Cap...sau nu?

15 6 2
                                    

EDWARD POV'S.

Doar stateam acolo si ma uitam foarte atent la ea..practic ii studiam toate trasaturile.. o iubesc.. asta e clar! Mi a furat inima.. oare pot sa o dau injudecata pentru asta..sau sa plateasca vre o amenda.. ?? Oare.. ar putea sa stea inchisa..dar defapt e deja inchisa..inchisa in inima mea.. am ras ..se pare ca tare pentru ca Alexia s a cam speriat.
-Deci..o intreb cand vad ca nu imi raspunde.
-Pai te plac din seara balului...sau nu..sterge asta ..eu mi am dat seama ca te iubesc din seara aceea .. scuze ca nu am avut curajul necesar pentru ati spune. Spune ea si isi apleaca privirea..urasc cand face asta.. nu suport..adica vreau sa se uite la mine..
-Uite te la mine te rog.. ii spun .
-Mda.. spune ea cand facem contactul vizual
-Sa stii ca nu e..iar aici o masina se apropie chiar de noi..adica cu farurile si imi intrau in ochi..oribil..
Din masina coboara.. o..nu sa dea dracii.. iara asta..eu nu mai scap de el jur..e mai rau ca raia..
-Ce dracu cauti aici?? Il intreb pe Ash..
-E o zona publica.. in caz ca esti chior si nu vezi.spune el.
-Mda.. clar ..vezi sa nu fii tu ala chior.tip eu
-Hei Alexia.. spune el...mor ... asta nu ma vede ca sunt aici..sau o face special ca sa imi zmulg eu parul din cap si sa raman chel.. ?? E tampit ma jur ..adica cu mine de fata o saluta pe ea.. aolo..presimt un scandal..
-Buna.. murmura Alexia...urasc asta..nu putea sa se prefaca ca nu aude?? Se pare ca nu.
Am stat acolo si am asteptat ...si am tot asteptat...
-Ce cauti aici? Si nu ma lua cu..e o zona publica.! Il intreb iar pe Ash.
-Pai am chef de aer curat.. spune el. Nu imi vine sa cred cat tupeu.. daca vruia aer curat trebuia sa isi deschida geamul nu sa ia masina si sa vina unde sunt eu. Ce tampit...jur.!! Deja am nervii intinsi la maxim ... nu pot sa cred.
-Puteai sa iei aer pe geam. Am spus eu artagos.
-Bine geniule...mai astept si pe cineva..
-Pe cine..pe moartea..?? Off..eu abia astept sa va intalniti..crede ma . Asta e singurul lucru ce ti l spun sincer.
-Ha ha ..da ce Newton avem aici..cu replici de pe OLX. Spune el iar eu sunt gata sa erup ..nu mai pot.
-Aa...da.. si tu ai mai multe aere decat un ventilator..ii tip eu.
-Incetati.. spune Alexia.
-El a inceput .. strigam amandoi la unison.
-Nu imi pasa cine.. iar aici Alexia e intrerupta de un claxon puternic..faruri enervante care ma enerveaza mereu..
O masina mare cred ca era Audi..ceva... alba ..se apropia de noi..
Cand ajunge ..o.muzica cutremura pamantu..din ea coboara... Nicoll .. m am strambat.. ce naiba cauta aici... era imbracata intr o rochie rosie lunga... asta venea ori de la nunta...sau poate inmormantare.. oribila ..
-Hei iubire... vine la mine...ma ia de gat iar in clipa urmatoare .......








Va pup...si va multumesc ca imi cititi cartea. Sper ca va place acest capitol ...daca aveti vre o intrebare pentru mine sau pentru personaje..plus daca aveti idei.. com..sau imi puteti da un mesaj.. scuze de intarziere.. v am pupat.. :* :* :* :)))

Neinteleasa.. :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum