EDWARD POV'S.
Nu pot sa cred ce dracu are tarfa asta de imi zice mie iubire.. ce a bauta..asta e clar .. sper ca Alexia nu a crezut o.. sa dea Domnul.
-Alexia esti bine? O intreb cand ma apropii de ea si o ridic de pe pamant. Statea in genunchi in fata lui Nicoll.. jur ca i as fute una in gura aia de sobolan dar nu stiu ce reactie va avea Alexia asa ca ma abtin.
-Nu ma atinge..sunt bine ..spune cu o voce mica.
-Nu fa asta. Nu ii da satisfactie. Nu vezi ca nu merita.. ?
-A da? Si asta merita..? Ma intreaba
-Nu. ASTA MERITA. Ii spun si o iau de mana . Apoi o ridic de pe pamant.
-Esti asa de tampita.. o aud pe Nicoll. Gata asta chiar ma calca pe nervi. Nu o mai suport si gata . Sa mi fut una daca asta nu o sa si blesteme ziua aia nenorocita in care s a nascut.
-Auzi stii ceva .. tu esti aia tampita. Si pleaca dracului de aici. Ii tip eu.
-Nu fara tine iubire.. ai uitat ca ii seara asta mi ai promis.. incepe ea.
-Ti am promis o calatorie cu moartea... ca te leg pe sinele de tren.. ce dracu ti am promis ia uimeste ma..ii urlu eu.
-Incetati nu va mai certati.. spune Alexia de langa mine si imi strange mana puti ca sa fiu atent la ea si sa facem contactul vizual.
-Nu ne certam iubire.. discutam ca adultii.. sau vorbim tare asta e tot.. fii linistita.. ii spun si o sarut pe frunte.
-Vai iubire.. poate nu am fost eu blana noaptea trecuta dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma faci geloasa. Spune din nou.. tarfa asta de Nicoll care presimt ca ii curand va avea botul ala care arata ca al unui cal..apropo..mai rosu..si nu v a fii de la ruj va asigur. Nu as da intr o fata..nu fac asta.. dar cu ea .. pur si simplu..
-Poftim..? O aud pe Alexia.. si o vad ca incepe sa rada.. cea ce intr un fel ciudat ma ingrijoreaza.
-Cand ai spus ca a fost noaptea aia fierbinte.. spune ea.. Alexia..
-Pai..aseara.. spune ea ..iar Alexia e pe jos aproape de la atata ras.
-Iubire de ce razi? O intreb.
-Pai uite cat e de proasta.. aseara nu erai cu ea in pat.. cel putin nu fizic. Erai cu mine. Spune ea.
Am inteles.. deci asa e.. defapt chiar asa e.
-Ce.. bine ..poate nu ai fost aseara.. dar tot ai fost in alte seri. Si tot pe mine ma iubesti.. sunt sigura doar ca tu nu stii. Spune Nicoll.-
-Mda. Clar. Am amnezie si eu v am incurcat. Te iubesc pe tine. Cum sa nu.
-Gata. Hai eu plec. Am vazut destul. Spune Alexia.
-Ce proasta esti. O sa te raneasca...ai sa vezi tu.. nu fa asta nu crede in el . Nu e pentru tine. Te va rani.! Tipa Nicoll
-Ce? Bine . Deci vrei sa suferi tu.. sa te raneasca pe tine. Sa fii tu cea care esti uitata.ok. dar nu vei trece de mine. Inceteaza cu minciunile si fii atenta la mine. Nu TE MAI BAGA.!!! CA DE NU AI SA REGRETI. Ii spune Alexia. O iubesc asa de mult.. ma bucur ca nu am fost tampit.. adica ma bucur ca a avut incredere in mine.
Am urcat in masina si Alexia va conduce.
-Pa.. scumpilor. Vedeava si morti. Le spun pe geamul deschis in timp ce Alexia accelereaza..
-Iti multumesc mult iubire ca ai avut incredere in mine. Ii spun si o iau de mana.
-Mda..mda.acum conduc lasa m asa ma concentrez..
-Scuze.
-Pai doar nu vrei sa murim.
-Pai as murii fericit. Spun si ma apropii de ea.
-Glumeam. Pot vorbii la volan. Doar sunt un sofer extraordinar. Spune si incepe sa rada.
-Stiu. Doar ai mai condus cu mine.
-Da?
-Aham.
Ma apropii de ea.. si....Gata si acest capitol. Din nou daca aveti idei sau intrebari..com.mesaj.
Va pup si va multumesc ca cititi. :* :* :* :* :) :))))).
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanficE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..