Capitolul 20 - Cuvinte și gesturi

308 31 0
                                    

Nu stiu ce ma facuse sa par asa convins, insa de abia asteptam sa il simt atat de aproape de mine. Toate acele atingeri parca ma duceau intr-o alta lume, o alta galaxie, sau mai bine spus un paradis al placerilor. Buzele sale imi cuprinsera pielea gatului, incepand sa o suga intr-un mod placut, fiind atent cu orice gest al sau. Il simteam atat de rece deasupra mea, scotand un icnet din cauza frigului.

-Iti e frig? ma intreba, inchizandu-mi putin ochii si aproband din cap.

Imi saruta scurt buzele, lasandu-ma pe mine cu dorinta de a le gusta din nou. Mi-am ridicat usor capul cat sa imi lipesc fruntea de a lui, apoi mi-am desprins pleoapele si am incercat sa ii privesc sclipirea acelor ochi galbeni. Buzele mele s-au lipit de ale lui, formand un sarut pe care, spre uimirea noastra, eu l-am pornit. Chipul sau avea o expresie mirata, dar profita de acest lucru si isi aseza o mana sub capul meu pentru a se asigura ca sarutul nu va fi oprit din cauza asta. Vazand ca nu reactionase in niciun fel, incepusem sa imi pierd speranta, insa buzele sale se urcara ferm peste ale mele, apoi isi strecura limba in lacasul meu umed si o intalni pe a mea. Asa incepu un sarut pasional urmat de un altul, pe parcurs simtind cum trupul incepe sa se incalzeasca, mai ales ca atingerile sale cu cealalta mana ma faceau sa tresar de fiecare data.

-Nu iti face griji, te voi incalzi eu, urma replica lui dupa ce sarutul se terminase.

Ma speria intr-un fel, dar nu in modul acela rau. Incercam sa ma gandesc la cat de bine o sa ma simt, asa ca am vrut sa grabesc actiunea. Intervenea un moment in care imi astupa buzele cu ale sale, gustand dulceata lor, si un altul cand ma gandeam daca e bine ceea ce fac. Eram sigur pe mine si pe sentimentele mele, dar totusi... Daca ma inselam? Eram frati iar ceea ce faceam noi nu era gresit? Expresia mea faciala adopta un zambet trist si sters, si totusi am decis sa ma las purtat de val.

Imi dadu jos camasa albastra ce facea parte din pijamaua mea, apoi isi cobori capul spre pielea mugurilor mei intariti. M-am inrosit la fata complet atunci cand i-am simtit limba ce se juca cu acele mici puncte rosii intarite. Gesturile sale ma faceau sa ma duc cu gandul ca va urma ceva urat, grav, ca o sa doara, insa pasiunea cu care continua ce a inceput, imi spulbera toate aceste idei.

Limba lui lasa in urma dare subtiri de saliva, ca si cum teritoriul sau era deja marcat. Cand incepu a-mi musca mugurii rozalii am tresarit, prinzand cearsaful in maini si strangand usor de el. Nu voiam sa tip, nu voiam sa trezesc pe nimeni, in plus, acele sunete mi se pareau foarte rusinoase, de aceea ma abtineam sa le provoc.

Cand cobori din ce in ce mai jos cu limba, l-am oprit, asezandu-mi mainile in parul sau si tragand de cateva suvite ca sa ii atrag atentia. Din nou acea emotie de teama ma cuprinse, caci nu stiam daca ce faceam noi este bine sau nu, si totusi inima imi batea cu atata putere de parca mi-ar fi spus sa stau calm, ca totul o sa fie bine. Blondul isi indrepta privirea asupra mea, apoi reveni cu buzele spre lobul meu, auzindu-mi probabil respiratia suparatoare si modul in care gafaiam.

-Nu trebuie sa te abtii, nu ma deranjeaza acele sunete!

Simteam cum chipul imi arde, iar fata imi este complet rosie, datorita gesturilor si vorbelor sale. Stia cum sa ma faca exitat in ultimul hal, asa ca mi-am fixat umflatura din pantaloni cu privirea, facandu-i semn sa continue. Ma averiza totusi ca daca aveam sa gem, sa nu o fac prea tare, caci ne-ar fi putut auzi cineva. Nu imi pasa cine ne-ar fi auzit, ci doar sa ma descarc de acele zgomote erotice de care gura mea fu asaltata imediat ce imi trase pantalonii jos dintr-o singura miscare, urmat de boxeri.

Incepu sa maseze organul intarit cu mana, in timp ce cealalta se strecura sub mine si imi apuca una din fese. Imi venea sa imi ascund tot chipul cu perna de langa mine, dar nu am facut-o. Ma obliga sa ma ridic in capul oaselor atunci cand ma apuca de picior si ma trase mai aproape de el, apoi ma aseza in poala sa. I-am inconjurat talia cu ambele picioare pentru a ma asigura ca stau bine, caci dupa felul cum imi pipaia pielea ce acoperea organul, si varful acestuia, stiam ce va urma.

Angel without soulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum