Chapter 4

650 22 3
                                    

Rose's p.o.v.

Ik word wakker en zie dat Zayn naast me ligt. Wacht. Zayn? Hoe komt hij hier? Ik sta rustig op om hem niet wakker te maken. "Heei, babe. Je bent wakker." Hij is dus al wakker. Ik loop snel naar beneden. Ik zie dat Louis al wakker is. Ik plof naast hem op de bank. "Hoe komt Zayn hier?" vraag ik. Hij kijkt me verbaast aan. "Zayn is hier niet." zegt hij. "Ik zag hem net nog in mijn kamer." zeg ik. Louis kijkt me raar aan. "Volgensmij begin je gek te worden." hij staat op. "Hij is daar echt!" zeg ik iets harder. Louis kijkt me twijfelend aan. Daarna loopt hij naar boven. Ik loop achter hem aan. Wanneer Louis de deur open doet, zien we Zayn op mijn bed liggen. "Wat doe jij hier?" vraagt Louis. "Ik wil gewoon bij mijn meisje zijn." antwoord Zayn. Hij komt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik duw hem van me af. "Wazzup?" vraagt hij. "Weet je dat niet?! Je hebt haar hart gebroken!!" schreeuwt Louis. "Wat bedoel je?" "Oh ja, je was dronken. En wat had je Rose ook al weer beloofd? ... NIET TE DRINKEN!! JE HEBT VERDOMME SEKS GEHAD MET EEN EEN OF ANDERE SLET!!!" Louis barst uit. Zayn zijn ogen worden groot. "Babe, sorry. het spijt me echt." Alweer geeft Zayn me een knuffel. "Dat zij de vorige keer ook al. En die keer daar voor.. en die keer daar voor... en die keer DAAR VOOR!!!" zegt Louis die nu zijn woede een beetje inhoud. "Dit keer meen ik het echt," zegt Zayn. "Mogen we even alleen zijn?" "Waarom? Zodat je haar nog een keer kan slaan?" vraagt Louis. Zayn zucht en doet de deur dicht. Ik ga op het bed zitten en Zayn komt naast me zitten. "Rose, ik weet dat ik je had belooft om niet meer te drinken, maar het ging gewoon vanzelf. Het spijt me." zegt hij. Ik kijk hem even twijfelend aan. "Ik weet het niet..." zeg ik zachtjes. "Alsjeblieft, Rose..." "Zayn, dit is niet iets dat ik je zomaar kan vergeven." Ik ijsbeer door de kamer heen. "Ik weet het babe, maar ik wil je echt niet kwijt... Het komt gewoon door de drank en ik weet het... Ik heb je beloofd om niet meer te gaan drinken, maar... het gaat gewoon niet. Rose luister, ik hou van je. Geef me nog een kans." smeekt Zayn. Ik zucht. "Oke." zeg ik voorzichtig. Hij geeft me een knuffel. Hij laat me weer los. Ik loop met een setje kleren (zandkleurige broek met verticaal blauw/wit gestreepte blouse) naar de badkamer. Eerst poets ik mijn tanden. Ik kijk in de spiegel en zie de grote litteken onder mijn oog. Er stroomt een traan over mijn wang. Leunend tegen de muur zak ik naar beneden. Mischien hebben de jongens gelijk. Ik geef Zayn te veel kansen. Moet ik de relatie verbreken? Nee!! Ik hou van Zayn. Ik sta weer op en veeg mijn tranen weg. Snel doe ik mijn kleren uit en doe de douche aan.

Ik loop naar beneden en zie dat Eleanor is gekomen. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Wat is er met je gebeurd?" vraagt ze. "Niks." lieg ik. "Ik zie toch heel duidelijk een litteken onder je oog." "Gewoon.... gevallen." lieg ik weer. Ze kijkt me ongelovig aan. "Hoe gaat het?" zeg ik om van onderwerp te veranderen. "Goed..." Eleanor gaat weer zitten. Ik ga naast haar zitten en Zayn weer naast mij. Hij slaat zijn hand over mijn schouders. Het voelt best wel goed. Ik ga tegen hem aan liggen. Ik weet het wel zeker. Ik wil Zayn niet kwijt!!

_________________________________________

Heei,

SORRY, SORRY, SORRY!!!!

Heel lang niet meer geschreven. Sorry!!

Ook nog sorry voor het korte stukje...

Nu ga ik alleen verder met dit verhaal tot hoofstuk 10. Dus als je mijn andere verhalen leest moet je even wachten. Ook sorry daarvoor...

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu