2 ay sonra
Ali'den
Tam 2 ay 2 aydır Selin'imden haber alamamıştım.
Ekmek almak için çıkacağını yazmıştı notunda.
Uyandığımda yeni gitmiştir diye beklemiştim ama 20 dakika gelmeyince şüphelenmiştim.
Aramıştım ulaşamamıştım.
Fırına gitmiştim saat 7'de geldi demişti.
Bunca saattir nerede olabilirdi ki ?
Polise haber vermiştim kameraları izlemişlerdi ve o Ayaz denilen herifin Selin'i bayıltıp bir yere götürdüklerini söylemişlerdi.
O İyi miydi?
Bebeğimiz iyi miydi?
Buse'nin doğumuna az kalmıştı Nazlı ve Savaş düğünü iptal etmişlerdi.
Ben mahvolmuştum.
Gidebileceği her yeri aramıştım ama yoktu sanki yer yarılmıştı da içine girmişti.
Uyumuyordum, yemek yemiyordum adeta yaşayan bir ölü olmuştum.
Sesini,kokusunu her şeyini özlemiştim.
Her gün içiyordum. Dipsiz bir kuyuya düşmüştüm sanki ve tek ışığımda Selin'di.
Telefonum çaldığında tanımadığım bir numaraydı.
Açtığımda duyduğum sesle ayağa fırlamam bir oldu.
'' Selam Ali ''
Ayaz'ın iğrenç sesi kulaklarımı tırmalıyordu.
'' Selin nerede ''
Tıslayarak sorduğum soruya kahkaha atarak yanıt verdi.
'' Merak etme iyi seni arayabilmek için başımın etini yedi bekle veriyorum ''
Aman ne iyi bir psikopat (!)
'' Ali '' Selin'in yorgun çıkan sesi gözlerimin dolmasını sağlamıştı.
'' Sadece 10 dakika ve Selin yerimizi söylersen ne olur biliyorsun '' kapının kapanma sesi geldi.
'' İyi misin ''
'' İyiyim sadece çok özledim seni ''
Ağladığında bende ağlamaya başladım.
'' Seni çok seviyorum '' fısıldadım.
Gülümsediğine emindim.
'' Bende seni seviyorum ''
'' Bebeğimiz nasıl ''
'' Çok iyi o da seni özlüyor sanırım 7. aya girdik merak etme Ayaz bana çok iyi davranıyor bebeğimizi koruyor diyebilirim sen merak etme eninde sonunda buluşacağız ''
Dişlerimi sıktım.Onu Selin'i bebeğimizi bir arada düşününce çıldırıyordum.
'' Sen kendine dikkat ediyorsun değil mi Ali lütfen kendine dikkat et ben bir yolunu bulacağım ''
'' Süren doluyor '' Diye bağırdı.
'' Sürem doluyor ve şarj az seni çok seviyorum bunu asla aklından çıkarma mutfak çöpüne bak orada bir mektup var onu oku ve Nazlı'ya git ''
ve telefon kapandı ona seni seviyorum diyememiştim.
Mutfak çöpüne ilerledim. Açtığımda parçalara bölünmüş kağıtlar gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik -ALSEL
FanfictionZoraki evlilik hikayelerini hep sevmişimdir. Kızı istemediği bir evliliğe zorlarlar, ama şansa bakın ki evleneceği çocuk yakışıklı bir badboydur. Önce sürekli kavga ederler ama sonra birbirlerine aşık olurlar mutlu mesut yaşarlar. Tamam ama bunlar s...