langa Padurea Crowell. Stii?? Il spun
-AAA daaa. Imi place acolo. Merg des. Am si o casa pe acolo pe langa un rau. Acolo mergem . Puneti va centurile vom zbura de aici.! Spune ea cu un ton autoritar si oarecum malefic. O iubesc dar sper sa apuc sa il spun..sa nu murim DOAMNEE!!!.
Da avea dreptate. Am zburat de pe sosea.. si am ajuns in 20 de minute..iar padurea era la 250 km distanta.. MORRRR NU MAI URC CU EA INTR O MASINA. CU EA LA VOLAN!!! O credeam vitezomana dar sa mearga cu 300-400 la ora. La dracu prea mult . Chiar si asa mi a placut. Ea nu si a pus centura deci m am cam speriat.
-Gata! Spune ea cu un zambet mare pe fata. Am ajuns la o casa inconjurata de verdeata . Dar nu era cabana lui Khad. Nu i nimic..
-Eu ma simt rau.! O aud pe Alexa spunand..
-Cred si eu. La viteza aia.. il aud pe Khad bolborosind
-Poti sa taci. Ii e rau ! Ii tip. Pe bune ..asta face se ia de ea . Off vai de el.
-Nu e de la viteza.. spune ea.
-Haide in casa. Ii spun eu .
-Sara tu mergi cu mine. Spune Khad catre Sara.
-Bine. Hai in casa. Zic catre Khad.
Am intrat in casa si...
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..