Geçen 3 saatin sonunda dar uzun kuyruklu sırtı açık bir model almıştım.
Bu nasıl ? yok beğenmedim.
Ali bu ? yok ya.
Peki bu ? çok açık.
Bu oldu mu ? kızım delirtme beni git çıkar şunu.
Peki bu ? Uzun kollusu yok mu bunların.
Ali bu güzel mi ya ? Beğenmedim.
Aliii bu ? Hayır.
3 saat böyle geçmişti.
Bir an tarz dıyılsın diye bağıracak sanmıştım ama o cool (!) olduğu için bunu yapmamıştı.
Sıra damatlık seçimine geldiğinde sırıttım. Sıra bendeydi bekleyin Selinnella geliyor!!!!
Siyah bir takım elbise bulup onu kabine gönderdim ve az önce onun yaptığı gibi koltuğa oturup umursamazı oynamaya çalıştım.
10 dakika sonra kabinden çıktığında onu normal kıyafetleriyle gördüm.
'' Neden giyinmedin ''
Gözlerini devirdi.
'' Giydim beğendim ve alıyoruz yürü ''
Öküz .
ücreti ödeyip arabaya ilerlediğinde bende arkasından yürüyordum.
Arabadan indiğimizde bir pastanenin önündeydik.
Ben ona anlamaz bakışlar atarken söze girdi.
'' İlk defa evleniyorsun sonuçta pastanı da kendin seçersin ''
Ne kadar mütevazi biri... (!)
5 Katlı büyük bir pasta istediğimde eliyle yüzüne vurdu.
*
Düğün yarındı ve 4 gündür heyecandan uyuyamıyordum. Buse'nin düşünceleri şuan gerçekten gerçekti.
O ya nikah memuru gelmeyi unutursa diye düşünürken ben ya Ali gelmeyi unutursa diye düşünüyordum.
O evlenmişti ben evlendiriliyordum.
O seviyordu ben neyse..
Yarın kuaför ve makyöz eve gelecekti. Nazlı ve Buse'yide yanımda olmak için yarın sabah erkenden burada olacaklardı.
Ha unutmadan müstakbel kayınvalidem bizim için bir saray yavrusu almıştı. İçi dekore olan evi evlenince kendim yeniden düzenleyeceyebileceğimi söylemişti.
Tabiki öyle bir şey yapmayacaktım. Orda kalacağımı bile düşünmüyorum. Hiç tanımadığım biriyle aynı evde kalmam ne kadar saatler sonra evlenecek olsak bile.
Benim hiç sevgilimin olmaması 2 sene önceki ilişkim yüzündendi.
Çok sevmiştim ben onunla evlilik hayalleri kurarken o eğitim için Amerika'ya gitmişti.
Aylarca odamın penceresinin yanında uyumuştum. Çünkü hep pencereye taş atar ve aşağı inmemi söylerdi. Çekmecemden albümü çıkarıp yatağın üzerine koydum.
Siyah kapağın üzerinde kocaman '' Selin ve Ayaz '' yazıyordu. Bunu bana 17. doğum günümde almıştı o zamanlar ilişkimizin başıydı ve içerisinde sadece 1 fotoğraf vardı. Geri kalan sayfaları doldurmamız gerektiğini söylemişti.
İlk sayfada İkimizin de Kameraya bakıp gülümsediğimiz fotoğrafımız vardı altında da onun ince el yazısıyla;
8 Mart 2012 yazıyordu.
Gülümseyerek arka sayfaya geçtiğimde o benim dizlerimde uyurken ben de onun saçlarını karıştırıyordum.
12 Mart 2012.
Diğer sayfa da su savaşı yaparkendi o gün çok eğlenmiştik.
6 Nisan 2012.
Diğeri ise onun doğum gününde çekilmişti. Büyük bir pastanın üzerinde ikimizin resmi vardı ve altında '' Sonsuza dek beraber '' yazıyordu.
18 Nisan 2012
Bizim sonsuzluğumuz kısa sürmüştü. Ağlayarak diğer sayfaya geçtim.
Birlikte korku tüneline bindiğimiz fotoğrafımız vardı o kameraya gülümserken ben korkuyla içeriye bakmaya çalışıyordum.
29 Nisan 2012.
İleri sayfalara daha fazla gitmedim çünkü ağlayacağımı biliyordum.
Birden aklıma tarih geldi.
25 Eylül..
Ayrılığımızın 2. senesiydi bugün daha fazla ağlamaya başladığımda kapı çalındı.
'' Gidin kimseyle konuşmak istemiyorum '' diye bağırdım.
Kapının arkasından Fatma teyzenin sesi duyuldu;
'' Selin Ali bey gelmiş seninle görüşmek istiyor salon da söyliyim gitsin o zaman '' dedi.
'' Düğünle alakalıdır belki s-sen git ben birazdan geliyorum ''
Ayak sesleri duyduğumda yüzümü yıkayıp aşağı indim. Gözlerim kesinlikle kızarmıştı ama umrumda değildi.
Mavi bir tişört ve siyah pantolon giymişti. Gözlerini ortaya çıkarmıştı bu tişört.
'' Hoşgeldin '' Sadece kafasını salladı.
Sevim teyze küçükken buna mama değil öküzlük tozu yedirmiş resmen.
'' Neden geldin ''
Gözlerini devirdi. Sanırım bir tek ben yapamıyorum şunu.
'' Yarın düğün günü unutmuşsundur diye hatırlatmaya geldim ''
'' Telefonda da söyleyebilirdin ''
'' Müstakbel karımı görmek istemiş olamaz mıyım ''
Ben şaşkın şaşkın ona bakarken kahkaha attı.
'' Tabi ki de olamam buradan geçiyordum söyleyeyim dedim ''
Evet arkadaşlar 3 deyince inanıyoruz; 1-2-4
'' Tamam hadi görüşürüz '' deyip odama çıktım. Öküzlüğü hep o yapacak değildi ya.
*
Tüm gece heyecandan uyuyamamıştım. Birazdan kuaförler gelecekti ve ben zombi gibiydim. Beni hazırlamaları bir asır sürebilirdi.
Medya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik -ALSEL
FanfictionZoraki evlilik hikayelerini hep sevmişimdir. Kızı istemediği bir evliliğe zorlarlar, ama şansa bakın ki evleneceği çocuk yakışıklı bir badboydur. Önce sürekli kavga ederler ama sonra birbirlerine aşık olurlar mutlu mesut yaşarlar. Tamam ama bunlar s...