Fii tu!

29 5 2
                                    

                 Alexia Pov.
Fii mereu tu  insuti. Nu te schimba.!
     Eram in camera cu Sara cand am auzit zgomote de jos. Era un urlet foarte puternic. Am coborat jos si era Noah si Rose se certau. Ei nu s au inteles niciodata!
     Adica da era enervant la modul grav. A zis catre Edward ca buna captura ... ce vrea sa insemne asta?? Ma rog..
-Tu vei dormi cu... am spus . Dar am fost brutal intrerupta de catre Edward.
-Va dormi cu noi in camera. Spune el rapid.
-Ok. Acum hai la somn. Sau ce ne a ramas din el... am spus eu.. maine va fi Sambata.. o sa fie o zi lunga!.
  Am mai auzit niste zgomote jos si m am deranjat  sa merg pana jos. Era vocea lui Edward... cred ca vorbea cu varul lui.. Noah.
"Nu nu cred ca ma place" spunea si cred ca era Edward...
"De unde stii? Poate ca nu ai dreptate"
Am stat si am ascultat..incercam sa inteleg despre cine vorbeau.
"Imi place de mult timp de ea.. cum pot sa ii zic?! Doar nu pot merge pur si simpul la ea si gata..sa ii spun.." Asta era Edward dupa vaicarit.
"Dar daca ea stie?" Asta era Noah..
"CEE?? Nu cred.. nu mi a zis nimic"
"Ce idiot poti fii... de ce crezi ca tiar zice ceva???!!! "
"Dar ce pot sa fac?"
"Sa ii zici adevarul ..omule..nu e asa de greu!"
"Asta crezi tu!"
"ASA E"
Iar aici Edward a marait..puternic.
"Nu stiu cum sa ii spun. Plus ca iau in calcul si varianta ca poate nu ii place de mine geniule.. !" Spunea Edward cu un oftat lung dupa. Tot nu ma prind despre cine vorbesc. Minunat e ora 5:00 iar eu ascult pe la usi in loc sa stau si sa dorm.
   Iar acum am aflat despre cine vorbeau.
"ALEXIA TE PLACE"tipa Noah..
"Idiotule vorbeste mai incet sau vrei sa auda??! "
"Asta era intentia.. geniule".. Alexia ...deci Edward ma ..place??! Sper sa fi auzit prost..
"O placi?" Il intreaba Noah pe Edward
"NUU! O IUBESC!" am inghetat . Nu poate fii adevarat. Clar am nevoie de somn..mult mult somn.
"Spunei si ei. Si sunt sigur ca si ei ii place de tine. Trebuie sa ai curaj"
"E greu.. nu pot . Ma blochez in fata ei..pur si simplu. Nu stiu cand,cum sau de ce m am indragostit de ea...dar am facut o. Si nu ..nu regret asta.. "
"Pai spunei . Nu e greu.. sun o si spunei la telefon daca nu pot fata in fata.. sau scriei o scrisoare. Fa ceva..altfel vei regreta in curand"
"O sa incerc sa ii spun.."
"Maine..ok?""
"MAINEE?????" a tipat Edward. 
"Nu tipa ca o vei trezi si te pun sa ii spui acum."
"Nu stiu cum sa ii spun.."
"Pai in primul rand ai putea sa..." idea lui nu a fost terminata pentru ca eu am tipat cand cineva mi a pus mana pe umar.. si m a intrebat
-Ce faci aici?? Era Khad.
-Dar tu..?
-Eu am intrebat primul.. si isi miceste ochii la mine.
-Am mers dupa apa...
-Eu am mers dupa  apa..spune el ...aratand spre paharul din mana lui plin cu apa.
-Bine.
-Erai de mai mult timp aici.. ce ai auzit.??
-De unde stii.? Nimic.
-Edward... tipa Khad. Aoloo Doamne sa ma tii.! 
-Khad ce ai de gand ...? Il intreb
-Vei vedea. .. o Edward.. tipa el si mai tare.
Edward a iesit cu o fata foarte obosita.. foarte...
-Ce urli asa..suntem in padure si nu stiu eu?? Spune Edward.
-Pai am ceva sa iti spun... iar aici el a fost intrerupt de Edward care a vazut ca eram acolo.
-Tu ce cauti aici?? Ma intreaba el..
-Pai eu..
-Pai ea ..era aici sa...
Ma rugam sa nu zica ..sa existe o scapare..dar...
     Cel din imagine  e Edward..  va pup.. :* :* :))

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum