Aste...

12 4 0
                                    

KHAD POV'S
Ma gandeam ce sa fac.. am fost in paradis cu Sara..si nu am ajuns la nici o concluzie..deoarece..Rose si Noah au mereu chef de cearta..
-Ce au de se cearta mereu..? Ma intreaba Sara..
-Nu stiu ...nu imi pasa.. ii spun eu
Imi scot telefonul si tastez repede nr lui Edward"Ce faci? Tu te distrezi cu Alexia iar eu il suport pe varuto cum se cearta cu Rose aia? Omule nu e normal...iti spun eu.. nu e normal." Ii tastez eu
-Ce faci acum? Ma intreaba Sara
-Sara ...maine e duminica? O intreb
-Mda..asa zice calendarul.
-Pai si ..noi avem scoala luni nu..o intreb.
-Asa zic profesorii.. imi spune ea.
-Eu plec. Avem teme..ii spun
-Stai!!!. Ce?? Cum asa.. de ce?? Ma intreaba ea.
-Lasa ma cu intrebarile... plec.. avem teme.
"Nu fac nimic cu nimeni.. dar serios.. de ce se tot cearta.. apropo chiar ma place Alexia.. :))) ♥♥♡♥♡♥♥♥♡♥"
Mi am dat ochii peste cap... si i am tastat inapoi.."Ma bucur..eu plec de la cabana in caz ca te intereseaza....maine e duminica..acum e ora 4:50..Nu mai raman. Ne vedem !' Si ti am zis eu ca te place...fraiere. nu mai pune atatea inimioare. Aoloo..da te a prins rau dragostea asta jur.. :))!!!".
-Merg cu tine.. imi spune Sara.
-Ce? Si ii lasam pe astia doi singuri..vrei sa ia foc cabana?? O intreb pe Sara...si incepem amandoi sa radem.
-Ee haide nu se va.. iar aici Sara e intrerupta de tipete de jos..Rose si Noah.
-Ce ziceai?? O intreb pe Sara..
-Pai..eu tot nu.. iar aici ea e intrerupta de...


Va multumesc ca va place cartea mea. :)) :* :* :*
Lasati com.cu intrebari pentru mine/personaje/sau cu ce ati vrea sa se intample..
Va pup.. ♥♡♥♥♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum