14- Hastane part1

9.9K 464 26
                                    

4 saat sonra

Ali'den

Tam 4 saat geçmişti Selin'in ameliyatının başlayalı.

Koskoca 4 saat. Herkes buradaydı. Annesi,babası,Nazlı,Savaş, Buse,Burak, teyzesi...

Bir tek ben yoktum. Evet bedenen buradaydım ama ruhen yoktum. O yoksa bende yoktum. O kamyonun bizi ezmemesi için direksiyonu kırmıştım ama bu seferde uçurumdan yuvarlanmıştık. Benim kolum kırılmıştı sadece ama neden o bu durumdaydı ? aynı arabaydı sonuçta neden benim sadece kolum kırılırken o 4 saattir ameliyattaydı ?

Adil değildi. O güçlüydü beni asla bırakmazdı. Zaten bugün dememiş miydi seni bırakmam diye..

O Selin'di Benim Selin'im Selin Mertoğlu...

Savaş yanıma oturdu.

'' İyi misin ''

Bu nasıl soruydu o orda hareketsizce yatarken ben nasıl iyi olabilirdim.

'' Değilim beni yalnız bırak ''

Yanımdan sessizce kalkınca gülümsedim. 4 saattir bunu deniyorlardı ama benim onlara ihtiyacım yoktu sadece ben Koca Gözlü Karım 'ı istiyordum.

Doktor'un çıktığını görünce yerimden fırladım.

'' Durumu nasıl ''

'' Getirildiğinde çok fazla kan kaybetmişti uzun bir ameliyat oldu hala da devam ediyor durumu kritik kendinizi hazırlasanız iyi edersiniz her an hastayı kaybedebiliriz ''

Teyzesi, Nazlı, Buse deli gibi ağlarken babası içine akıtıyordu göz yaşlarını.. Annesi ise ne ağlıyor ne bağırıyordu.

Bense sadece doktora bakıyordum. Ölecek miydi yani ?

Bir anda Nazlı'nın omzumdan itmesiyle sendeledim.

'' Senin yüzünden Selin ölürse seni mahvederim ''

Bir şey demedim diyecek bir şeyim yoktu.

'' Ben onun sesini bugün duymadım bile o benim 20 yıllık arkadaşım, sırdaşım, kardeşim herşeyim ama boktan bir sebeple hayatımıza giren bir salak yüzünden ona bir şey olursa kork benden anlıyor musun ? ''

Burak ve Savaş Nazlı'yı sakinleştirmeye çalışırken o ağlıyor, bağırıyor, duvarlara vuruyordu.. Akıl sağlığını yitirmiş gibiydi. Selin ile aralarında çok güçlü bir bağ vardı. Bunu ikisine bakan herkes anlardı. Ben Savaş ve Burak neysek Nazlı ve Selin'de öyleydi.

Hemşire gelip Nazlı'ya sakinleştirici vurunca koridor sesizliğe gömülmüştü.

Sırtımı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım.

Gülüşü, büyük gözleri, dudakları her şeyi ile mükemmeldi benim Selin'im.

En iyisi de kocaman bir Kalbi vardı..

Uzun dakikalar sonra yeniden çıktı doktor;

'' Ameliyat bitti ama söylediğim gibi durum kritik yoğun bakıma alıyoruz ''

Hemşireler sedye ile gelirlerken kalbim hızla çarpmaya başladı.

Yüzünün rengi solmuştu, o büyük gözleri kapalıydı ve o muhteşem gülümsemesi yoktu dudaklarında..

Sedye ile yanımızdan hızla geçtiklerinde arkalarından baktım.

Duvardan destek alarak doktorun odasına yürüdüm.

Kapıyı çalıp içeriye girdim.

'' Buyrun Ali bey ''

'' Onunla görüşmem lazım ''

'' Kuralları biliyorsunuz yoğun bakımda hastalar ile görüştüremiyoruz '' 

'' Onunla görüşmem lazım ''

'' Sadece 10 dakika ''

Hastene hissesinin %65'i bizimdi. İzin vermemekten başka şansı yoktu.

Bana mavi bir önlük giydirip içeriye aldılar.

İçeride sadece kalp atışlarını gösteren aletin sesi vardı.

'' Ben geldim ''

Ses vermesi için bekledim. Gerçekten Nazlı'da bende iyi değildik.

'' Seni bırakmam demiştin daha yaklaşık 5 saat önce hatırlıyorsun değil mi ''

Akan göz yaşlarımı silmeye uğraşmadım. Çünkü sadece onun yanında kendim olabiliyordum.

'' Ben seni bırakmadım şimdi sıra sende o büyük gözlerini aç ve bana bak Selin lütfen bana bu iyiliği yap buna ihtiyacım var '' 

sonunda fısıltıya dönüşmüştü sesim.

'' Hani Aliş diyorsun ya çok güzel söylüyorsun tekrar de, seni öptüğümde kızar ben seninle nerede ne zaman nasıl ne olursa olsun vardım ya Selin eğer sana bir şey olursa bende yanına gelirim çünkü sana bir şey olursa ben olmam ''

Hemşire gelip çıkmam gerektiğini söylediğinde ayağa kalktım.

Önce elini tuttum, sonra yanağından öptüm belki son öpüşümdü bu uzunca içime çektim o yüzden.

*

Tam tamına onsuz geçen 2 hafta...

Nazlı ve Buse her gün gelmişlerdi. Annesi ise  bir kaç kere uğramıştı ben  sadece 1 defa ayrılmıştım yanından..

 Doktorlar Yoğun bakıma koşmaya başladıklarında gözlerimi sımsıkı yumdum. Olmamasın  istediğim şey olmuş muydu?

O Ölmüş müydü?

İlham geldi yazdım :D +5 OY 2 YORUMDA diğer part gelir :*

Zoraki Evlilik -ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin