5

14.9K 596 32
                                    

Saat 3 olmuştu ve içim içime sığmıyordu. Neden sadece 2 saat gördüğüm çocuk için bu kadar heyecanlanıyorum? Fazla saçma ve gereksizdi. benim bu heyecanın kesinlikle düğün yüzündendi Yani sanırım..
Pembe bir etek ve ince bir bluz çıkarıp giydim saçlarımı dağınık bir topuz yaptım fazla süslenmeye gerek yoktu.
Dünden beri bir şey yememiştim ve fazlasıyla açtım. Mutfaktan bir şeyler atıştırıp evden çıktım.
Sahile vardığımda onu göremedim.
Bende bir banka oturup beklemeye başladım.
20 dakika kadar bekledim ama kimse gelmedi.
" Bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum " dedi ve yanıma oturdu.
" Ben senin aksine saatimi kontrol eden biriyim 4'te gel dedin geldim bak saat kaç " dedim telefonu neredeyse gözüne sokarak.
" Açıkçası ne kadar sabredersin diye ölçmek istedim sadece 20 dakika bekledin ama hemen sıkıldım ve gitmek için yeltendin bu benim için iyi bir şey bana dayanamaz ve kısa sürede ailenin yanına dönersin emin ol benim için bir ömür bekleyecekler var " dedi tüm egosula.
Yüzümü buluşturdum.
Aa havaya bakın o Ali'nin poposu mu?
" Gidip gelinlik mi seçiyorsun ne yaparsan yap düğün 1 hafta sonra seni aradığım numarayı kaydet ve ben aradığım zaman aç hadi eyvallah " dedi ve tekrar arkasını döndüp gitti.
Tabiki gelinlik seçecektim. İstersen pjamalarımla geleyim?
Sahile bakıp düşündüm..
Daha 1 hafta önce tek sevgilisi yastık olan ben evleniyordum.
Şimdi ben onunla aynı evde mi yaşayacağım?
Sonra kendi kendime güldüm salaktım evleniyoruz tabiki aynı evde yaşayacaktık.
Bir kahkaha attım. Sonra ağlamaya başladım. Bu zamana kadar yaşadığım her şeye.. Görenler beni deli sanabilirlerdi ama umrumda değildi...
Ailem için ağladım.
Evlilik için ağladım.
Kendim için ağladım.
Ağlayamadıklarım için ağladım.
Ben hiç mutlu olmaz mıydım?
Omzunda bir el hissettiğimde yaşlı gözlerle baktım.
Gelen Ali'yi. Hah ı gitmemiş miydi?
" Neden ağlıyorsun " dedi baş parmağıyla gözümdeki yaşı silerken. .
" Sen seni ömür boyu bekleyeceklerini yanına gitsene "
Önce durdu ve nefes aldı.
" Belki de bundan sonraki ömrüm sensindir? "
Ben şaşkınca suratına bakarken gülümsedi.
" Hadi gel gelinlik alalım "
" Gere- "
" Yürü hadi " dedi ve büyük elleriyle ellerimi kavrayarak beni bildiğiniz sürükledi.
*
Büyük bir gelinlikçinin önünde durudğumuzda önce ben indim.
İçeriye girdiğimizde etraf şatafatlı ve mükemmel gelinliklerle doluydu.
" Hoş geldiniz efendim " dedi görevli kız.
" Hoşbulduk biz gelinlik bakıyoruz da " dedi Ali ona 3 numaralı bakışım olan Ciddi misin? Bakışımı attım. Gelinlikçide gelinlik bakıyor alkış.
O. Da bana omuz silkince görevli kızı takip ettik.

Sınır dolmadı ama ben dayanamadım paylaştım. bence çok güzel oldu . Bol bol vote ve yorum lütfen. Diğer bölümü düğün günü için yazacağım ve uzun olacak.

Zoraki Evlilik -ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin