Rose's p.o.v.
"Awwhh, moet dat echt?" vraag ik aan Zayn. "Please, ik heb al met die anderen afgesproken." zegt hij. "Zeg het dan af. Kan je niet gewoon hiefblijven?" smeek ik. "Oke, we kunnen het ook zo doen. Ik ga vandaag met de jongens naar de club en dan gaan we morgen iets leuks doen." steld Zayn voor. Eigenlijk is het een best goed idee. Ik knik. "I love you." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Hoelaat ga je dan?" vraag ik. Hij kijkt op de klok. "Het is nu 7 uur. Over een anderhalf hebben we afgesproken, dus half 9." antwoord Zayn. "Nou, hup, maak je alvast klaar." Ik duw hem naar de slaapkamer toe. "Wat ga je aan doen?" "Geez, Rose, je lijkt mijn moeder wel." Zayn duwt me de kamer uit. "Ik red het zelf wel doei." Hij schenkt me een fake-glimlach.
Daar sta ik dan, op de koude gang. Ik loop langzaam terug naar de woonkamer. Ik zet de TV aan en plof neer op de bank. Er komt een harde volume-boost uit de televisie. Van de schrik sta ik op. Snel zet ik de volume wat zachter. Zuchtend ga ik weer op de bank zitten.
De deurbel gaat. "Ik ga wel." zegt Zayn en springt op. Ik neem nog een laatse slokje van min thee en breng dan mijn kopje naar de keuken. Daar staat een hele berg afwas op me te wachten. Ik word al moe als ik er alleen naar kijk.
Ik loop naar de woonkamer en zie de jongens zitten, met Blue. Wat doet zij hier? Begrijp het niet verkeerd, het is gewoon een vraag. "Hey, Rose. Ik heb wat gezelschap voor je meegenomen." zegt Harry. Hij wijst naar Blue. "Ik zie het." zucht ik. Ik ga naast Blue op de bank zitten. "Oke, wij gaan. Ik zie je straks weer, hun." zegt Zayn, terwijl hij me een kus op mijn wang geeft. "Bye." roepen ik en Blue tegelijk als de jongens de woonkamer verlaten.
Er volgt een ongemakkelijke stilte. Dan bedoel ik ook echt awkward. "Dus," begin ik. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Ik ken haar nauwelijks. "Wat zullen we doen? Een film kijken? Nagels doen? Pizza bestellen?" "Of allemaal?" stelt Blue voor. Ik knik. Ik pak een doos met films en geef die aan haar. "Als jij even een leuke film zoekt, dan ga ik mijn nagellak halen." Ik loop naar de slaapkamer en pak onder het bed een mandje waarop met koeienletters NAGELLAK staat. Ik blaas het stof er van af en loop er dan weer mee terug naar de woonkamer.
Ik zet het mandje op de salontafel. Ik zie dat Blue al een film heeft uitgekozen. "Ik heb gekozen voor een komedie, het heet The Heat." zegt ze. Ik pak de telefoon om een pizza pepperoni te bestellen, terwijl Blue de dvd in de dvd-speler zet.
"Zo, nu gaan we nagels lakken." zeg ik als ik klaar met de telefoon. We gaan aan het salontafeltje zitten. "Ben je goed in nagels lakken?" vraagt Blue. "Ik heb gewerkt bij Lilly's Nails." antwoord ik. "Echt? Wow, cool!!" is haar reactie. "Ik kan dat echt niet. Wil jij het please voor me doen?" Ik knik. "Zet je hand hier maar neer." Ik wijs naar het plekje precies voor mijn neus. "Wat ga je maken. Welke kleuren ga je gebruiken?" vraagt ze. "Dat zie je zo wel."
"OMG, This is so beautiful." schreeuwt Blue bijna. "Bedankt." ze geeft me een knuffel. "Graag gedaan." zeg ik. "Ik vind het zo gaaf. Het past ook nog bij mijn outfit!" zegt ze. Ik glimlach. "Zullen we nu dan naar de film kijken. We hebben al een heel stuk gemist." zeg ik. Blue knikt. Op dat moment gaat de bel. Ik loop naar de deur.
"Hier is uw pizza pepperoni. Dat is dan 12 pond en 50 cent." zegt de bezorger. Ik geef hem het geld en krijg 50 cent terug. Ik doe de deur weer dicht en ren met de pizza in mijn hand naar de woonkamer toe. "De pizza is er!!" schreeuw ik. Ik zet de doos op tafel. Al snel vallen Blue en ik aan. De meidenavond kan nu echt beginnen.
De film is afgelopen en Blue is al half aan het slapen. Ik schud haar wakker. Ze staat meteen op. Ze kijkt op de klok en al snel worden haar ogen groot. "Ik moet naar huis. Het was echt leuk. Dit moeten we vaker doen." zegt ze en geeft me een knuffel. Ik knik. "Ja, je hebt gelijk."
Ik loop met haar mee naar de deur. "Doei." zegt ze nog een keer. Ik zwaai naar haar tot ze de hoek om gaat. Dan doe ik de deur dicht.
Ik loop weer naar de woonkamer toe, waar ik in een keer op de bank zak. Ik vraag me af wanneer Zayn komt. Het zal wel niet lang duren. Ik ga op de bank liggen. En al snel val ik in slaap.
Ik word wakker door het geluid van iemand die binnen komt. Zayn. Ik ga rechtop zitten en wacht tot hij de woonkamer in komt. Als ik hem zie kijkt hij me niet eens aan. "Hi, Zayn." zeg ik zo lief mogelijk. Nog steeds kijkt hij niet naar me, maar loopt hij gewoon door. "Euhmm... Hallo, Zayn." zeg ik dit keer wat luider. Nu kikt hij me wel aan. Maar hij kijkt al snel weer weg. Hij loopt naar de kamer. Ik besluit maar op de bank te zitten. Ik wil niet dat hij me weer zomaar in mijn gezicht slaat ofzo.
Ik ga op de bank zitten. Later komt Zayn ook. Maar hij heeft een zweep bij zich.
Wacht. Een zweep? Hoe komt hij daar aan? Wat gaat hij er mee doen? Dat soort vragen spoken er nu door mijn hoofd.
"Kleren uit. Nu." zegt Zayn. Het klinkt meer als een bevel. "W-wat bed-" "Kleren. Uit. Nu." Nu klinkt hij nog strenger. "Waarom?" vraag ik. Dan voel ik de zweep tegen mijn been, dat echt HEEL veel pijn doet, omdat ik een kort broekje aan heb. Ik schreeuw het uit van de pijn. Zo te zien is hij weer dronken. Weer krijg ik de zweep tegen mijn been. Precies bij dezelfde plek. Ik doe snel mijn broek uit. "Nu de rest." zegt Zayn terwijl hij naar mijn shirtje wijst. Langzaam doe ik die ook uit. "Waarom moet ik dit doen?" vraag ik zachtjes. Nu krijg ik de zweep tegen mijn gezicht. Ik grijp gelijk naar mijn wang. Ik voel de tranen stromen. "Draai je om." zegt hij weer. "NEE!!" schreeuw ik. Hij pakt me ruw bij mijn heup en draait me zelf om. Hij slaat me nu DRIE keer met de zweep op mijn rug. Ik schreeuw het nu 10x zo hard uit. "IK ZEI DAT JE JE MOEST OMDRAAIEN!!" schreeuwt Zaynn. Hij doet mijn slipje uit en komt ruw in me.
Ik dacht echt dat de nachtmerrie voorbij was... Maar hij gaat dus door.
---
Heei,
Is het niet spannend?
Plss vote 7 comment.
Ik heb goed nieuws!! Vanaf nu schrijf ik wat sneller. Want vanaf deze chapter heb ik alles al een beetje in mijn hoofd. Duss nu hoeven jullie niet meer zo lang te wachten!!
En nog iets.
Ik heb weer een nieuw verhaal online. Het is Engels. Ik ga er nog niet aan beginnen. Pas als een ander verhaal af is. Maar ik wil graag weten wat jullie van dat verhaal vinden dus als jullie even een kijkje nemen zou ik dat heel leuk vinden,
Nagels van Blue --->
Bye xx
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...