Aduh. Malu betullah bila teringatkan apa yang terjadi malam tadi ! Nasib sempat cubit si Kookie tu. Haish. Muka hensem, sombong macam dia, rupa-rupanya romantik gila bak cotton candy. malu malu! please taknak flashback ==,
Jungkook : chagiiiii!
Terlompat Haera apabila dipanggil oleh suaminya. Haera menoleh ke belakang dengan riak bengang, habis air susu HL tertumpah.
Jungkook : what's wrong ?
Haera : u say what's wrong ? air susu HL ni tertumpah sebab awak tau tak?! Aigoo!
Jungkook : okay okay. sorry tauu! semalam kenapa awak cubit saya? saya cuma cerita future kita je. Have a child, honeymoon and everything but why you so blushing yesterday ?
Haera mula memegang pipinya. Dah start dah! Pleaseee ! Berhenti blushing Haera!
Haera : u know.. saya tak boleh cerita hal - hal macam ni. Terutama pasal anak, honeymoon and else. Saya tak boleh. Pipi saya nanti merah bak tomato kat muka!
Jungkook melihat Haera macam budak kecil. Really cute. Jungkook terus menarik Haera ke sofa di ruang tamu . Haera hanya mengikut Jungkook di belakang. Kenapa pula ni?
Jungkook : sit down.
Haera melihat muka Jungkook dengan riak pelik. Macam-macam. Haera hanya mengikut arahan Jungkook, lantas Jungkook terus baring di sofa dan kepalanya diatas peha Haera. Haera mula terkejut dengan tindakan suaminya. Haih, he really look a like child. Kepala Jungkook, Haera mengusapnya dan Senyuman manis ku berikan.
Jungkook : awak senyum macam tu saya serang nanti! tak jadi saya pergi kerja hari ni .
Haera : heol! dah, dah bangun cepat! pergi kerja , saya nak gosok baju kerja awak.
Jungkook bangun dari pembaringan dan Haera juga turut bangun . Haera pergi ke satu bilik yang mereka meletakkan baju-baju mereka disitu . Jungkook hanya tersengih melihat Haera.
Haera : Awak! Sape yang gosok baju kerja awak ni?!
Jungkook : apa lah sayang ni! rumah kita ada maid kan? Diorang yang gosok baju saya setiap hari . Awak rilek sudah.
Haera baru teringat mereka ada maid. Bagus juga! Aku takpayah buat kerja kat rumah ni ! GYAHAHA! Macam bawang merah pula aku ni ! mana boleh tak buat pape kan, not good at all .
******
Jungkook : sayang, saya pergi dulu. Kiss pipi sikit.
Haera : no kiss! cepat pergi kerja, satgi lewat.
Jungkook : ala, kiss pipi bukan 10 minit pun kan . Kalau macam tu nanti balik tau, chagiii. Annyeong!
Jungkook meng ' wink ' kan ke arah Haera yang masih dengan tiada apa apa riak. empty face. Sudah lah dengan gatal dia tu. aigoo.
[ J 'Clothes Building ]
Jungkook P.O.V
Masuk sahaja bilik pejabatnya, Jungkook melompat ke arah sofa dan berguling-guling , bagai sedang baring di atas tanah rata. Tak sabar balik nanti woi! HAHAH! excited too much. Pintu bilik pejabat Jungkook di buka tanpa ketukan , lantas Jungkook bangun dan hendak di tengking tetapi perempuan itu terus kunci pintu dan menghempap badan Jungkook. Membutang mata Jungkook melihat tindakan dia.
Jungkook :.what are you doing, Jimin?!
Jimin : shut up! Why you marry that jerk girl ?! Because she face look a like you ex girlfriend ? Ah, sebab tu ke kau kawin dengan perempuan tak guna tu? Eish, poor that girl. Hahah.
Jungkook rasa terhina dengan ejekan Jimin . Lantas dia menolak perempuan tu hingga terjatuh ke lantai. Biar lah dayus sekali pun tapi aku rasa tercabar dengan ejekan keji Jimin. Jimin ketawa kecil dan memandang anak mata Jungkook dalam-dalam.
Jimin : kau tolak aku! hei! kau ingat aku tak boleh buat lebih teruk ke? Jangan ingat aku perempuan yang lemah! kau akan suka kat aku juga nanti! Watch out, dear.
Muka Jungkook di usap dengan lembut dan keluar sambil ketawa kecil. Merah muka Jungkook menahan marah. Aku kena lebih hati-hati la nampaknya.. perempuan tu makin galak mengeluarkan bisa. Harap Haera tak pape nanti.
*****
[ Di Mall ]
Haera membeli barangan dapur yang masih kosong di rumahnya. Haish, rumah punya lah besar tapi takde barang dapur , teruukknyaa.
Haera : kubis, tomato, susu, ci..
Haera ligat membaca kertas yang tertulis barang-barang dapur . Tiba-tiba..
Haera : aww, ma..
Ingin meminta maaf tapi macam ada sesuatu tersekat di kerongkong menyebabkan ayat tergantung begitu.
Mark : Haera!
Haera mula mengeluh, aku dah janji ngan Jungkook. Don't ever see that guy. Itulah kata kata Jungkook. Now, terserempak dah. Buat bodoh jelah. Haera membawa troli dan meninggalkan Mark yang terpaku melihat Haera pergi dengan tiada satu perkataan.
Mark : weird.. maybe she have something that she hide.
*****
[ Rumah Haera & Jungkook ]
Haera sediakan tteobeoki dan air orange untuk makan petang dengan suaminya. Haera menunggu suaminya di taman belakang rumahnya. Lambat nya suami aku ni mandi . Haera mengeluarkan Iphone 6 nya dan membaca gosip yang meletop bebaru ni di Internet . Tiba-tiba seseorang memeluk Haera dengan erat dari belakang.
Jungkook : khusyuk nya baca.
Haera : emm.
Jungkook : awak dengar tak saya cakap ?
Haera : dengar .
Jungkook tak puas hati dengan jawapan dari mulut Haera. Sepatah je kau jawab eh. Hefon di tangan Haera , dia rampas .
Haera : aw..
Haera menoleh ke belakang. Pantas Jungkook mendekatkan bibirnya ke bibir Haera, akhirnya mereka bercumbu. Jungkook terus meleraikan ciuman mereka . Muka Haera mula membahang dan tangannya ligat memukul Jungkook di belakang badan . Suaminya hanya ketawa bahagia.
==========
I have done for part 6. Sorry late post because my pt3. (╥_╥)
So If you REALLY REALLY like this part just click " vote " ☆ヘ(^_^ヘ)
Thankkk youuu guys. (*¯︶¯*)
YOU ARE READING
♡ COMPLETED ♡ The Arrogant Guy ! [ BOOK 1 ]
RomanceSinopsis : " Aku kahwin dengan kau sebab nak jaga hati appa aku je ! bukan sebab aku falling in love ngan kau ! one more thing , perkahwinan kita tak bawa apa-apa kebahagiaan pun " - Jeon Jungkookie . " Aku dah serik dengan layanan buruk kau kat a...