[ Pejabat Jungkook J'Clothes ]
Jungkook berhenti menaip kekunci-kekunci komputernya . Dia teringat dengan kata-kata isterinya malam tadi . Apa sebenarnya rancangan Haera ni ? Haih . Pintu pejabatnya dibuka , Kang Min terus masuk ke bilik pejabat Jungkook .
Kang Min : Tuan , anak perempuan Mr.Smith nak jumpa tuan ?
Jungkook : apa? Janny ? Kenapa pula tiba-tiba dia datang sini ?
Kang Min : ntahlah , setahu saya takde apa-apa mesyuarat yang mengenai Mr.Smith pun .
Jungkook : suruh lah dia masuk .
Kang Min : Tuan saya dah tahu !
Kang Min memperlahankan suaranya .
Kang Min : Janny suka Tuan . So beware , sir . Oklah saya pergi dulu .
Kang Min pun berlalu pergi keluar dari pejabat . Jungkook pula terdiam apabila Kang Min cakap macam tu . Janny suka aku ? T..Takkan la . Apabila Janny masuk ke pejabat Jungkook, dia melihat Jungkook seperti mengelamun , lalu dia melambaikan tangannya ke muka Jungkook . Lamunannya terus hilang.
Jungkook : s..so Janny kenapa datang?
Janny : urm, can I sit ?
Jungkook : ah, yes, of course.
Janny terus merebahkan punggungnya di sofa yang telah disediakan di pejabat Jungkook.
Jungkook : so ?
Janny : erm, awak macam tak suka je saya datang ? why ?
Jungkook : n..nothing, I'm just feel weird now. appa awak ada pesan pape ke?
Janny mula tersenyum sambil tayang barisan gigi putihnya.
Janny : yes, I have. let's go lunch together. Just us , can we?
Jungkook mula membuat muka sedikit terkejut.
Jungkook : tapi saya dah ada isteri kan? lagipun saya dan Haera akan keluar nanti .
Janny membuat muka menyampah.
Janny : awak boleh je cakap kat dia yang kita ada appointment kan? bukan susah.
Jungkook : hold on . Haera is my wife so saya takkan tipu dia. okay, you can go out now .
Jungkook berasa bengang dengan kata-kata Janny . Nak ke aku tunjuk warna sebenar aku ? Menyampah pulak aku . Jungkook terus bangun dari sofa dan ingin jalan ke kerusi sofanya untuk mengambil kotnya tetapi Janny sempat memegang tangan Jungkook dan memeluk Jungkook dari belakang.
Janny : macam ni awak layan saya ? appa saya pula banyak tolong awak masa awak kat London. Lupa ?
Jungkook terus menolak badan Janny ke sofa dan rapatkan mulutnya ke telinga Janny dan berbisik sesuatu.
Jungkook : listen, aku tak terpedaya dengan apa yang kau cakap and jangan gunakan " appa " kau untuk aku rapat dengan kau lagipun aku dah penat dengan helah kau. Just balik rumah kau , perempuan gedik .
Janny agak terkejut dengan kata-kata kasar Jungkook . Lalu Jungkook bangun dan mengambil kot di kerusi kerjanya. Pada masa itu, Haera pula datang ke pejabatnya dan dia melihat Janny seperti rejatan elektrik, muka pucat semacam. Jungkook memandang Janny dengan senyuman jahat. Lantas Janny dengan laju keluar dari pejabat dan dia terlanggar bahu Haera . Janny berhenti sekejap di sebelah Haera dan berbisik sesuatu dan mukanya juga merah satu muka , seperti marah ? Janny terus berlalu pergi.
YOU ARE READING
♡ COMPLETED ♡ The Arrogant Guy ! [ BOOK 1 ]
RomanceSinopsis : " Aku kahwin dengan kau sebab nak jaga hati appa aku je ! bukan sebab aku falling in love ngan kau ! one more thing , perkahwinan kita tak bawa apa-apa kebahagiaan pun " - Jeon Jungkookie . " Aku dah serik dengan layanan buruk kau kat a...