Chapter 1

778 18 3
                                    

Rose's p.o.v.

"We zijn klaar met de hechting mvr. Anderson." zegt de dokter. Ik sta op en geef de hem een hand. "Dank u wel." zeg ik met een soort van glimlach. Ik loop snel naar buiten.

Ik stap op de fiets en fiets naar huis. Ik wil eigenlijk niet naar huis. Niet na wat er gister weer is gebeurt. Het gebeurt wel vaker, maar het lijkt wel alsof het steeds erger wordt. Jammer genoeg heb ik geen andere keus. Jade is op vakantie, dus daar kan ik niet naartoe. Mijn vader is in Australië voor zijn werk. Ook kan ik niet naar mijn broer toe. Dat is veel te ver.

Ik stap van de fiets en loop naar de deur. Ik zoek in mijn tas voor de sleutels, maar ik kan ze niet vinden. Gelukkig doet Zayn de deur open. Of nou... gelukkig...? Mischien heeft hij weer een mes. Ik doe een stap naar achter. "Hey babe. Waar was je? Ik schrok me rot toen ik je niet kon vin... WAT IS DAT OP JE GEZICHT!!" Door zijn geschreeuw deins ik nog meer achteruit. "Wat is er, babe?" vraagt hij ongerust. "Weet je dat echt niet?" vraag ik voorzichtig. Hij schud zijn hoofd. Ik loop naar binnen er trek hem mee. Ik ga op de bank zitten en gebaar dat Zayn naast me moet komen zitten.

"Je kwam naar huis en ik wou me verstoppen in het keukenkastje. Maar je zag dus je trok me er weer uit. Je drukte me toen tegen de muur en toen sneedt je mijn gezicht open." zeg ik zacht en ongemakkelijk. Zayn kijkt me met grote ogen aan. "S-serieus? Heb ik dat echt gedaan?" vraagt hij. Ik knik. "Het spijt me, babe. Ik.. ik weet niet... IK DRINK GEWOON TE VEEL!!" schreeuw hij door de kamer. Hij staat op en begint dingen op de grond te smijten. "FUCK!!" schreeuwt hij er bij. Even later komt hij weer zitten. "Dit is altijd zo... Het spijt me echt." zegt hij zachtjes. Ik zie de tranen in zijn ogen. Hij meent het dus echt. "Het is al goed." zeg ik met een kleine glimlach. Hij slaat zijn armen om me heen. Toch voel ik me niet veilig. Mischien is dit allemaal wel nep steekt hij dalijk ook nog een mes in mijn rug. Ik trek me terug. "Wat is er, babe?" vraagt Zayn. "Ik moet alleen je vertrouwens nog terug winnen.." Hij knikt begrijpelijk. "Ik zou je nooit zomaar pijn doen, Rose. Het komt gewoon door de drank."  zegt hij. "Sotp er dan mee, Zayn!"roep ik. Ik sta op. "Babe, je weet toch dat het niet in een keer gaat..." "JIJ WILT NIET DAT HET IN EEN KEER GAAT!!! Je hoeft niet persé elke dag te gaan." Het laatste zeg ik wat rustiger. "Babe, ik ben verslaafd. Ik kan niet in een keer stoppen."  zegt hij terwijl hij zijn woede probeert in te houden. "JE  MOET GEWOON NIET NAAR DIE KUTCLUB GAAN!!!" schreeuw ik weer. Nu staat zijn ook op. Ik loop langzaamnaar achter. "JIJ SNAPT HET NIET HÈ? IK BEN VERSLAAFD IK KAN NIET ZONDER DE DRANK. IK HEB HET HIER IN DE KAST LIGGEN DUS HET MAAKT GEEN REET UIT OF IK NAAR DE CLUB GA!!!" Ik begin steeds banger te worden. Maar toch ga ik naar de keuken en doe alle kasten open. Bij de laatste die ik open doe zie ik de drank liggen. Blue Label. Sterke drank. Ik pak het en gooi het weg, in de prullenbak. "BITCH, WAT DOE JE?!!" roept Zayn. Ik zie dat hij nu heel erg kwaad is. Hij komt dichterbij en geef me een klap in mijn gezicht. Ik krijp er gelijk naar. Ik zie dat Zayn zijn gezicht al heel snel verandert. "Sorry, babe. Het spijt me echt." zegt hij alweer. "Ja, Zayn. Dat zei je net ook al." Ik loop naar boven. Ik hoor hem nog wat zegen, maar ik ga er niet op in. Ik ga naar de badkamer om in de spiegel te kijken. Het ziet er rood en dik uit. En het doet heel erg pijn. Hij heeft me precies op mijn hechting geraakt. Ik weet echt niet wat ik moet doen, dus ik bel Jade maar. Het duurt heel eventjes voor ze opneemt.

"Hey sweetie!! Lang niet meer gesproken." roept ze.

"Hey... Ik... Zayn heeft me gesneden en geslagen..." 

"Wat een LUL!! Als ik er weer ben krijgt ie met mij te maken." aan haar stem hoor ik dat ze geschrokken is.

"Waar heeft hij je gesneden...?"

"Onder mijn oog. En vandaag heeft hij me precies daar geslagen."

"I feel so sad for you." zegt Jade droevend.

Ik hoor iemand de trap op lopen. Zayn...

"Ik moet weer ophangen Zayn komt naar boven."

"Bel je me straks weer terug?"

Tuurlijk... Bye."

"Bye, Boo!!"

Ik hang op. "Rose? Rose waar ben je?"hoor ik Zayn roepen. Ik hou me stil. Ik wil niet met hem praten. Mijn telefoon gaat over. Shitt!! Zayn komt snel de badkamer binnen. "Hier ben je." zegt hij. Ik zucht en kijk naar mijn telefoon. Het is mijn vader. Hij belt me elke dag. ik neem op.

"Hey lieverd!" zegt hij blij.

"Hoi pap." zeg ik wat ongemakkelijk, omdat Zayn erbij is. ik gebaar dat hij weg moet gaan, maar hij blijft staan. ik rol met mijn ogen.

"Ik wil gewoon weer weten hoe het met je gaat." Zal ik het zeggen? dat Zayn me heeft mishandeld? 

"Goed." lieg ik. ik kijk naar Zayn. Zo te zien heeft hij het gehoord, want hij heeft een schuldige blik op zijn gezicht.

"En hoe gaat het met je vriend, Zayn toch?" Kan hij het nog erger maken?

"Ook goed." Lieg ik weer.

Zo hebben we nog even een gesprekje en daarna hang ik op. "Babe, het spijt me echt. Echt waar." Hij kijkt me aan,precies in mijn ogen. ik vind het een beetje eng. "Vergeef me, alsjeblieft."  Ik knik. Hij kijkt me met een glimlach aan. Ik glimlach zwakjes terug. Hij kust me en geeft me daarna een knuffel. 

Soms vraag ik het me echt af: Wat moet ik toch met hem?

_____________________________

Heeii,

Chapter 1 is er. Ik ga zo snel mogelijk verder met chapter 2.

Ik heb het liedje fight for this love erbij gezet, omdat....

De titel fight for this love heet!!]

En Zayn en Rose moeten ook echt vechten voor de liefde duss...

Please vote & comment

xx me

p.s. Ik heb al iemand uitgekozen voor de rol van BFF van Rose en dat is.....

Jade!!!!!

p.p.s. Zo ziet Rose er uit:

http://favim.com/image/631471/

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu