Rose's p.o.v.
Ik zet mijn bord op het aanrecht en loop weer naar de woonkamer. Jade doet de televisie aan. De Ellen degeners show is bezig. Met... One Direction. "Waarom ben je niet meer met Rose?" vraagt Ellen aan Zayn. "Daar praat ik liever niet over." zegt Zayn. "Haal het weg." zeg ik. Jade doet wat ik zeg. "Zullen we dan een film gaan kijken." vraagt ze. Ik knik.
Ze pakt haar mandje met films en komt weer op de bank zitten. "Welke film zullen we kijken?" vraagt jade terwijl ze in het mandje rommelt. "Maakt niet uit." zeg ik. "Titanic?" stelt ze voor. Ik knik hevig. Die film is zo leuk. Weet je, bij de meeste films heb je na 1 keer kijken genoeg. Maar Titanic wil ik wel 1000 keer zien. Ze stopt de dvd in de dvd-speler en pakt de afstandsbediening.
"Ik pak de pocorn, chips en cola!" roep ik en loop naar de keuken. Ik pak 2 flessen cola uit de koelkast. 1 voor mij en 1 voor Jade. Lekker veel toch? Dan pak ik de popcorn en de chips uit de kast. Voordat ik de keuken weer uit wil lopen, kijk nog even naar de koelkast. Ik pak de mosterd en loop dan naar de woonkamer toe.
"Waarom heb je de mosterd gepakt?" vraagt Jade. "Voor de popcorn." zeg ik droog. Jade kijkt me raar aan.
Ik ga op de bank zitten. Jade komt naast me zitten en drukt op play. De film begint en ik zet gelijk de mosterd op mijn popcorn. Ik proef er eentje. Het is best lekker. Jade kijkt me ranzig aan. Daarna schud ze haar hoofd en kijkt weer naar de televisie.
Ik gaap. De film is al best lang bezig en ik ben hardstikke moe. Ik heb ook al een paar keer overgegeven. Zeker een hangover ofzo. Dan begint het stukje waar Jack en Rose aan de achterkant van het schip staan. Het is zo romantisch. Weer pak ik een beetje popcorn met mosterd. Het is gewoon zo geweldig lekker. Ik sta op, "Ik ga even naar de WC." "Je bent net nog gegaan." zegt Jade. "Ja, dat komt er van he? Een 2 liter fles cola." zeg ik terwijl ik haar de lege fles cola laat zien. Ze grinnikt zachtjes. Dan loop ik naar de WC. Ik voel weer dat ik moet kotsen. Ik spuug alles eruit. Ik heb ook zo'n pijn in mijn onderbuik. Ik ga nog even snel plassen en loop dan weer naar de woonkamer toe.
De film is nu al bijna afgelopen. Het is nu bij het stukje dat het schip zinkt. Het is echt zo zielig. En het is ook nog eens echt gebeurt. Ik laat een paar tranen vallen. "Rose, huil je nou?" vraagt Jade. Ik knik, "Het is ook zo zielig." Jade lacht me uit. Ik kijk haar beledigend aan. "Jij emotioneel wrak." grapt ze. Nu moet ik ook wel een beetje lachen. "Oke, maar nu ben ik moe. Ik ga slapen oke?" Jade knikt, "Ik kom zo ook." Ik geef haar nog snel een knuffel en loop dan naar de slaapkamer toe.
Wat nou als Jade er niet was? Waar zou ik nu dan zijn? Op straat? Ach, ik moet daar niet aan denken. Ik heb de beste vriendin die ik me kan wensen. Ik ben blij dat ze er is.
--
Hey, Chapter 17 alweer.
Arme Rose... :(
Ik heb een niewe fanfic. het heet Brand New Me.
Neem even een kijkje. Ik begin 27 mei met het verhaal. Maar ik heb alvast een voorproefje.
Bye Xx
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...