Chapter 3

663 18 1
                                    

Rose's p.o.v.

Ik kan mijn ogen niet geloven. Ze hebben gewoon seks? Mijn vriendje heeft seks met een een of andere slet!! Ik barst in tranen uit. Liam geeft me een knuffel, maar loopt dan gelijk op Zayn af. "Zayn, dit kan gewoon niet, man!!" schreeuwt hij. Zayn stopt even. "Zie je niet dat ik bezig ben?!!" roept hij. Hij gaat weer verder met... ik kan het gewoon niet uitspreken. Liam komt weer naar mij toe en geeft me een knuffel. Ik zie de andere aan komen rennen. Ook hun gezicht breekt als ze mij zien. "Wat is er aan de hand Rose? vraagt Harry. "Z-zayn.... hij hij..." weet ik uit te brengen. "Die 'Summer' ligt in bed met Zayn. In de club hebben ze ook al seks gehad." neemt Liam het van me over. Ze kijken me allemaal geschrokken aan. "N-nu?" stamelt Louis. Ik en Liam knikken tegelijk. "Als je wilt kan je bij mij slapen?" zegt Harry. "Ja, maar dan wil ik ook blijven slapen." zegt Louis om de sfeer wat gezelliger te maken. En het lukt. We lachen allemaal. Opeens hoor ik keihard gekreun. De tranen branden weer achter in mijn ogen. "Kom mee naar buiten jij." zegt Louis en trekt me mee. "Ik pak wel je spullen." hoor ik Harry roepen. Al snel rollen de tranen over mijn wangen. "Rose, denk er gewoon niet aan. En vergeet niet, hij is dronken." zegt Louis om me te kalmeren, maar dat lukt niet echt. "Maar het is mijn vriend en niet van die slet!!" schreeuw ik. "Rustig. Probeer er gewoon niet aan te denken." zegt hij weer. Even later komt Harry. "Liam is aan het praten met Zayn. Het komt wel weer goed." zegt hij terwijl hij naar me knipoogt. Hij zet mijn spullen in de auto en doet daarna het portier voor me open, zodat ik de auto ook in kan stappen. Daarna komt Louis, daarna Niall en veel later pas Liam. Ik zie ook nog iemand achter hem. Die slet!! Ik wil uitstappen en haar verrot slaan, maar Harry houdt me tegen. Ze kijkt me met een bitchy-face aan. Met mijn donkere blik kijk ik haar even vies aan. Ze kijkt snel weer weg. Ha, ze is bang!! Liam stapt de auto ook in. Nu kunnen we vertrekken.

"Wat zei je precies tegen Zayn? En wie is die slet?" vraag ik nieuwsgierig. "Die 'slet' is Summer. Ik zei tegen Zayn dat hij je pijn doet als hij daar mee door zou blijven gaan. Toen luisterde hij nog niet. Daarna heb ik ze uit elkaar gehaald en begon hij me uit te schelden. Terwijl hij dat deedt, deedt Summer haar kleren aan. Verder ging ik er niet op in en toen kwam ik met Summer naar buiten en ging ze naar huis." legt Liam uit. "Het is denk ik beter als je een weekje bij mij thuis blijft." zegt Harry met een knipoog. Ik knik. "Ik snap niet dat je nog steeds bij Zayn bent..." zucht louis. "Wat bedoel je?" "Zie je dan niet wat hij met je doet?" Nial wijst naar mijn oog. "Hij was dronken." zeg ik. "En die klap van vanmiddag dan? Toen was hij niet dronken." zegt Liam. '"Hij vergelijkt je met een barbie pop." zegt Harry, terwijl hij zich goed concentreerd op de weg. "Jongens, ik hou van Zayn en ik blijf van hem houden." zeg ik een beetje geïrriteerd. Het is gelijk stil, de hele weg. En dat is maar goed ook. Ik heb geen zin om hier nog over te praten.

We komen aan bij Harry's huis. De jongens mochten toch blijven slapen. Ik loop naar boven, naar een van de slaapkamers. Ik zet min spullen op het bed en loop de kamer weer uit. Ik loop weer naar de woonkamer toe en zie dat de jongens daar niet zijn. Ze zijn zeker ook een kamer aan het uitzoeken. Even later zie ik ze komen en ze ploffen naast me op de bank. Harry slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Van de schrik schuif ik een beetje op. Waarom deed hij dat? Vindt hij me leuk? Hij schuift weer een stukje dichterbij. "Ehmm... ik denk dat ik ga slapen." zeg ik snel en ren naar boven, naar mijn kamer. Ik doe snel de deur dicht en plof op mijn bed neer. Van de schrik spring ik weer op als ik Harry zie staan. "W-wat doe jij hier." zeg ik nog steeds in schok. Hij zegt niks terug. Hij staat daar maar te lachen. Langzaam komt hij dichterbij en pakt hij me heupen. Zijn handen glijden onder mijn T-shirt. Ik probeer zijn handen weg te halen, maar hij is te sterk. Hij duwt me op het bed en zoent me heftig. Voor even haalt hij zijn lippen van de mijne. "Harry, ga weg!! Laat me met rust!!" roep ik. Maar hij gaat natuurlijk gewoon verder. Hij trekt ruw mijn broek uit. "HARRY!!!! LAAT ME MET RUST!! HELP!!" schreeuw ik. Nu trekt hij ook mijn shirt over mijn hoofd heen. "HELP!!! ALSJE-"  is het enige wat ik nog kan zeggen, voordat Harry zijn hand op mijn mond drukt. Ik geef de hoop al op. Niemand heeft me gehoord. Hij kan nu gewoon doen wat hij wilt met me. Langzaam maakt hij mijn BH los. Zijn ogen worden groot als hij mijn borsten ziet. Hij blijft ze de hele tijd aanstaren. Iets TE lang, want Liam komt net aangerend. Liam schrikt als hij ziet wat Harry doet. "Harry...?" zegt hij geschrokken. Harry kijkt op. "Oh, shit..." mompeld hij eb rent snel weg. Liam komt naast me zitten. "Wat heeft hij gedaan?" vraagt hij. Ik geef geen antwoord. Ik zit me de hele tijd af te vragen waarom hij dit doet. "Rose? Ben je er er nog?" vraagt hij weer. Ik kijk hem aan en kijk dan weer weg. "Niks." zeg ik kort af. "Rose, je bent halfnaakt. Wat heeft hij gedaan!!" roept hij nu iets anders. "NIKS!!" schreeuw ik. Het is even stil. "Kan je alsjeblieft weggaan?" vraag ik dan. Een zucht verlaat zijn mond. Hij staat op en loopt weg. Ik pak uit mijn tas een pyjama en doe het aan. Ik doe het licht uit en ga dan in bed liggen. Ik dacht echt dat ik het hier beter zou hebben dan bij Zayn. Maar nee... Weet je, ik ben daar nog liever. Ik word nog liever geslagen dan dat mijn vriend's vriend me verkracht.

_________________________________________

Zo weer een stukkieee

Plzz Vote & Comment

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu