Chapter 8

563 15 0
                                    

Rose's p.o.v.

Ik kom aan bij de jongens. Ik doe de deur open. Dit is Louis' huis en hij doet het bijna nooit op slot. Ik kom aan in de woonkamer. Daar zijn ze niet. Dan hoor ik gezang. Ik weet al waar ze zijn. Ze zijn in de opnamestudio.

Ik loop ernaar toe. Via het kleine raampje kan ik zien wie er allemaal is. Zayn, Harry, Louis, Liam, Niall en... nog iemad. Een meisje. Ik doe de deur open. Het meisje kijkt me aan. Ik kijk haar ook aan, zonder iets te zeggen.

Wanneer de jongens klaar zijn met zingen, komt Zayn naar me toe. Hij omhelsd me. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat het meisje Harry ook omhelsd. Weer kijk ik het meisje aan, maar nu met een wie-is-dat-blik. "Oh, Rose dit is Blue, Blue dit is Rose." zegt Harry. Ik zwaai naar haar en ze zwaait weer terug. "Waar is Eleanor?"  vraag ik. "Ze heeft een fotoshoot." antwoord Louis. O ja, ze is model. Ik ga op het bankje zitten. Ik hoor mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Zeker weer een bericht. Ik kijk op het scherm. Het is een berichtje van Jade.

J: Heb je nog steeds last van Zayn? xx

R: Gister wel.. X

J: WAT??! Ik wil hem echt een klap verkopen!!! Maar dat is niet waarvoor ik je een berichtje wil sturen. Wat is je lievelingskleur?? xx

R: Wat Waarom? X

J: Zeg nou maar!! xx

R: Rood X

J: Okii!!! Zie je weer over een paar weekjes!!! xx

Ik stop mijn telefoon weer weg. Ik voel dat er iemand naast me komt zitten. "Hoi." hoor ik een stem zeggen. Ik kijk op. "Hi." zeg ik terug. "Ben jij het soms het vriendinnetje van Harry?" "Ja, en jij zeker van Zayn." Ik knik. "Hoe heb je Harry ontmoet?" vraag ik. "In de club. Hij kwam zo op me af." lacht ze. Ze is eigenlijk best aardig. "Zo ging het ook bij mij en Zayn." zeg ik. 

Opeens komt Eleanor binnenlopen. Louis rent als een gek naar haar toe en. Hij geeft haar een knuffel. Wanneer ze klaar zijn met het kleffe gedoe, geef ik haar ook een knuffel. "Hoe was de fotoshoot?" vraag ik aan Eleanor.  "Het was geweldig!! Een man wou na de shoot nog met me praten. Hij zei dat als ik zo door blijf gaan ik mischien op de cover van Vogue mag staan." zegt ze enthousiast. Ze begint te springen van blijdschap. "Dat is geweldig!!" Ik spring met haar mee.

Ik ga weer op de zelfde plek zitten. Eleanor komt er ook bij zitten. "Dit is Eleanor." zeg ik tegen Blue. "Hi, ik ben Blue." ze schudden elkaar de hand. Met z'n drieeën praten we nog verder over van alles en nog wat.

"Zayn, ik ben moe. Wanneer gaan we naar huis?" gaap ik. "Ehm... We hebben nog veel te doen. Blijf anders hier slapen." zegt Zayn. "Ik heb geen kleren bij me." "Je kan wat van mij lenen." zegt Eleanor. Ik knik. "En als jij ook blijf slapen kan je ook wat van mij lenen." ze wijst naar Blue. Blue schudt haar hoofd. "Ik ga gewoon naar huis." Ze pakt haar tas en geeft Harry een knuffel. Daarna zegt ze ons allemaal gedag.

"Ik ga slapen." zeg ik. Zayn komt naar me toe en geeft me een knuffel. "Goodnight, babe." fluistert hij in mijn oor. "Trusten."

Ik plof op het bed neer en zie dat Eleanor in de deuropening staat. "Je gaat toch niet in die kleren slapen?" ze goot een pyjama setje naar me toe. "Thanks." zeg ik. Ze komt naast me zitten. "Dus gaat het weer goed met jou en Zayn?" vraagt ze. Waarom vraagt iedereen dat? Ik knik. Ookal is het een leugen. Gister sloeg hij me nog. Maar als ik dat nu aan iedereen ga vertellen, zeggen ze weer: "Dump hem." of "Waarom doe je er niks aan?" Hun weten niet hoeveel ik van Zayn hou. En Zayn houdt ook van mij. Het komt gewoon door de drank. Ik wou het ook een keer uitmaken, maar ik wist dat Zayn zijn hart dan zou breken. En niet alleen die van hem, maar ook die van mij. Ik zou niet zonder Zayn kunnen.

"Nou, ik denk dat ik maar ga slapen." zegt Eleanor. "Night Night" Ze loopt de kamer uit. Ik doe het pyjama setje aan en kruip onder de dekens. Binnen no-time val ik in slaap.

--

Ik word wakker en kijk naast me. Ik zie Zayn niet liggen. Mischien is hij gewoon thuis.

Ik blijf even op het bed liggen om wakker te worden. Na 5 minuutjes sta ik op en loop naar de kamer van Louis en Eleanor. Ik zie alleen Eleanor nog liggen. Louis is zeker al wakker...

Ik zit te twijfelen om Eleanor wakker te maken. Ik doe het toch, want ik wil naar huis. Ik schud haar lichtjes zodat ze wakker wordt. Alleen helpt het niet echt... Nu schud ik ietsje harder. Nog steeds niet. Wat een slaapkop.

Ik haal de deken van haar af. Dat moet wel helpen. Ze doet langzaam haar ogen open. "Wat..." mompelt ze half-slapend. "Setje kleren." herinner ik haar. Ze mompelt nog een paar dingen, maar staat uiteindelijk toch op.

Ze loopt naar haar inloopkast. Ik hoor wat gerommel. Na een paar minuutjes komt ze er weer uit en gooit een paar kledingstukken naar me toe. Daarna laat ze d'r zelf weer op het bed vallen en binnen no-time hoor ik haar snurken. Jup, echt een slaapkop.

Nadat ik klaasr ben met douchen zeg ik Louis en Harry gedag. Alleen hun zijn er en Eleanor is NOG STEEDS aan het slapen.

Ik loop naar buiten en stap de auto in. Ik stop mijn autosleutel in het gat en start de auto. Ik zet de radio aan voor een leuk liedje. Dan hoor ik Raise your glass van P!nk. Ik zet de volume wat harder en rij weg.

--

Dat was weer een stukje.

Ik weet lang niet ge-upload....

Oke even hoor... Dit verhaal is 1000+ KEER GELEZEN!! OMG IK BEN ECHT BLIJ THANK YOU ALLEMAAL!!!

Ik hoop dat het een lang stukje is voor 1000+ gelezen.

P.S. hiernaast is een plaatje van Rose

Bye

xx

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu