Ash POV..
Eram in fata unui restaurant cand primesc un mesaj de la Karm .. era un coleg bun de clasa si se pare ca Alexia si Edward se cam plac . Eu luam cina aia idioata cu parintii..iar Nicoll ma termina cu mesajele ei idioate... chiar crede ca eu am chef sa vorbesc cu ea .. vai de ea..saraca.
-Ash ..mananca. imi spune mama mie..iar eu nici nu ma gandesc sa o ascult.
-Nu imi e foame! Spun si ma ridic de la masa.
M au batut destul de bine Khad si cu Edward... doar pentru ca am incercat sa vorbesc cu idioata aia de Sara. Nu ii inteleg. Nu le am facut nimic.. nu lor..
Asa ca ...eu cum sunt un geniu malefic ma voi razbuna pe Edward..
Daca va intrebati cum voi face asta e simplu ...prea simplu.. deci uite ce voi face.. Nicoll il place pe Edward..iar eu pe Alexia. Asa ca ea se v a da la Edward in fata Alexiei si eu voi face la fel cu Edward.
Simplu. Dar v a functiona...sau macar asta sper. Asa ca i am dat mesaj Alexiei...maine sa ne intalnim la o cafenea. Sper sa vina. De Luni ne vom pune planul in actiune.
"Hey pui ce faci?? " era desteapta de Nicoll ..m am strambat ..
"Nu sunt puiul tau.! " i am replicat
"Mdap scuze..esti al Alexiei...asta daca te vrea..." replica ea ..
-Ash .te cauta cineva la usa .. imi spune mama iar eu sunt surprins avand in vedere ca e 22:30 mdap e destul de tarziu..a trecut ceva timp de la cina..
In fata usii era.. am luat soc! Nu cred ca....
CITEȘTI
Neinteleasa.. :3
FanfictionE simplu...prea simplu..oricine o poate intelege.. e vorba despre o fata... e obisnuita.. dar are un viitor dubios..