Chapter 21

257 16 5
                                    

Rose's p.o.v.

* 1 maand later *

Ik kijk in de spiegel. Mijn buik begint al wat te groeien. Ik heb toch besloten om het te houden. Ik weet nog steeds niet of het een meisje of een jongen is. Ik heb wel al een echo gemaakt. De volgende keer gaan ze naar het geslacht kijken.

"Hey fatty!!" roept Jade. Ik draai me om en kijk haar met een doodse blik aan. "Wat? Geen leuk grapje?" vraagt ze zachtjes. Ik schud mijn hoofd. Jade lacht me uit.

"Als ik niet zwanger was, dan was ik allang op je gesprongen." zeg ik. We lachen nog even uit en gaan daarna op het bed zitten. "Wanneer ga je het aan Zayn vertellen? Hij is tenslotte wel de vader." zegt Jade. Ik haal mijn schouders op, "Ik wil hem niet eens meer zien." 

"Hij gaat er toch ooit achter komen." mompelt Jade, "Iedereen kent je. Als ze die buik zien, weet Zayn het binnen no-time. Als ik jouw was zou ik het hem zelf vertellen." 

"Maar dat wil ik niet. Hij is geen deel van mijn leven meer. En dus ook niet van het kind. Ik zie hem niet als de vader van de baby." zegt ik. Dan is het even stil.

"Oke, dan einde discussie."Jade staat op en loopt weg. Ze is vast boos op me. Maar het is toch mijn eigen keuze om het aan Zayn te vertellen? Maar aan de ene kant heeft ze ook wel gelijk. Hij gaat er toch achter komen.

Ik laat me op het bed vallen.

In wat voor hel ben ik beland?

Zayn's p.o.v.

"Wauw, wat een mooi groot huis." zegt Noël. Ze loopt een beetje rond. Ze komt bij me slapen en gaat ook gelijk de jongens ontmoeten. We hebben nu officieel verkering. Ik hoop maar dat ze haar leuk vinden.

"Zayn.... Hallo, Zayn?!!" roept Noël. 

"Huh, wat is er?" vraag ik.

"De bel ging." Ik maak een O vorm met mijn mond en ren naar de deur toe. Het zijn de jongens met hun vriendinnen. 

"Hey." roepen ze allemaal. Ik zwaai terug. Een voor een komen ze naar binnen.

"Dus aan wie wilde je ons voorstellen?" vraagt Harry als we in de woonkamer zijn.

"Aan mij denk ik." zegt Noël die tevoorschijn komt. Iedereen kijkt me vragend aan.

"We zijn samen." zeg ik. De jongens en meiden stellen zich allemaal voor en gaan dan zitten.

"Dus Rose is helemaal uit je leven?" vraagt Liam. Ik knik.

"Stel jezelf eens voor." zegt Eleanor.

"Ik ben Noël Serebryakov. Ik kom uit Rusland. Ik ben 20 jaar en... Wat kan ik nog meer zeggen...? Jullie mogen gewoon van alles vragen." verteldt Noël. 

Liam vraagt als eerst iets, "Ben je echt in Rusland geboren?"

"Yup, ik woon hier sinds mijn 11e." antwoordt Noël.

De anderen stellen ook nog een paar vragen die Noël antwoordt. We kijken ook een beetje tv, eten snacks en drinken wat cola enz. Na een paar uurtjes gaan de boys weer weg. Ik loop met ze mee tot de deur, waar ze allemaal gedag zeggen. Wanneer ik ben Harry ben zegt hij nog iets tegen me, "Ze is echt hot!" Ik glimlach, "Mooi niet, Styles." Hij loopt weg en ik doe de deur dicht.

Nu even wat tijd voor mij en mijn meisje...

---

Hey, lang niet geschreven, I Know!! Maar nu is het weer vakantie, dus heb ik weer alle tijd. 

Kijken jullie ook naar het WK. Zoja, voor welk land zijn/waren jullie? Nederland ligt eruit :(

Ik was voor Brazilië, die er nu ok uit ligt. Nederland en Brazielië gaan morgen tegen elkaar spelen voor de derde plaats. De meeste mensen gaan niet kijken, maar ik wel. Ik steun brazilië sinds het begin en ik laat ze niet opeens vallen omdat ze de wereldtitel niet meer kunnen winnen. En het zelfde bij Nederland. Ik heb zelfs loomarmbandjes gemaakt voor Brazilië en Nederland. Argentinië staat nu in de finale samen met Duitsland. Voor wie zijn jullie? Ik ben voor Argentinië. Duitsland heeft Brazilië te erg vernederdt. Ik had gelijk een rotverjaardag. En toen nog Nederland... *zucht*

Ik wilde eigenlijk ook een loomarmbandje van Argentinië maken, maar de witte elastiekjes zijn op...

Sorry, ik weet dat ik veel te vertellen heb... Weet je wat, ik stop. Give a comment below!!

And like ofcourse!!

Bye Xx

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu