Zayn's p.o.v.
Ik stap de douche uit. Vandaag heb ik een afspraakje met Noël. Je kan het een date noemen. Maar ik vind het daar te vroeg voor. Ik had haar gister nog gebeld. We spreken af bij de Subaway. Ik weet het, niet echt chique.
Ik droog me af en doe mijn kleren aan. Ik zet nog snel even parfum en doe dan mijn haar. Mijn haar moet er altijd goed uitzien. Het de eerste keer in deze paar weken dat ik weer mijn haar doe. Ik dacht alleen maar aan Rose. Ik had echt geen zin in niks meer. Maar ja, die tijd is voorbij. Ik heb nu Noël.
Ik loop de deur uit en loop naar mijn auto. Ik stap erin en steek de sleutel en het gat. De auto start en ik rij naar de Subway.
Als ik er ben zie ik Noël al zitten. Iedereen weet dat ik altijd laat kom. Als je haar maar goed zit!
Ik stap de auto uit en loop naar de Subway. Als ik binnen kom ruik ik gelijk de heerlijke geur van vers brood. Ik loop naar Noël toe. "Hey." zeg ik. Ze draait zich om en zwaait.
"Ben je altijd laat?" vraagt ze lachend. Ik knik, "Meestal wel ja." Ik ga zitten. "Heb je al wat besteld?" vraag ik. "Nee, ik wachtte op jou." antwoord Noël. "Zal ik nu dan iets voor ons halen?" vraag ik weer. "Nee, ik ga wel." zegt Noël. Ik schud mijn hoofd. "Nee, IK ga wel." glimlach ik. "Wat wil je hebben?" "Uhm... Ik weet het niet.... Oh, wacht. Een Spicy Italian." Ik knik en loop naar de kassa toe. De medewerker kijkt me vriendelijk aan, "Zeg het maar." "Mag een Spicy Italian en een Chicken Fajita." zeg ik. "Dat kost dan 15,99" Ik geef de medewerker het geld.
Na 5 minuutjes krijg ik de broodjes en loop ik weer terug naar Noël. "Bedankt." zegt ze. "Alsjeblieft." Ik ga zitten en neem een hap van mijn broodje. "Je hebt een best leuk accent. Je komt niet van hier he?" vraag ik. "Nee. Ik kom uit Ruslandl, maar ik woon hier al best lang. Ik kom alleen niet van dat accent af." lacht ze. Ik lach mee. "Wat is je achternaam? Is die ook zo makkelijk als je voornaam of niet?" vraag ik weer als ik ben uitgelachen. "Nee. Niet echt. Mijn achternaam is Serebryakov." "Sere- wat?" "Sererbyakov." zegt Noël nu iets langzamer. "Wow, dat is echt moeilijk." zeg ik. Ze knikt,"Maar nu is het mijn beurt om iets te vragen; Hoe oud ben je?" "Net 21 geworden." antwoord ik, "En jij?" "20."
We eten, lachen en praten nog een beetje en dan nemen we afscheid. "Het was leuk." zegt Noël. Ik knik, "Dit moeten we vaker doen." "We spreken nog wel af." zegt ze en geeft me snel een kus op mijn lippen. Haar zachte lippen op de mijne ,maar dat voor maar heel eventjes. Ze zwaait en ik zwaai terug. Daarna loopt ze weg. Ik loop ook naar mijn auto toe. Ik leun achterover.
Ik ben verliefd.
--
Heeii,
Zayn's in LOVE. L-O-V-E
Maarrrr.....
AUDITIES!!!
Niet bij mij maar bij @aurora_xxx_
Doe audtie.
De rollen:
1 beste vriendin van Aurora - standaard eigenschap: bitch, slet
3 vriendinnen Aurora - standaar eigenschap: bitch, slet
4 meiden die al een vriendje hebben (Je mag zelf weten wie, behalve iemand van 1D!! Dus ook Justin Bieber. Of iemand van 5SOS of wie je dan ook leuk vind.)
Bij de 4 vriendinnen van Aurora kan je wel iemand van 1D als bf nemen. Doe please auditie. Het verhaal is echt leuk!!
Maar doe alsjeblieft niet hier auditie op deze story. Gewoon bij Sorry That I Was Born This Way. Zo heet het verhaal waar je auditie op kunt doen.
DUS ALLEMAAL AUDITIE DOEN!!
DEEL DIT OOK MET JE FRIENDS!!
Love y'all
Xx
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...