Nazlı'dan
Cam'dan olup bitenleri izlerken orada öleceğim sandım
Doktor bağırarak bir şeyler söyleyip Seline o dizilerdeki korkunç şeyden yapıyorlardı.
Bir kaç kez yaptıktan sonra doktor alnına vurdu. Hemşireler Selin'in üzerine beyaz bir örtü örttüklerinde ne yapacağımı şaşırdım. Selin ölmüş müydü?
Hıçkırarak ağlamaya başladığımda Buse'ye sarıldım. Selin ben Buse çocukluktan beri hiç ayrılmamıştık. Şimdi Selin bizi bırakmıştı tek dayanağım Buse'ydi.
Bacaklarım artık beni taşımayacak duruma geldiğinde bir anda kendimi havada hissettim. Savaş beni kaldırmıştı. Şuan itiraz edecek gücüm dahi yoktu.
Ali'den
Hemşireler üzerine örtüyü örttüklerinde sırtımı duvara yaslayıp çöktüm. Doktor dışarı çıktığında ayağa kalkmak için bir hamle göstermedin.
'' Çok uğraştık o da çok direndi ama kurtaramadık başınız sağolsun. '' ve gitti...
Bu kadar basit miydi başınız sağolsun deyip gitmek ? peki bundan sonra ne olacaktı ?
Bana ne olacaktı ?
Nazlı ya ne olacaktı ?
Buse'ye Burağa ne olacaktı ?
Annesini geçtim Babası'na ne olacaktı ?
Teyzesine ne olacaktı ?
Peki ya bana ne olacaktı ?
Artık cesedini Morg'a götürme vaktiydi. Üzerinde örtüyle çıkardılar bu defa.. O güzel yüzü gözükmüyordu. Artık kocaman gözlerini açıp, gülümseyip Aliş demeyecekti.
İçeriye girdiler, kapı kapandı..
Ve bizim sonsuzluğumuz sonsuzluğa gömülmüştü.
Aradan 10 dakika geçti ben hala haraket edemiyordum. Ailesine nasıl öldü derdim ?
Morg'tan bir hemşire koşarak çıktı yeniden. Doktora hareketli hareketli bir şeyler anlattı ve doktor da koşmaya başladı.
Sonra tekrar Selin'in bedenini çıkardılar bu sefer örtü yoktu üzerinde.. Heyecanla doğruldum yerimden.
'' Ne oluyor ''
Hemşire bana kısa bir bakış atıp perdeyi çekti.
Heyecanla bir oraya bir buraya yürümeye başladım. Belki son bir şansımız vardı.
Kısa bir bölüm daha. Hastayım,ateşim var ve sesim kısık hatta yok diyebiliriz , ama ben yinede bölüm yazmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz bol bol vote ve yorum lütfen diğer bölümde Selin'in ailesi ile ilgili gerçekler, Nazlı ve Savaş ve Buse Burak çiftinin geçmişteki halleri falan olacak mükemmel bir bölüm olacak diyebiliriz yani neyse vote vermeyi unutmayın :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik -ALSEL
FanficZoraki evlilik hikayelerini hep sevmişimdir. Kızı istemediği bir evliliğe zorlarlar, ama şansa bakın ki evleneceği çocuk yakışıklı bir badboydur. Önce sürekli kavga ederler ama sonra birbirlerine aşık olurlar mutlu mesut yaşarlar. Tamam ama bunlar s...