Haaii!!
Let op!!! Ik wil eerst even iets zeggen!!! Ik denk niet dat jullie het doorhadden, maar ik heb Chapter 8 allang ge-upload. Lees die eerst voordat je deze leest. Oh en vote ook hea??
Oh, en nog iets!! Lees mijn verhaal Leukemia Plzzz!! Thank You!!
Oh, en het kan dat dit hoofdstuk iets korter wordt dan normaal.
Oh ja. Allyson heeft gewonnen!! WHOOP WHOOP!!! WHOOP WHOOP!! Congratz!!
Dat was echt het laatste...
Oh nee Oh nee wacht!! Nog 1 ding. Hiernaast staat Summer!!!
Dit was echt het allerlaatste...
Rose's p.o.v.
Ik stap mijn auto in en doe mijn gordek om. En opeens heb ik een hele erge honger. Ik ga nu niet weer naar binnen. Ik ga maar even naar de stad. Ik zet mijn sleutel in de auto. Ik hoor de motor starten. Op naar Mc. Donalds!!!
Ik doe mijn auto opslot. Ik ga langs de weg staan en kijk of er een auto aan komt. Ik zie 2 auto's in de verte. Ach, als ik ren haal ik het wel. Ik ren snel naar de overkant en zie aan de linker kant van me de Mc. Donalds. Ik loop naar binnen.
Ik ga in de rij staan. Het is niet druk. Maar ja, dat is logisch. Het is ochtend. Wel handig dat je nu ook ontbijt bij de Mc Donalds kan halen.
Er staat nog maar 1 iemand voor me. Hij is al iets van 3 minuten bezig met bestellen. Ik zie dat de caissière wordt lichtelijk geïrriteerd. Ik slaak een diepe zucht. Kies gewoon iets. "Wie kan ik helpen?" hoor ik iemand vragen. De kassa ernaast is helemaal vrij. Ik ga daar staan. Ik kijk wat ik zal nemen. Weet je wat? Ik ga lekker ongezond doen. "Doe mij maar een McMuffin met bacon en ei en een cappucino." zeg ik. Ze zegt hoeveel ik moet betalen en ik geef haar het geld. Ik krijg ook nog wisselgeld. Dan moet ik nog even wachten en kan ik een tafeltje uitzoeken.
Ik ga zitten en neem een slok van mijn cappucino. Ik kijk uit het raam en zie allemaal mensen rennen. Zeker voor hun werk. Ze zien er nogal gehaast uit.
"Ben jij Rose Anderson? De vriendin van Zayn Malik?" vraagt iemand. Ik kijk de andere kant op en zie een meisje ongeveer van mijn leeftijd. Ze heeft bruin haar en is een beetje licht getint. Ze heeft ook donkere ogen. Ik knik. Ik hoop niet dat ze voor een handtekening komt. Deze keer heb ik er dus even geen zin in. Ik bedoel hallo, HET IS FREAKIN' OCHTEND!!! Ze komt tegenover me zitten. "Ik ben de ex van Zayn." zegt ze. Ik kijk haar nog even goed aan. Nu weet ik wie het is!! "Jij bent Allyson Morris." zeg ik. Ze knikt. "Waarom ben je nog bij Zayn?" zegt ze bot. Wow, dat iemand zo snel van vriendelijk naar bitchie kan gaan. "Ik hou van hem." zeg ik zachtjes.
"Houdt hij ook van jou?" Ik schrok even van wat ze vroeg. Natuurlijk houdt Zayn van me!! Waarom zou hij niet van me houden?? Ik knik voorzichtig. "Mishandeld hij je?" vraagt ze weer. "W-wat bedoel j-je?" stotter ik. "Ehm, ik ben de ex van Zayn. Hij heeft me precies zo behandeld net zoals jou." zegt ze weer een beetje bitchie. Ze pakt iets uit haar tas. Dan zie ik een doekje tevoorschijn komen. Voordat ik wat kan zeggen, boent ze ermee mijn gezicht. "Dat dacht ik al." mompelt ze.
Ze staat op en doet haar shirt omhoog. Ik zie dat ze een litteken heeft. "Door Zayn?"vraag ik. Ze knikt. Die is nog veel grote dan die van mij. "Dat is de rede dat ik hem heb gedumpt." Wat wilde ze me nou duidelijk maken? "Ik wil alleen zeggen dat je hem echt moet gaan dumpen." zegt ze alsof ze me gedachten kon lezen. "Nee." schreeuw ik bijna. "Dan niet." zegt ze en loopt weg. Ze laat nog wat achter. Een briefje. Ik maak het open en zie haar nummer staan. Toen ik naar buiten keek zag ik haar net weglopen. Weer keek ik naar het briefje. Ik besloot het toch maar te bewaren. Mischien had ik er nog wat aan.
Ik eet mijn laatste beetje eten op drink mijn cappucino verder op. Snel loop ik de Mc donalds uit.
Ik bots tegen iemand aan. "Kijk ui- Oh ben jij niet het vriendinnetje van Zayn?" Daar gaan we weer hoor. Ik zucht en kijk op. Ik schrik als ik zie wie het is...
Het is Summer!!! Zij.... Zij deed HET met Zayn. Als ik eraan denk wil ik helemaal uitbarsten. 'Kijk de volgende keer uit waar je loopt, bitch" zegt ze en duwt me hard, waardoor ik op de grond val daarna loopt ze weg. Snel loop ik naar mijn auto, opweg naar Zayn.
JE LEEST
Fight For This Love ft. Zayn Malik
FanfictionRose Theodora Anderson Zayn Javadd Malik Zij is rustig, hij is druk. En toch weten ze hoe ze met elkaar om moeten gaan. Maar niet altijd. Zayn komt elke dag dronken thuis en slaat Rose dan ook altijd in elkaar. Maar gelukkig is alles de volgende dag...