8

13.1K 504 39
                                    

Erken kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım.

Şimdi ne olcaktı? evliydik ama sevgili gibi mi davranacaktık?

Dün gece bu sorulardan dolayı uyuyamamıştım.

Merdivenlerden ses duyduğumda heyecanım %100 artmıştı. Gelip sarılacak mıydı? yoksa öpecek miydi?

Mutfağa girdi sandalyeye oturdu ve tek söylediği şey şu oldu;

'' Selin bana ağrı kesici ver başım çatlıyor resmen ''

Unutmuş muydu yani ee ancak bu beklenirdi bu çocuktan.

'' Kızım hadisene ''

Çekmeceden ağrı kesici bulup bir bardağa su doldurdum önüne koyup işimi yapmaya devam ettim bir yandan da kendime küfürler ediyordum.

O Öküz aşık mı olurdu?

Birden bana sarıldığında çığlığıma engel olamadım.

'' Unutmadım söylediklerimi sadece bir şakaydı '' 

'' İyi '' dedim umursamaz olmaya çalışarak ama içimi bilseniz horan tepiyor resmen.

'' E Kocanı öpmeyecek misin '' 

'' Öpecek miyim '' 

Güldü. '' Öpmeyecek misin ''

'' Sen bana aşık olduğunu söyledin ama ben sana söylemedim Ali bey ''

Sırıtan yüzü birden düşüp mutfak kapısından çıkarken önüne geçip yanağını öptüm.

'' Bende sana aşık oldum '' diye fısıldadım.

'' Öyle mi karıcım '' diyerek fısıldadı.

'' Öyle kocacım '' tekrardan gülerken bir anda beni gıdıklamaya başladı. İkimiz de kahkahalara gülerken birden  annemlerin ayy seslerini duyup hemen geri çekildik.

'' Ne tatlılar hemen alışıverdiler birbirlerine ''

Ali benim elimden tutup ayağa kaldırdı. Heyy elimi hala bırakmadı?

'' Anne aslında biz selinle 6 aydır sevgiliyiz '' 

Annemler bir kaç saniye şaşırarak birbirlerine baktılar daha sonra sulu öpücüklerle boğdular bizi.

Sevgiliyiz demişti hemde 6 aydır.

'' AA çocuklar söyleseydiniz ya ''

'' Aslında biz zaten evlenecektik ama bu zoraki evlilik olayının heyecanlı olacağını düşündük anne sende ben istemediğim biriyle zorla evlenir miydim '' 

'' Doğru asla kabul etmezdin ben böyle bir şey olacağını asla tahmin etmezdim ''

'' Ben kahvaltı hazırlıyordum siz geçin ben masayı hazırlayayım '' dedim.

Mutfağa girince Ali'nin bende karıma yardım edeyim dediğini duydum ve istemsizce gülümsedim.

Ne ara ona bu kadar aşık olmuştum ben? 

'' Fazla sevindiler '' dedi Ali ve doğradığım salatalıklardan ağzına attı. Eline vurdum.

'' Zaten salatalık az varmış bugün bir markete falan gidelim '' 

'' Peki hayatım '' 

Uzun bir iç çektim.

Güldü ve yanağımı öptü.

'' Hazla mı heyecanlandın Selin'cim '' 

Ayy müsayit bir yerde bayılabilir miyim?

Yine kısa bir bölüm ama çok güzel oldu :D AlSel doğdu bile ama farkındayım fazla hızlı gittim.Tabiki hayatları sürekli mükemmel gitmeyecek inişli çıkışlı olacak yani..



Zoraki Evlilik -ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin