Alışverişin üstünden neredeyse 1 hafta geçmişti düğün de yarındı. Hımm birde Nazlı'nın salak sevgilisi Ege denen çocuk o gün geç kaldığı için onu terk etmişti ve Nazlı hala depresyonda.. Sürekli nutella yiyip aynı filmi izliyor ve unutmadan sürekli ağlıyor.
Kuaför'den randevu aldıktan sonra Nazlı'yı aradım.
'' Efendim Selin '' diyerek açtı telefonu; telefonu kulağımdan çekip doğru kişiyi mi aradım diye kontrol ettim. Sesi oldukça neşeli geliyordu ve bu 1 haftalık depresyon süreci bitmiş demekti.
'' Nerdesin ve iyi misin ''
Büyük bir kahkaha attığında yüzümü buruşturdum.
'' Alışverişteyim tatlım yarın düğünümüz var sonuçta çılgınlar gibi babamın parasını harcıyorum ''
Gözlerim istemsizce büyüdü Nazlı ve alışveriş ?
'' Yanına gelmemi ister misin '' diye sordum.
'' Gerek yok ca- OHA AYAKKABI SELİN BAYBAY '' ve suratıma kapanan bir telefon...
Teyzemlere gittiğimde Buse heyecanla etrafta dolanıyordu.
'' Buse fazla mı heyecanlısın ya '' dedim gülerek.
'' Kızım 10 defa evlenmiyorum sonuçta yani kilo alırım diye dünden beri bir şey yemedim bayılır mıyım acaba ya düğünde bir aksilik çıkarsa ya nikah memuru gelmeyi unutursa ne yaparım ben ''
'' Kızım sakin ol her şey mükemmel olacak ''
'' Umarım '' dedi.
'' EE ayakkabının altına kimleri yazacaksın bakalım ''
'' İlk başta sen ve Nazlı geliyor tabi '' dedi ve gözlerini devirdi.
'' Kızım daha 20 yaşındayım gencim güzelim ve karşıma Francisco gibi biri çıkmadıkça evlenmeyi de düşünmüyorum ''
'' Böyle giderse evde kalırsın sen '' dedi.
Aklıma 1 hafta önce Nazlı ile yaptığım konuşma geldi.
'' Yalnız kalacaksın 50'lilerinde 3 kediyle yaşayıp örgü öreceksin ''
Yalnız kalacaksın ....
Örgü Öreceksin...
Kafamı iki yana sallayıp gülümsedim.
'' Kalem nerede şekerim ''
*
Sabah erkenden kalkıp kısa bir duş aldım.
Kuafördeki randevuma 1 saat vardı bende wattpad'e girdim.
Zoraki evlilik kurguları gerçekten iyiydi. Aynı tür olmalarına rağmen hepsinin farklı bir çekiciliği vardı.
Kız ve çocuk önce birbirlerini sevmezler daha sonra birbirlerine aşık olurlardı. Hikayelerdeki kızlar saf erkekler fazla kötüydü.
5 bölüm kadar okuduktan sonra kafamı saate çevirdim.
7 dakikam kalmıştı. Kendime söverek odama çıktım ve bir gömlek ve pantolon çıkardım.
Bir yandan saçlarımı tararken bir yandan Nazlı'ya ulaşmaya çalışıyordum.
'' Ne var selin ''
İşte benim tanıdığım kız.
'' Kuaföre gittin mi diye soracaktım ''
'' Evet şimdi geldim sen yolda mısın ''
'' Evet geldim sayılır ''
Yalan daha saçımı tarıyorum. Çünkü Nazlı fazla dakiktir ve bu huyu bazen boyut atlıyor.
'' Tamam canım görüşürüz ''
Görüşürüz deyip koşar adım arabama bindim.
*
İkimizinde saçları ve makyajları hazır olduğunda ücreti ödeyip arabama bindik.
Direk Buse'lere geçecektik çünkü şuan heyecandan ölüyordur.
Kapıyı çalıp içeri girdiğimizde Buse'yi gelinliğiyle aynanın karşısında gördüğümde gülümsedim.
Ben Nazlı ve Buse birlikte büyümüştük ve şuan o evleniyordu.
'' OO gelin hanım pek bir güzel olmuşuz '' dedi Nazlı buse'ye sarılarak.
'' Teşekkürler çok çok heyecanlıyım ya ''
'' Damat bey nerde ''
Güldü. '' Annem içeriye almıyor '' dedi.
'' Teyzem idolüm ya '' dedim.
Kapı açıldığında içeriye Burak girdi takım elbisesiyle oldukça güzel görünüyordu.
3 sene önce büyük bir kavga ile girmişlerdi birbirlerinin hayatına Buse sürekli ne kadar gıcık biri olduğunu söyler dururdu.
Nazlı kolumu dürtüklediğinde boğazımı temizledim.
'' Neyse biz çıkalım damat bey ve gelin hanım içerideyiz ''
'' Burağın Buse'yi üzmeyeceğinden eminim '' dedi Nazlı dışarıya çıktığımızda.
'' Evet öyle ''
Davetliler gelmeye başladıklarında teyzem ve eniştem onları karşılıyorlardı.
Bende Lise'den bazı arkadaşlarımla muhabbet etmeye başladım.
'' Buse adına çok mutluyum çok yakışıyorlar Burakla birbirlerine '' dedi Yeşim.
'' Kızlar gelene bakın saat 11:30 yönünde bir taş var ''
Gözlerimi devirerek arkamı döndüğümde taş falan görmedim. Bildiğiniz meteordu yani..
O etrafa sıkıcı bakışlar atarken ailesi annemlerin yanına yöneldi.
Annem beni çağırdığında topuklularımın el verdiğince koştum.
'' Ay Selin'cim ne kadar büyümüşsün '' dedi annesi olduğunu düşündüğüm kadın yanaklarımı öperken.
Babası sadece gülümsemekle yetinmişti ama Meteor'dan ses çıkmamıştı. Tam selam verecektim ki Buse ve Burak sahneye çıktı.
İlk danslarını etmeye başladıklarında gülümseyerek onları izledim. Slayt gösterisi olarak arkada resimleri çıkıyordu ve fazla tatlılardı.
Çiftler tek tek sahneye çıkıp dans etmeye başladıklarında kızların yanına gitmek için hareketlendim ama kolumda hissetiğim el buna engel oldu.
'' Benimle dans eder misin küçük ? ''
Medya Nazlı..
+3 vote 1 yorum lütfen :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik -ALSEL
FanfictionZoraki evlilik hikayelerini hep sevmişimdir. Kızı istemediği bir evliliğe zorlarlar, ama şansa bakın ki evleneceği çocuk yakışıklı bir badboydur. Önce sürekli kavga ederler ama sonra birbirlerine aşık olurlar mutlu mesut yaşarlar. Tamam ama bunlar s...