Chapter 13

456 17 3
                                    

Zayn's p.o.v.

"Rose? Babe, waar ga je naar toe?" vraag ik. Ze zucht en kijk mijn kant op. "Ik ga weg." Ze wil weglopen. "Ho. Wait. Wat bedoel je 'Ik ga weg'?" Weer draait ze zich om. Al snel rollen er een paar tranen over haar wangen. "Nee nee. Niet huilen, boo." zeg i terwijl ik haar een knuffel geeft. Ze duwt me weg en kijkt me aan. "Waarom?" vraag ze zachtjes. "Babe, wat bedoel je. Leg het me uit." Ik gaat op het bed zitten en gebaard dat Rose ook moet zitten. Ik zie aan haar dat ze even twijfelt, maar toch loopt ze naar het bed toe. 

De eerste 2 minuten zeggen we niks tegen elkaar. "Tell me, babe. What's wrong?" vraagt ik weer. "Je weet het niet, Zayn? Je weet niet wat verschrikkelijks je me hebt aangedaan?!!" Ik kijknaar de grond en schud mijn hoofd. "Wel, ik zal het je vertellen. JE HEBT ME VERKRACHT!! JE HEBT ME MET EEN ZWEEP GESLAGEN!! IK BEN HET ZAT OM DOOR JOU MISHANDELD TE WORDEN!! IK BEN HET ZAT OM DEZE SHIT TE PIKKEN!! IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU!!" schreeuwt Rose. Ik kijk haar met grote ogen aan. Dit is de eerste keer dat ik haar zo boos heb gezien. "S-sorry, Zayn, ik kan echt niet verder met jou. Niet na wat je me aangedaan hebt." zeg ze dit keer wat rustiger. "Maar ik had voor vandaag een date gepland." zeg ik met tranen in zijn ogen. "Nee, Zayn. Ik meen het. Het is over tussen ons. Ga maar op date met Summer ofzo." Met die woorden loop ze weg. Weg van die nachtmerrie waar ze al 1,5 jaar lang in zat.

Woest gooi ik met het nachtlampje dat op het nachtkastje stond. Ik kan niet geloven dat ik haar zomaar heb laten gaan.  Snel pak ik een sigarretje en steek hem op. Ik heb even een wandeling nodig.

Ik kom aan bij de lads. Ik heb even wat afleinding nodig. "Hey, Zayn, hoe is ie?" vraagt Harry. Ik haal mijn schouders op. "Is het weer iets met Rose?" vraagt Liam nu. Weer haal ik mijn schouders op. Ik heb geen zin om het ze allemaal te vertellen. Daar kwam ik niet voor. "Vertel het maar." zucht Niall. Eerst zeg ik niks, maar ze gaan er toch ooit achterkomen, dus kan ik ze het beter nu vertellen. "Het zit zo," begin ik. Alle jongens kijken me nieuwsgierig aan. Ik zucht. "Ik heb Rose verkracht." zeg ik in een keer. De jongens kijken me met een open mond aan. "SIRIEUS ZAYN?!!" schreeuwt Liam. Ik snap wat hij bedoeld. Ik heb het nooit mogen doen. Maar weet ik veel, ik was dronken. "Ongelofelijk..." mompelt Harry. "Nu is ze weg." zeg ik zachtjes. "Ja, dat zal ik ook doen als ik haar was." zegt Louis. Het blijft eventjes stil. "Wat ga je nu doen?" vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op. "Geen idee." 

__________________________________

Haii, I know het duurde lang...

Maar hier ben ik weer!! Ik weet het is een kort stukje, maar ik wou weer updaten. Ik heb nog een vraagje. Zal ik weer een nieuw verhaal maken? Ik heb namelijk veel ideeën. Ik weet dat ik veel verhalen heb en dat vind ik zelf ook vervelend, vooral omdat ik zo langzaam schrijf. Maar ik wil gewoon echt weer een nieuw verhaal schrijven!!

Wil je dat ik weer een nieuwe fanfic ga schrijven? Zoja, welke?

Kies uit deze verhalen (Ik laat nu alleen titel zien, daarmee moeten jullie kiezen):

But you let me fall (titel wordt misschien nog veranderd)

Only for the fame

I want to be famous (niet alleen met 1d maar met veel meer celebs!)

Zayn and Perrie as my mommy and daddy?

Mama I'm in love with a criminal

En ook zo'n FBI-agent verhaal, daar heb ik nog geen titel voor...

Laat please een comment achter zodat ik weet welk verhaal jullie willen dat ik ga maken, nadat ik klaar ben met dit verhaal.

Bye xx

Comment pleaze!!

Fight For This Love ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu