18- Çok Korktum

9.6K 460 32
                                    

Sonunda kapı açılıp doktor çıktığında nefesimi tuttum.

'' Kalbi tekrar durdu ama çalıştırdık hatta normal seviyeye döndü bile diyebiliriz birazdan uyanır geçmiş olsun ''

Sonunda 2 haftalık hasret bitiyordu.

Savaş'a sarıldığımda gülümseyerek bizi izleyen Nazlı'yı gördüm.

Gidip ona da sarıldığımda kollarını doladı. Ve ağlamaya başladı.

'' Neden ağlıyorsun şimdi sen ''

'' Seni çok üzdüm biliyorum ama kendimde değildim Seline bir şey olması fikri beni delirtti hele o örtüyü örttüklerinde bende öldüm sandım.Ama eminim sen onu çok seviyorsun ''

'' Çok seviyorum '' 

'' Ben annesini falan arayım sen gir ilk biz dışarıdayız ''

Kafamı sallayıp hemşirenin yanına gittim.

Selin'den

Başım patlarcasına ağrıyordu.

Ne olmuştu ? neredeydim ? Ali iyi miydi ?

En son o uçurum gibi yerden yuvarlandığımızı hatırlıyorum. Gerisi, boşluk...

Yavaşça gözlerimi açtığımda bembeyaz bir oda ile karşılaştım başımda ise gülen yüzlü bir hemşire..

'' Sonunda uyandınız Selin hanım birazdan ziyaretleri açacağız sanırım eşiniz gelecek ''

Ali iyiydi.

'' Ben ne kadar zamandır buradayım ''

'' Yaklaşık 2 hafta kadar ''

Koskoca 2 hafta mı ? 

Ali uyumamıştır bile.

Nazlı herkese bağırıp çağırmış, Ali'yi suçlamıştır.

Buse ise sürekli ağlamıştır.

Babam odasında gizlice ağlamıştır.

Annem mi ? o her zamanki gibi umursamaz olmuştur.

Hemşire çıktığında odaya hastane kıyafetleri ile Ali girdi.

Mavi gözleri kızarıktı ve şişti.

'' Merhaba ''

Seslice yutkundum. Sesini özlemiştim. Onu özlemiştim.

'' Konuşmasak sadece sarılsak ''

Hızlı adımlarla gelip sarıldığında sadece onun kollarında huzur bulduğumu tekrar anladım.

'' Çok korktum kalbin durdu biliyor musun morga kaldırdılar seni bitti dedim bir daha onu göremeyeceğim ama sonra senin o inatçı kalbin tekrar atmaya başladı. ''

'' Kalbim senin için atıyor ''

Elimi kalbinin üstüne koydum.

'' ve bu da benim için ''

Gülümserken gözlerinden akan bir yaş benim de ağlamama sebep oldu.

'' Çok korktum seni bir daha görememekten seni bir daha öpememekten daha doğrusu sensizlikten korktum ''

'' Bende çok korktum bir daha birbirimizi kandıramamaktan sen beni gıdıkladığında annemlerin basamamalarından ve emin ol bende sensizlikten çok korktum ''

Saçlarıma bir öpücük kondurdu.

'' Ben çıkayım Nazlı girsin ''

Giderken kolundan tutum.

'' Sana bir şey dedi mi ''

'' Hayır ''

'' Buse ile aynı anda giremiyorlar mı '' 

'' Burak aradı sen uyanmadan önce Buse'nin midesi bulanıyormuş evdeymiş arıyacağım birazdan gelir '' 

*

Uyanalı 3 gün olmuştu,sağlıklıydım,mutluydum,iyiydim de beni neden hala bu hastanede tutuyorlardı ?

Dün Ali'yi zar zor eve göndermiştim uyuması için ama o 2 saat geçmeden geri gelmişti.

Sonra benim yatağımda beraber yatmıştık ama doktor da bunu sakıncalı bulmuştu. Hadi ama ne saçma..

Şimdi de koltukta uyukluyordu. 

Yavaşça ayağa kalktım. ve koltuğa ilerledim.

Artık kapanan gözleri sayesinde beni görmüyordu. Yoksa çoktan beni kaldırmamak için çırpınmaya başlardı.

Kafasını tutup koltuğun kenarına dayadım. Ayaklarını da koltuğa kaldırıp üzerine ince bir pike örttüm.

Buse evde dinleniyordu.

Hım birde unutmadan TEYZE OLUYORUM !!!

O kadar çok sevinmiştim ki bildiğiniz zıplamıştım sonra da Ali'den bir güzel azar işitmiştim.

Sonra da gelip bana '' bizde çalışmalara başlarız bir kaç haftaya '' demişti. Domates Selin.....

Savaş ve Nazlı sevgili olmuşlardı. Evet bu daha da şaşırtıcıydı. Ama o kadar tatlılardı ki onları öldürmemek için zor tutuyorum kendimi.

ve bu 3 gün içerisinde babam 1 defa annem ise hiç uğramamıştı. Çünkü kendisi arkadaşlarıyla Amerika tatilinin içerisindeydi.

Beni aramamış sadece mesaj atmıştı.

'' Gelemedim kusura bakma uyanmana çok sevindim seni seviyorum ''

Bu mesajdan sonra saatlerce ağlamıştım. Neden beni hiç sevmiyordu ve umursamıyordu ki..

'' Selin ''

Ali'nin sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.

'' Efendim canım ''

'' Sen mi örttün bunları ben sana yerinden kalkma di ''

'' Ayy bir sus lütfen uyu ''

'' Gel yanıma ''

Parmak uçlarımda yanına ilerledim.

'' Seni 1 dakika görmeyince bile özlüyorum o 2 hafta cehennem gibiydi ''

'' Çok güzel seviyorsun '' diye fısıldadım.

'' Senin kalbin çok çok sevilmeli çünkü '' diye fısıldadı.

Her zaman bir umut vardı. Ben bizim sonumuzun geldiğini düşünürken sonsuzluğumuz yeniden başlamıştı...

Çok sevdiğim bir bölüm oldu açıkçası. Diğer bölüm biraz geç gelecek ama uzun olacak. Bol bol vote ve yorum lütfen.

Birde SavNaz için hikaye yazmayı düşünüyorum sizce yazmalı mıyım? içinde tabiki Selin-Ali Burak-Buse çifti falan da olacak görüşlerinizi bildirin :*



Zoraki Evlilik -ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin