Cuvintele sunt cea mai buna forma de exprimare dar nu vor inlocuii niciodata pumnii si saruturile..
ALEXIA POV.
-Pai..atunci spune tu. I am spus lui Edward care astepta un raspuns de la mine..iar eu doresc sa stiu ce vrea defapt.
-Esti asa incuiata uneori...jur! Nu pot face o treaba buna cu tine. Spune el
-Spune mi tu ce vrei defapt..? Il intreb eu.
-DOAMNE!! Cred ca glumesti dracu de mine. Nu e clar.??! Adica..: te ajut la teme..sunt mereu langa tine cand ai nevoie de mine.. te sun si iti trimit mesaje regulat.. mereu cand intru in clasa sau oriunde..ma uit sa vad daca esti acolo... incerc sa te apar mereu.. la lucrari te ajut. Ma comport ..foarte frumos cu tine.. si inca mii de chestii iar tu ma intrebi ce vreau de la tine defapt,? Spune el printr un oftat...lung..
-Imi pare rau.. nu am stiut ca de asta te purtai asa frumos cu mine..!?.
-Off ...trebuia sa fie clar. Sa fie evident..credeam ca vei intelege.. nu e vina ta . Si pentru ce iti ceri scuze? Ma intreaba el ridicand o spranceana la mine..semn ca nu stie exact ce vreau sa spun.
-Pentru ca .. nu ti am dat niciun semn..cred... spun eu si las privirea in pamant.
-Nu . E vina mea ca sunt un fricos. Ca imi e frica de un refuz..imi spune el.. mie. Iar eu deja sunt dezamagita incotro se indreapta discutia.
-Pai da nu am.. incep.eu sa spun
-Stai.. daca nu ma placi... asta e..eu macar am incercat.. spune el si lasa privirea in jos.
-Dar nu am zis... incep din nou dar iar sunt brutal intrerupta de telefonul meu...idiot telefon..
Mesaj... "Ce faci? Eu ma intorc in oras astazi...am fost plecat in weekend...as vrea sa ne vedem astazi trebuie sa iti spun ceva important despre Edward." Era un mesaj de la Ash.. ce vruia dobitocul asta.. ?? Mai ales ca Edward si Khad l au batut bine la bal acum cateva zile.
-Cine era? Ma intreaba.
-Ash.. ii spun si deja se enerveaaa vizibil.
-Si ce vrea? Ma intreaba
-Vrea sa ... iar aici am fost intrerupta din nou de telefonul meu.. iar mesaj.. dar era de la ....
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..