" HOI ! "
Jimin tersentak apabila seorang namja menjerit kepadanya lalu dia dengan cepat menyuntik kearah lengan Haera tetapi Haera sempat menumbuk muka Jimin , akhirnya Jimin tersungkur jatuh ke lantai. Lantas namja tersebut menggari tangan Jimin dengan tali lalu menyuruh nurse bawaknya ke lobi dan telefon polis kerana cubaan membunuh.
xxxx : kau okey tak ?
Haera tak dapat nak stabilkan hembusan nafasnya kerana dia rasa, dia hampir dibunuh.
xxxx : weh kau okey tak ni ? rilek rilek
Haera : S..Sehun ? Mana Mark ?
Sehun : ahh, dia sibuk sikit sejak akhir akhir ni btw Mark suruh aku hantar kau kat rumah Puan Lee, mak kau kan ? Jom lah aku pimpin kau.
Sehun memegang lengan Haera dan sebelah tangannya, dia membawa beg Haera.
Sehun : suami kau CEO J'Clothes eh?
Haera memandang muka Sehun .
Haera : emm, kenapa?
Sehun : kau tahu tak .. sejak Mark tahu kau dah kahwin, emm, lagipun dia pernah datang rumah kau kan haritu ? dia sepanjang malam menangis weh. Dia ingat kau bakal isteri dia tapi tak.. dia fikir semua ni salah dia sebab tinggalkan kau .
Haera : hold on, dia menangis sepanjang malam?
Sehun : ya, tapi dia kata dia akan cuba lupakan kau sekali lagi, lagipun dia nak kau hidup bahagia , so ni jela jalan dia nak bahagiakan kau.
Haera : aku pun sendiri tak faham tapi aku bahagia selama ni and aku harap dia dapat jumpa orang yang betul-betul istimewa bagi dia. tapi aku rasa aku ada calon untuk dia , kau pun nak ke ? hehe.
Haera hanya ketawa kecil. Of course lah makcik dua orang tu . Sape lagi kan ? Dua dua single mingle. Lel xD
Sehun memandang Haera dengan riak yang menyampah . Minah ni memang lah, dia ingat rancangan pencarian jodoh ? =='
Sehun : takpelah, ahjumma. Aku dah ada awek dah nanti dua bulan lagi aku akan kahwin , satgi aku jemput kau ngan suami kaya kau tu.
Haera : bwo ? ahjumma kau panggil?! Eyyy . Serious ah? Lawak apa kau bagi memalam buta ni .
Sehun : yang tu kita bincang satgi. Dah cepat masuk kereta. Malam ni je aku jadi bodyguard kau .
Haera : ye , I know lah babe.
Sehun : minah ni, sape babe kau ? Blah.
Haera mula ketawa kecil. Hahah, susah betul nak jumpa budak ni sekarang, bila orang tanya kerja apa, mulalah bagi jawapan yang kerek-kerek == tukang kebun lah, tukang cuci tandas lah. Ada je jawapan dia , haihh.
******
1 month later ~
Anak di dalam kandungan Haera sudah pun masuk 4 bulan dan here we go, Haera , Puan Lee , Puan Jeon dan Tuan Jeon menunggu kepulangan Jungkook di Lapangan Kapal Terbang Seoul. Haera rasa excited dapat jumpa suaminya ! AHH MISS HIM SO MUCH.
xxxxx : HAERA-AH!
Haera menoleh ke arah satu suara yang memanggilnya. Haera mula ingin mengalirkan air mata tapi ditahan.
Haera : OPPPAA!
Lantas mereka berpelukan erat dan Jungkook mula mendekatkan bibirnya ke dahi Haera. Lalu Jungkook memeluk Tuan dan Puan Jeon dengan erat , kemudian Puan Lee . Selepas itu, dia memeluk semula Lee Haera dan ..
" BAMM! "
Jungkook : aduhh , sakitlah omma!
Puan Jeon : masalahnya sekarang, kamu ni lebih lebih pulak ! Over ! Sambung kat rumah dah lah. Eee! Cepat. Kang Min kamu bawa beg Jungkook ni and..
Tuan Jeon memotong ayat isterinya.
Tuan Jeon : Kang Min awak bawa mereka ke rumah kami. Saya dah sediakan kereta. boleh ?
Kang Min : Baiklah, tuan.
Sambil menunduk hormat 90° . Lalu Tuan Jeon menepuk bahu Kang Min dan berlalu pergi dengan Puan Lee dan Puan Jeon. Tangan Jungkook ligat mengusap kepalanya yang sakit. Aduhai , perlu ke pukul kepala aku macam pukul kepala paku. Mata Haera hanya tertumpu dekat muka kerut Jungkook yang menahan sakit. Padan muka, miang sangat.
Kang Min : annyeonghaseyo , Puan Haera . Joneun Kang Min imnida.
Haera : ahh nae, nae. Nice to meet you.
Kang Min : me too, can we go now ?
Jungkook hanya melihat situasi di depannya. Eii, mamat ni , patutnya layan bos ni dulu . Memang saja dia ni!
Jungkook : oi, Kang Min.
Kang Min : yes ?
Jungkook : patutnya kau layan bos kau ni dulu baru lovely wife aku. Apahal terbalik ha?
Kang Min : ala, layan bos ni setiap hari boleh. Apa salahnya terbalik . heheh .
Jungkook : ni melebih, aku potong gaji kau kang.
Kang Min : lek lah bos, I'm just kidding tapi miang bos kena control sikit.
Jungkook : apsal pula ?
Kang Min : malu saya duduk kat tepi bos ni. hahahaa.
Jungkook : hahaa, lawak weh. Aku karate juga mamat ni . Acah Brad Pitt pula. Dah bawa beg aku ni. Jom.
Haera : tapi kan oppa, muka dia memang macam Brad Pitt sikit lah. kahkahkah.
Kang Min : aha, bos. Isteri bos tempah satu payung kat saya lah! hehe.
Jungkook : JUST SHUT UP, WEIRDO .
Kang Min : heheeh, sorry bos. Jeongmal mianhei .
MEANWHILE.
xxxx : saya dah dapat dia !
===========~'O'~==========
TBC!WUUU , SIAPA LAGI PENGACAU NI ? BTW I'M SORRY SEBAB LAMBAT POST. SO BAGAIMANA ? ENJOY ? APALAGI VOTE LAH KAWAN-KAWAN  ̄ 3 ̄ TYVM KEPADA SERIOUS READER , ILY. (*‿*✿)
YOU ARE READING
♡ COMPLETED ♡ The Arrogant Guy ! [ BOOK 1 ]
RomanceSinopsis : " Aku kahwin dengan kau sebab nak jaga hati appa aku je ! bukan sebab aku falling in love ngan kau ! one more thing , perkahwinan kita tak bawa apa-apa kebahagiaan pun " - Jeon Jungkookie . " Aku dah serik dengan layanan buruk kau kat a...